سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای فروشندگان و واردکنندگان عطر و ادکلن:

در این مقاله در مورد ارسال پیامک انبوه برای فروشندگان و واردکنندگان عطر و ادکلن صحبت می کنیم. همچنین به چگونگی استفاده از امکانات پنل پیامکی سورناتاپ برای معرفی بهتر این مجموعه ها می پردازیم. مردم جهان از دیرباز از عطرهای مختلف جهت خوشبو کردن خود استفاده می‌کردند و عطرسازی از روزگاران باستان در میان مردمان مصر و ایران و روم رواج داشته است. اکثر مردم به خصوص افراد فهیم و آگاه همیشه به آراستگی و خوش بودن خود اهمیت داده و سعی می‌کنند با استفاده از عطرهای مختلف و جذاب بوی خوب برای خوشایند از خود در ارتباط روزمره خود ساطع نمایند.

برای همین عطر و ادکلن از جمله مواردی است که اکثر افراد جامعه (با توجه به سطح درآمد خود) از آن برای خوشبو کردن خود یا دادن هدیه به دیگران استفاده می‌کنند و یک صنعت بزرگ و چند ده میلیارد دلاری در سطح جهان است.

ارسال پیامک انبوه برای فروشندگان و واردکنندگان عطر و ادکلن

 استفاده از دفترتلفن:

فروشندگان و همچنین واردکنندگان عطر و ادکلن با استفاده از دفترچه تلفن سامانه سورناتاپ می‌توانند شماره‌ی تمامی مشتریان خود را در آن وارد نمایند تا در مواقع نیاز به صورت انبوه برای آنها به صورت گروهی پیامک ارسال نمایند.

واردکنندگان محترم، در صورتی که لیست شماره و بانک اطلاعاتی شخصی از فروشندگان و مشتریان عمده خود دارند می‌توانند لیست اکسل خود را در کسری از ثانیه در ساماندهی سورناتاپ آپلود کرده و اطلاعات محصول جدید خود را به همراه آدرس سایت و سایر شبکه‌های اجتماعی به آنها ارسال نمایند.

اما فروشندگان خرد می‌توانند در خرید اول مشتریان خود، شماره همراه ایشان را به همراه نام و نام‌خانوادگی و همچنین تاریخ تولد آنها در قسمت دفترتلفن ثبت نمایند و در ایام مختلف سال پیام‌های مختلفی همچون تبریک اعیاد، اعلام تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه، افتتاح شعبه‌ی جدید، آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی را به آنها ارسال نمایند. همچنین سامانه سورنا‌تاپ با استفاده از ماژول مناسبت‌ها پیام تبریک تولد از قبل تعیین‌شده‌ی فروشگاه‌ را به همراه نام و نام‌خانوادگی فرد مورد نظر در روز تولد او، برای وی ارسال می‌نماید.

پیشنهاد می‌شود فروشگاه‌های عطر و ادکلن یک پیام تبریک به همراه تخفیف ویژه روز تولد به عنوان هدیه روز تولد شخص موردنظر در سامانه آماده نمایند تا علاوه بر ایجاد حس خوب در مشتری، وی را برای خرید در چند روز قبل و بعد روز تولد خود ترغیب نمایند.

به عنوان مثال: سارا جهان‌گرد عزیز تولدت مبارک برایت بهترین‌ها را آرزومندیم 25درصد تخفیف ویژه روز تولد تا ۵ روز

ارسال به کدپستی:

سامانه سورناتاپ، شماره‌ی ساکنین مناطق تمامی شهرهای ایران را دارد و فروشگاه‌های عطر و ادکلن می‌توانند با استفاده از این بانک اطلاعاتی، فروشگاه خود را به ساکنین مناطق اطراف خود معرفی نمایند.

به عنوان مثال یک فروشگاه خوب عرضه‌کننده‌ی عطر و ادکلن در ونک می‌تواند فروشگاه خود را به همراه شماره‌های تماس و آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی خود در قالب یک پیام جذاب و تاثیرگذار به ساکنین مناطق و خیابان‌های ونک، عباس‌آباد، پارک وی، تجریش و هر منطقه دیگری ارسال نمایند و مشتریان انبوه و جدیدی از مناطق اطراف خود جذب نماید.

ارسال به بانک مشاغل:

برخلاف ارسال به کدپستی که بیشتر مناسب فروشگاه‌های فروش تکی عطر و ادکلن است واردکنندگان و پخش‌کنندگان عمده‌ی عطر و ادکلن می‌توانند با استفاده از بانک اطلاعات مشاغل سورناتاپ شرکت و محصولات خود به همراه آدرس و شماره تلفن و همچنین پایگاه‌های مختلف اینترنتی و اجتماعی خود با فروشندگان خرد عطر و ادکلن، فروشگاه های لباس و مزون ها فروشگاههای بزرگ و زنجیره‌ای و سایر مشاغل مرتبط با حوزه خود ارسال نمایند همچنین می توانند پیشنهاد خرید عمده عطر را جهت ارائه هدایای تبلیغاتی به مدیران شرکت و کارخانجات ارائه داده و مشتریان جدیدی از این طریق جذب نمایند.

صندوق دریافت پیامک جهت ارسال پیامک انبوه برای فروشندگان و واردکنندگان عطر و ادکلن:

تمامی پنل‌های پیامکی سامانه سورناتاپ امکان دریافت پیامک نیز دارند، چرا که هر شماره به صورت اختصاصی فقط به یک مجموعه فروخته می‌شود و هیچ شماره‌ای به صورت اشتراکی فروخته نمی‌شود هر مجموعه­ای برای ایجاد یک تعامل دوطرفه با مشتریان خود در هر سطوحی، می‌تواند از صندوق دریافت خود برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود استفاده نماید.

جمع‌آوری و بررسی نظرات و پیشنهادات مشتریان مطمئناً هر مجموعه‌ای را در ارتقاء و پیشرفت خود بسیار یاری می‌رساند. همچنین فروشگاه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از این طریق قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های خود را برگزار نمایند و از مخاطبین بخواهند شماره یا بارکد محصول خود را به سامانه پیامکی مجموعه ارسال نمایند.

صندوق دریافت، در صورت تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی برای فروش یک محصول خاص و درخواست ارسال عدد از مخاطب برای سفارش آن محصول نیز، کاربرد دارد. ولی همانطور که قبلاً هم اشاره شد برای دسترسی بهتر به این اهداف، حتماً شماره‌ی سامانه پیامکی کوتاه و رند باشد تا مخاطب در ارسال پیامک خود دچار اشتباه نشود.

پاسخگویی اتوماتیک:

پاسخگوی اتوماتیک هم از ماژول‌های خوب و کاربردی سامانه سورناتاپ می‌باشد که فروشگاه‌های عطر و ادکلن به نسبت نیاز خود می‌تواند استفاده‌ی کم یا زیادی از آن بکند. با استفاده از این ماژول شما می‌توانید توضیحات و اطلاعات اساسی و کاربردی شرکت یا فروشگاه لوازم خانگی خود را با پیام‌های متفاوت و تفکیک شده، در قالب اعداد مختلف یک بار برای سامانه تعریف کنید تا با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک پاسخ مربوطه را ارسال کند.

به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های مجموعه را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، محصولات و لیست قیمت را در قالب عدد ۳، لیست شعب در قالب عدد ۴ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

ارسال پیامک انبوه برای فروشندگان و واردکنندگان عطر و ادکلن

ماژول سررسید جهت ارسال پیامک انبوه برای فروشندگان و واردکنندگان عطر و ادکلن:

فروشگاه‌های عطر و ادکلن می‌‌تواند با استفاده از ماژول سررسید، برنامه‌ها، قرارها، چک‌ها و هر نوع سند مکتوبی را جهت یادآوری در روز مشخص، در سامانه سورناتاپ ثبت نماید. به عنوان مثال اگر شما با مجموعه دیگری قرارداد یا چک دارید و می‌توانید تاریخ پایان قرارداد یا روز وصول چک را در ماژول سررسید ثبت نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک در روز تعیین شده، متن سفارشی شما را جهت یادآوری به خودتان یا آن شخصِ مدنظر ارسال نماید. همچنین از این ماژول جهت یادآوری کارهای بسیار مهم و ضروریِ خود و سایر همکارانتان هم در طول سال می‌توانید استفاده نمایید.

خدمات وب سرویس:

تمامی فروشگاه‌های عطر و ادکلن که دارای وبسایت اختصاصی هستند و خدمات آنلاین  نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند، می‌توانند با استفاده از خدمات وب سرویس سامانه سورناتاپ، در بخش تنظیمات برنامه نویسان، سامانه‌ی پیامکی خود را به سایت خودشان وصل نمایند تا فاکتورهای فروش یا اطلاع‌رسانی‌های مختلف، در صورت درخواست مشتریان به صورت اتوماتیک برای آنها ارسال گردد.

توصیه می‌شود جهت آشنایی بهتر و بیشتر با تکنیک‌های کاربردی ارسال پیامک انبوه و انواع شگردهای تبلیغاتی سایر مقالات مهم و کاربردی سایت سورناتاپ را نیز در این زمینه‌ها مطالعه فرمایید. برای خرید پنل پیامکی سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *