دربارۀ سورناتاپ

ما تلاش می‌کنیم همیشه به روز باشیم  و علاوه بر افزایش امکانات پنل ارسال پیامک و به روزرسانی بانک‌های مشاغل ، با تواید مداوم محتوای آموزشی جذاب برای مشترکین عزیز ، در رسیدن مشتریان به بالا‌ترین اهداف خود در کنار آن‌ها باشیم.

سورناتاپ را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

داستان ما

در دنیای مدرن تقریبا هیچ کسب‌و‌کاری نمی‌تواند بدون تبلیغات و استفاده از رسانه‌های مختلف برای معرفی عرضه‌ی محصولات یا خدمات خود به موفقیت بزرگی دست یابد.

مجموعه‌ ها و افرادی که با تیزهوشی قبل از افراد دیگر از ابزار و نکات به‌ روز تبلیغاتی به نفع خود یا مجموعه‌شان استفاده می‌کنند ، همیشه چند گام از رقبای خود جلوتر هستند.

تبلیغات انبوه پیامکی یکی از شیوه‌های مهم و تاثیرگذار تبلیغاتی و اطلاع رسانی، در یک دهه‌ی گذشته بوده  و افراد و مجموعه‌های فراوانی در این ده سال با استفاده از این امکان به نتایج بسیار خوبی در بازاریابی و فروش و معرفی محصولات یا خدمات خود دست یافتند و مسیری را که بسیاری از مجموعه‌ها و و فروشگاه‌ها برای رسیدن به آن نقطه‌ی مشخص باید در ده سال طی می‌کردند با استفاده از قدرت تبلیغات پیامکی دریک سال پیمودند.

تیم سورنا تاپ در حدود یک دهه فعالیت در زمینه‌ی تبلیغات و بازاریابی پیامکی و ارتباط گسترده با افراد در مشاغل مختلف و تعامل پیوسته با آنان ، سرمایه و دانش عظیمی در رابطه با مشکلات و موفقیت‌های کسب و کار‌های گوناکون کسب کرده و در کنار آن نیز سعی در پیشرفت و ارتقای بیشتر مجموعه خود کرده است.

ما همواره سعی کرد‌ه‌ایم ارتباطی گرم و صمیمی  با مشتری خود داشته باشیم و به دغدغه و اهداف آنان احترام بگذاریم و پیشرفت و رشد کسب و کار آنان را در راستای منافع و اهداف خود بدانیم. این  گونه است که همیشه یک بازی برد – برد شکل می‌گیرد و با رشد  و گسترش کسب و کار مشتری ما نیز منتفع می‌شویم.

درهمین راستا همیشه سعی کرده‌ایم تا علاوه بر ارائه‌ی امکانات مختلف پنل ارسال پیامک و همچنین به روزرسانی مداوم سالیانه‌ی بانک‌های اطلاعات مشاغل، بهترین بستر را برای رشد و پیشرفت هر چه بیشتر کسب و کا‌رها فراهم نماییم.

تیم سورنا تاپ همیشه مشتاق دریافت  پیشنهادات و انتقادات مشترکین محترم می‌باشد و آرزو دارد همیشه بتواند با تولید محتوای جذاب و ارائه بهترین نکات آموزشی و توسعه‌ی فردی و شغلی ، افراد مختلف را در راه رسیدن به مسیر ایده‌آل شان همراهی کند.

+3,000,000

ارسال پیامک روزانه

+10

سال فعالیت (و تجربه)

+300

کمپین تبلیغاتی موفق

+1100

مشتری راضی