سوالات متداول سامانه پیامکی سورناتاپ

در این بخش پاسخگوی برخی از سوالات متداول مشترکین و کاربران گرامی هستیم

به سیستمی که به‌صورت تخصصی برای مدیریت، ارسال و دریافت پیام کوتاه طراحی شده باشد و ابزارهای ایجاد، ارسال، دریافت و تحلیل پیام کوتاه را در اختیار مشترکین قرار دهد، پنل یا سامانه پیامک می‌گویند.

خیر ، پنل‌های ارسال پیامک سورنا تاپ با هر نوع شماره‌ای به صورت مادام‌العمر در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد و بعد از خرید ، هیچ‌گونه آبونمان ماهیانه یا سالیانه‌ دریافت نمی‌گردد.

شما به دو صورت امکان خرید پنل ارسال پیامک انبوه در سورنا تاپ را دارید:

  1. ثبت سفارش و خرید از طریق سایت : که در این شیوه نوع پنل و خط مد نظر خود را انتخاب می‌کنید و بعد از ثبت اطلاعات و ارائه‌ی مدارک شناسایی، پنل ارسال پیامک برای شما فعال گشته و اطلاعات ورودی برای شما ارسال می‌گردد.
  2. خرید از طریق واتس‌اپ : در این شیوه شما از طریق واتس‌اپ با کارشناسان سورناتاپ در ارتباط هستید و تمامی اطلاعات و مدارک خود را از طربق واتس‌اپ برای ایشان ارسال می‌کنید و بعد از  ثبت نام خط توسط تیم سورنا تاپ ،  اطلاعات ورودی سامانه  برایتان ارسال می‌گردد.

به شماره‌های همراه اولی که پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند تا هیچ‌گونه پیام تبلیغاتی از هیچ نوع سر شماره‌ای را دریافت نکنند،اصطلاحا شماره های لیست سیاه یا بلک لیست می گویند.

بله ، سامانه‌ی سورنا تاپ در زمان ارسال شما، تمامی شماره‌های لیست سیاه را با استعلام و رهگیری دقیق شناسایی کرده و هزینه‌ی پیامک‌‌های ارسال نشده‌ی لیست سیاه را به حساب کاربران محترم به صورت آنی برگشت می‌زند.

بله ، شما بعد از خرید پنل پیامکی، می‌توانید شماره‌ی خود را تغییر و یک  شماره‌ی رند و کوتاه‌تر انتخاب کنید. در این صورت هزینه‌ی پنل و امکانات مختلف آن دریافت نخواهد شد و شما فقط با پرداخت هزینه‌ی خط جدید صاحب آن خواهید شد.

بله ،  تقریبا شماره‌ی ساکنین تمامی شهرهای بزرگ و مهم ایران به تفکیک همراه اول و ایرانسل در سامانه‌ی سورنا تاپ موجود است و تمامی کاربران با خرید هر کدام از پنل‌های ارسال سرناتاپ می‌توانند از این بانک‌های اطلاعاتی استفاده کنند.

در مورد شهرهای کوچک تاکنون اطلاعات دقیق و جامعی از شماره‌های ساکنین این شهرها موجود نیست و این مساله در بین تمامی پنل‌های ارسال پیامک در کشور مشترک است.

با اطمینان می‌توان گفت سورنا تاپ دارای یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین بانک‌های اطلاعات مشاغل در کشور است و در طول سال‌ها همواره سعی کرده با به روزرسانی‌های متعدد و همچنین اضافه  کردن مداوم مشاغل جدید ، بهترین نوع بانک اطلاعات مشاغل را برای انواع کسب و کارهای عمومی و تخصصی فراهم آورد.

بله، شما در بخش دفتر تلفن سامانه‌ی سورناتاپ می‌توانید ، نام و نام‌خانوادگی و جنسیت مخاطبین خود را ثبت نمایید ، تا در زمان ارسال (در صورت انتخاب شما) سامانه با اضافه کردن هوشمند جناب آقای…. و یا سرکار خانم…. به همراه نام و نام‌خانوادگی اختصاصی برای مخاطبین شخصی شما ارسال کند.

بله ، در صورتی که تاریخ تولد و ازدواج مخاطبین خود را در هنگام ثبت شماره وارد کنید ، سامانه‌ی سورنا تاپ با استفاده از ماژول مناسبت‌ها  ، در تاریخ تولد یا ازدواج مخاطب شما پیام تبریک‌تان را به همراه نام و نام‌خانوادگی فرد مورد نظر به صورت اتوماتیک برای وی ارسال می‌کند.

بله ، ما در سورنا تاپ هیچ خطی را به صورت اشتراکی در اختیار افراد مختلف قرار نمی‌دهیم و هر خطی فقط به اسم یک نفرثبت شده و به طور کامل ، مختص همان فرد است.
پس در نتیجه ، تمامی خطوط سورنا تاپ دارای امکان دریافت پیامک است.

بله ، کاربران محترم می‌توانند با استفاده از بخش آرشیو پیام ، در سامانه‌ی سورنا تاپ پیام‌های مختلفی به صورت نا محدود در دسته‌بندی‌ها و موضوعات مختلف ثبت و ذخیره نمایند.

خیر، در سامانه‌ سورنا تاپ هیچ محدودیتی برای وارد کردن تعداد مخاطبین در دفتر تلفن شخصی و دسته‌بندی کردن آنان وجود ندارد.

بله ، به محض ارسال پیامک تکی و انبوه ، سامانه‌ی سورنا تاپ وضعیت ارسال پیام را به همراه شماره‌ی گیرنده و همچنین تاریخ و ساعت و دقیقه ارسال و یک کد رهگیری مجزا برای هر پیامک ارائه می‌دهد و این گزارش تا 48 ساعت در اختیار کلربر قرار دارد.

بله ، در سامانه سورنا تاپ با انتخاب یک بانک به عنوان  مثال 200000 تایی ، یک برنامه ارسال به صورت اتوماتیک  برای شما ساخته می‌شود.

اگر شما در اولین ارسال خود به 20000 نفر از این 200000 نفر پیام ارسال کنید ، سامانه به صورت خودکار برنامه  را برای دفعات بعد، دسته‌بندی می‌کند و شما با خیال راحت در پارت بعدی فقط با یک کلیک به نفرات بعدی آن لیست ، پیام دلخواه خود را ارسال خواهید کرد.

بله ، شما می‌توانید در سامانه‌ی سورنا تاپ و با استفاده از ماژول منشی ، بانک اطلاعاتی مد نظر خود را انتخاب کرده و با مشخص کردن دقیق تاریخ ، ساعت و دقیقه‌ی ارسال ، سامانه به صورت خودکار و حتی با وجود خاموش بودن سیستم ، در تاریخ و ساعت تعیین شده، پیام شما را ارسال می‌کند.

بله ، شما می‌توانید در سامانه‌ی سورنا تاپ ، با استفاده از ماژول پاسخ‌گو پاسخ‌های مختلف و متعدد خود را در قالب اعداد مختلف تعریف کنید ، تا مخاطبان با ارسال هر کدام از اعداد ، پاسخ مربوط به همان عدد را دریافت نمایند.

بله ، با ثبت موعد پایانی قراردادها ، چک‌ها و یا هرگونه پیام یادآوری دیگری در ماژول سررسید سامانه‌ی سورنا تاپ ، سامانه به صورت اتوماتیک  در تاریخ تعیین شده پیام یادآوری شما را برای شخص یا اشخاص تعیین شده ارسال می‌کند.

بله ، شما می‌توانید متون متفاوت را برای هر یک از شماره‌ها به صورت جداگانه در مقابل  آن شماره  در قالب یک فایل اکسل نوشته و آماده کنید و سپس فایل را در ماژول نظیر به نظیر  سامانه‌ی سورنا تاپ آپلود کنید و با استفاده از آن  می‌توانید به افراد مختلف به صورت هم‌زمان متون متفاوتی را ارسال کنید.

بله، شماره ساکنین مناطق مختلف تهران و کرج بر اساس 3، 4 و 5 رقم پستی تفکیک شده و همچنین نقشه‌ی سه رقم پستی شهرهای بزرگ نیز در بخش پیوست‌های سامانه موجود است.

بله، در سامانه‌ی سورنا تاپ پیام‌های متنوعی برای کسب وکار های مختلفی طراحی شده تا هریک از مشاغل با خواندن این پیام‌ها ، با نوشتن متن جذاب و کوتاه تبلیغاتی آشنا شوند و در کسب و کار خود از آن الگوها استفاده کنند.

همچنین پیام‌های آماده ی  متفاوتی برای تبریک اعیاد ، ولادت‌ها و همچنین تسلیت و عزا ، در سامانه سورناتاپ وجود دارد که کاربران محترم می‌توانند در مناسبت‌های مختلف از آنان استفاده کنند.

تمامی گزارشات ارسال ، مالی و ورود به سامانه سورناتاپ ذخیره می‌شود و کاربران محترم هر کدام از این اطلاعات را می‌توانند به صورت مجزا و با ذکر جزئیات دریافت نمایند.

بله ، در سامانه‌‌‌‌ی سورنا تاپ علاوه بر خطوط  سر شماره‌ی 50004 ، امکان ارسال پیامک با شماره ثابت در تهران و کرج ( در صورت کامل بودن مدارک مخاطب) وجود دارد.

بله ، سامانه‌ی سورناتاپ امکان وب سرویس برای استفاده مشاغل مختلف اینترنتی را دارد و راهنمای تمامی کدها و دستورالعمل‌ها در بخش نتظیمات برای برنامه نویسان سامانه موجود است.

بله ،در پنل الماس سورنا تاپ ، مدیران در سامانه‌ای که خط پیامکی به نام وی ثبت شده و به عنوان مدیر سیستم تعریف شده‌، می‌توانند کاربران متعددی با دسترسی‌های محدود و نا محدود ایجاد کنند و برای هر کدام از آنان رمز، نام کاربری و کلمه عبور جداگانه‌ای تعریف کنند.

ساعت مجاز ارسال انبوه از ساعت 8 صبح الی 21 می‌باشد.

هر بار ارسال حداکثر به 20000 نفر می‌توان پیامک ارسال کرد.

اما محدودیتی در تعداد ارسال در طول روز وجود ندارد.

بعد از خرید پنل اختصاصی پیامکی سورنا تاپ ، فایل‌های آموزشی در سه حالت دفترچه مصور، فایل‌های با کیفیت صوتی و ویدئوهای آموزشی در اختیار کاربران  قرار می‌گیرد که بخش‌های مختلف سامانه را با جزئیات کامل تشریح و آموزش می‌دهند.

اما  در صورت نیاز به پشتیبانی و آموزش بیشتر هر کاربر می‌تواند از طریق واتس‌اپ و یا تماس با کارشناسان پشتیبانی ، سوالات خود را مطرح کند.

برای استفاده از پنل ارسال پیامک سورنا تاپ فقط کافیست با لپ‌تاپ ، کامپیوتر ، تبلت و یا تلفن همراه خود با اتصال به اینترنت به آدرس سابت www.sornasmstop.com مراجعه کرده و با وارد کردن نام کاربری، کلمه عبور و کد اشتراک از هر مکانی در کشور ، پیامک انبوه خود را ارسال کنید.

  1. تصویر با کیفیت کارت ملی
  2. تصویر با کیفیت  صفحه اول شناسنامه
  3. عکس شخص درخواست کننده به همراه کارت ملی در دست
  4. امضای تعهد به قوانین کشور در ارسال پیامک انبوه.

بله ، هیچ محدودیتی در مورد متون تبلبغاتی کاربران وجود ندارد . مدیران هر سامانه‌ای می‌توانند با خرید یک پنل برای تبلیغ مشاغل مختلف خود و یا سایر اعضای خانواده از آن استفاده کنند.