سامانه پیامکی سورناتاپ

آشنایی با پنل پیامکی سورناتاپ

آشنایی با پنل پیامکی سورناتاپ

در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از امکانات جذاب و کاربردی پنل پیامکی سورناتاپ آشنا کنیم تا در صورتی که از کاربران فعلی یا آینده سامانه‌ پیامکی ما باشید، از این امکانات شگفت انگیز به فراخور نیازهای کسب و کار خود، در جهت ارتقا و بهبود ارتباط مشتریان با مجموعه و محصولات یا خدمات خود استفاده نمایید.

‏سورناتاپ با نزدیک به یک دهه فعالیت در زمینه‌ی ارسال پیامک انبوه، امروزه افتخار آن را دارد که یکی از پیشرفته‌‌ ترین سامانه‌های ارسال پیامک را با متفاوت‌­ترین و کامل­ترین سیستم پشتیبانی و آموزش، با استفاده از قالب های به روز و حرفه‌ای در اختیار کاربران محترم خود قرار دهد. این امکانات در طول سال‌ها و بر اساس نیازها و درخواست‌ مشتریان مشاغل مختلف طراحی شده و پس از آزمون‌ و خطاهای بسیار در دقیق ترین شکل ممکن در اختیار کاربران سامانه قرار گرفته است. هر کسب و کاری به فراخور نیازهای خود و مخاطبینش می‌تواند از این امکانات در راستای معرفی محصولات یا خدمات خود به مشتریان و همچنین دریافت نظر و واکنش آن‌ها در یک فضای ارتباطی دو طرفه استفاده کند.

برای آشنایی بیشتر با این امکانات و مرور کلی ویژگی‌های هرکدام، به اختصار ویژگی‌ها و کاربردهای هر یک از آن‌هارا شرح می‌دهیم.

دفتر تلفن اختصاصی جهت آشنایی با پنل پیامکی سورناتاپ:

در قسمت دفتر تلفن، شما می‌توانید شماره های مخاطبین خود را در تعداد نامحدود و با گروه بندی های مختلف ذخیره کنید. در پنل پیامکی سورناتاپ این امکان وجود دارد که شما شماره مشتریان خود را با نام و نام خانوادگی خودشان و همچنین با تاریخ تولد و ازدواجشان ثبت کنید، تا علاوه بر داشتن اطلاعات کامل تر از هر یک از آن‌ها، در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف پیام مدنظرتان را به همراه نام و نام خانوادگی آن‌ها ارسال کنید و در واقع پیام را برای مخاطب شخصی‌سازی و اختصاصی کنید. همچنین تنظیم برنامه‌های تبریک تولد و ازدواج در روز تولد و ازدواجشان از طریق سامانه، برای آن‌ها پیام تبریک اتوماتیک ارسال کنید.

برای آشنایی بیشتر با این بخش، به مقاله‌ی ارسال به دفتر تلفن در همین سایت مراجعه کنید.

آرشیو پیام:

در این بخش از سامانه، شما می­توانید انواع پیام‌های مختلف ارسالی را مانند: اطلاع­ رسانی، لیست قیمت، آدرس و شماره­تلفن، لیست شبکه‌های اجتماعی و هر نوع پیام دیگری را چه به صورت کامل و چه به صورت پیش فرض ذخیره کنید تا در هنگام نیاز به آن موضوع و ارسال آن، در کمترین زمان پیام خود را ویرایش و ارسال کنید و در هر بار مجبور به نوشتن همان پیام‌های تکراری نباشید.

آرشیو پیام

ارسال به بانک مشاغل:

به جرئت می‌توانیم بگوییم که پنل پیامکی سورناتاپ یکی از کامل‌ترین بانک‌های اطلاعات مشاغل کشور را جمع آوری و به روزرسانی‌های متعدد و سالانه در اختیار کاربران عزیز قرار داده‌ایم. شما با توجه به موضوع کسب و کارتان و شبکه ارتباطی با سایر مشاغل کشور، با تفکیک­ دقیق اصناف و استان‌ها، محصولات یا خدماتتان را به صورت تخصصی و هدفمند، فقط به مشاغلی که نیاز به ارتباط و تبلیغ به آن‌ها را دارید ارسال کنید و از اتلاف هزینه و زمان بیهوده پرهیز کنید.

برای آشنایی بیشتر با این بخش، مقاله‌ی تخصصی ارسال به بانک مشاغل، در همین سایت مراجعه کنید.

ارسال به کدپستی:

در این بخش شما با در اختیار داشتن بانک‌های اطلاعاتی اپراتور­های همراه اول و ایرانسل با تفکیک منطقه و خیابان، خدمات یا محصولات خود را به ساکنین آن بخش از شهر معرفی کنید. اگر کسب و کار شما از آن از مشاغلی است که با عموم مردم سر و کار دارد و نیاز به تبلیغات گسترده شهری یا مشاغلی ندارید، می‌توانید با استفاده از این امکان، مجموعه خود را به ساکنین این منطقه و همچنین مناطق اطراف معرفی کرده و مشتریان جدید پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارسال به کدپستی به مقاله‌ای به همین نام در سایت مراجعه کنید.

ارسال به شهرهای ایران:

اگر کسب و کارتان حالت گسترده و بزرگی دارد و قصد انجام تبلیغات در سرتاسر ایران یا شهرهای مهم را دارید، این امکان در پنل پیامکی سورناتاپ وجود دارد و بانک اطلاعاتی تمامی شماره های همراه اول و ایرانسل به تفکیک استان‌ها و تمامی شهرهای آن‌ها در سامانه موجود است. شما در این بخش حتی می‌توانید شماره‌های دائمی و اعتباری را هم تفکیک کنید و پیام مدنظرتان را به ساکنین شهرهای مختلف کشور ارسال نمایید.

ذخیره­ سازی هوشمند ارسال‌ها:

پنل پیامکی سورناتاپ این امکان را ایجاد کرده است که ارسال‌های کاربران در تعداد و نقطه‌ای که انجام شده به صورت هوشمند ذخیره شود تا در ارسال های بعدی، از ارسال تکراری به شماره‌ها و اشخاص قبلی خودداری شود.

به عنوان مثال فرض کنید کاربری تعدادی از مناطق تهران را در شمیرانات انتخاب می­کند و جمع تعداد شماره‌های انتخابی او 350000 شماره می‌شود. این کاربر ارسال خود را با30000  پیامک شروع می‌کند و بعد از ارسال گزارش کامل آن را هم دریافت می­کند.

حالا برای این کاربر اتفاقات متعدد پیش می‌آید، مثلاً یک ماه امکان ارسال پیامک ندارد؛ بعد از یک ماه ممکن است فراموش کرده باشد که به کدام مناطق و شماره ارسال انجام داده شده است. و در صورتی که سیستم امکان ذخیره‌سازی هوشمند نداشت، وی باید از ابتدا و از همان 300000 نفر نخست ارسال خود را شروع می­کرد که همین سبب ایجاد هزینه اضافی و همچنین دریافت پیام تکراری توسط اشخاص قبل است.

اما در پنل پیامکی سورناتاپ این تعداد از ارسال‌ها به صورت هوشمند ذخیره می‌شود و کاربر در سال بعدی خود، به اشخاص و خطوط بعد از آن 300000 نفر ارسال می‌کند و این ترتیب تا آخرین فرد و شماره‌ی موجود در بانک‌های اطلاعاتی شخص ادامه پیدا می‌کند و سامانه پیام شما را به هیچ وجه به یک شخص دوبار ارسال نمی کند مگر اینکه خودتان بنا به دلایلی ارسال مجدد را انتخاب کنید.

منشی ارسال اتوماتیک:

اگر در کسب و کار خود دغدغه‌های فراوانی دارید وفرد مناسبی برای ارسال پیامک به صورت مداوم ندارید، با استفاده از برنامه منشی می‌توانید متن پیام خود را نوشته و با تعیین تاریخ و ساعت، سامانه به صورت اتوماتیک در تاریخ مشخص شده پیام مد نظرتان را به مشتریان خودتان و یا هر بانک اطلاعاتی دیگر که مشخص کرده باشید، ارسال می‌کند. بدون آنکه نیاز باشد در آن روز مشخص شده، کامپیوتر را روشن کرده و در سیستم به صورت آنلاین حضور داشته باشید.

پاسخگوی اتوماتیک:

با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید پاسخ‌های مشخص و از قبل آماده را از طریق سامانه و به صورت کاملاً اتوماتیک در پی خواسته‌های مشتریان خود ارسال کنید. به عنوان مثال شما با ارسال یک پیام مادر و اصلی به مشتریان خود اعلام می‌کنید که برای دریافت لیست قیمت محصولات یا خدمات شما عدد ۱. دریافت آدرس و شماره تلفن عدد ۲. دریافت آدرس شبکه های اجتماعی شما عدد ۳و تماس کارشناسان شما با آن‌ها عدد ۴ را ارسال کنند. و با توجه به پیام‌های آماده‌ای که از قبل طراحی و در بخش پاسخگویی اتوماتیک ثبت کرده‌اید، سامانه به صورت اتوماتیک در هر ساعت از شبانه روز و بدون نیاز به روشن بودن سیستم، با توجه به درخواست هرکدام از آن اعداد، پاسخ از قبل طراحی شده‌‌ی شما را به مخاطبِ ارسال آن عدد، پیامک می‌کند.

 سررسید و یادآوری:

این بخش از پنل پیامکی سورناتاپ با توجه به موضوع نیازهای کسب و کار شما، کارکردهای مختلفی می‌تواند داشته باشد. به عنوان مثال در استفاده فردی و شخصی و با برنامه‌ریزی کارها و قرارهای مهم‌تان در طول سال، می‌توانید تاریخ آن‌ها را در سیستم مشخص کنید، تا در روز موعد سامانه‌ یک پیام یادآوری برای انجام آن کار یا قرار مشخصتان برای شما ارسال کند.

همچنین شرکت‌های مثل بیمه ها می‌توانند در هنگام عقد قرارداد با مشتریان، تاریخ سررسید آن‌ها را مشخص کرده و در روز مشخص، سامانه به صورت اتوماتیک تاریخ تمدید بیمه‌نامه را به آنها یادآوری می‌کند. بسیاری از کسب و کارها که برای انجام قراردادها و تحویل محصولات خود از مشتری چک دریافت می‌کنند با ثبت نام و مشخصات چک، سامانه چند روز قبل از موعد چک به فرد مورد نظر پیام یادآوری ارسال می‌کند تا در آن روز مشخص، حساب شخص خالی نباشد.

استعلام، جهت آشنایی با پنل پیامکی سورناتاپ:

اگر محصولاتی دارید که دارای بارکد شماره ثبت مشخصی است و محصولات تقلبی و مشابه محصولِ اورجینال شما در بازار فراوان است، می‌توانید برای هر کدام از محصولات خود بارکد مشخصی را تعریف کرده و تمامی آن بارکد ها را در بخش استعلام پنل پیامکی سورناتاپ ثبت کنید.  در این صورت هر خریدی با ارسال بارکد روی محصول به سامانه شما، از طرف سیستم به صورت اتوماتیک پیام اصالت کالا را دریافت می‌کند. همچنین از این قسمت می‌توان برای استعلام فیش‌های حقوقی، قراردادها و امور مشابه استفاده کرد.

نظیر به نظیر:

در ارسال نظیر به نظیر شما می‌توانید در یک فایل اکسل شماره‌ی تمامی مخاطبین خود را وارد کرده و جلوی هر شماره متن ویژه و جداگانه‌ای بنویسید که فقط مخصوص آن مخاطب یا مشترک باشد. سپس با وارد کردن آن فایل در قسمت نظیر به نظیر و ارسال آن، تمامی مخاطبان به صورت همزمان پیام ارسال شما را دریافت می‌کنند؛ با این تفاوت که هر کدام از آن‌ها فقط پیام ویژه و مربوط به خود را دریافت می‌کند.

پیوست‌ها:

پنل پیامکی سورناتاپ برای رفاه حال مشتریان و سرعت بخشیدن به مسیر ارسال پیامک، در بخش پیوست‌ها پیام‌های آماده‌ی بسیاری را جمع‌آوری کرده تا هر یک از کاربران به فراخور نیاز شغلی یا مناسبتی، با کمترین تغییرات بتوانند پیام مناسب کسب و کار خود را در هر مناسبتی از سال را در کوتاه‌ترین زمان به مخاطبین خود ارسال کنند.

به عنوان مثال در پیام کاربری، تعداد زیادی از پیا‌م‌های پیش فرض و اولیه در رابطه با مشاغل مهم تهیه و بارگذاری شده است تا هر فردی با توجه به سلیقه و موضوع و شغل و هدف تبلیغاتی خود از آن‌ها الهام بگیرد و یا با کمترین تغییرات و اضافه کردن اطلاعات محل کسب و کار خود، به مخاطبین، ساکنین و صاحبان مشاغل مختلف ارسال کند. همچنین پیام های مختلفی برای ایام سوگواری و عیدها و ولادت ها آماده شده و با کمترین تغییرات می‌توانید در روز مشخص برای مخاطبین خود ارسال کنید.

یکی دیگر از قسمت‌های مهم در بخش پیوست ها، نقشه پستی تهران و شهرهای بزرگ ایران است تا کسانی که قصد ارسال پیامک منطقه‌ای را دارند  با مراجعه به نقشه به راحتی بتوانند کدپستی مناطق مورد نظر خود را انتخاب و پیامک انبوه تبلیغاتی خود را به آن حوزه ارسال کنند.

مدیریت، جهت آشنایی با پنل پیامکی سورناتاپ:

پنل پیامکی سورناتاپ امکانی را فراهم آورده است تا شرکت ها و سازمان ها، تنها با خرید یک پنل ارسال پیامکی بتوانند کاربرهای متعددی با اختیارات متفاوت ایجاد کنند و به طور همزمان ده‌ها نفر با یک سامانه بتوانند کار کنند. به عنوان مثال مدیری به یکی از کاربران با تعریف رمز و کدکاربری مجزا از رمز و نام کاربری اصلی، فقط اختیار وارد کردن شماره موبایل مشتریان شرکت‌ها را می‌دهد و آن کاربر به جز قسمت دفترتلفن به دیگر بخش‌های سیستم دسترسی ندارد. و یا به کاربر دیگری فقط اجازه ارسال پیامکِ تکی را می‌دهد و آن شخص فقط می تواند به مشتریان شرکت، پیام تکی ارسال کند و مثال هایی از این قبیل.

همچنین در بخش مدیریت تمامی گزارش‌های ورود و خروج به سامانه، گزارشات شارژ سامانه و همچنین گزارشات ارسال به طور دقیق ثبت می شود تا در موقع نیاز هر مدیری بتواند گزارش دلخواه خود را با دقیق‌ ترین جزئیات به صورت فایل اکسل و یا پرینت شده دریافت نماید.

خدمات وب سرویس:

امروز با توجه به گسترش کسب و کارهای آنلاین و نیاز به ارتباط دوطرفه با مشتریان و ارسال فاکتور خرید و یا دریافت خدمات به آن­ها در کسب و کار آنلاین، نیاز به بنری برای ارسال پیامک به صورت خودکار و آنلاین با یک سر شماره اختصاص دارد. به همین منظور پنل پیامکی سورناتاپ یکی از کامل­ترین خدمات وب سرویس در اختیار کاربران خود قرار داده تا به فراخور نیازهای خود، بتوانند با برنامه ­نویسی اختصاصی خود و با توجه به نیازهایی که دارند سامانه یا سایت خود را به پنل پیامکی سورناتاپ وصل کرده و از خدمات آن استفاده نمایید. برای رفاه حال برنامه­ نویسان محترم، فایل راهنمای خدمات وب سرویس به صورت مبسوط تهیه و در بخش مربوطه بارگذاری شده، تا هر برنامه نویس با مراجعه به آن فایل راهنما، به راحتی بتوانند متدها و برنامه­ های مدنظر خود را اجرا کند.

پشتیبانی و آموزش:

شاید به جرئت بتوان در هر یک از سامانه­های ارسال پیامک در کشور، این چنین به مقوله­ی آموزش و پشتیبانی توجه شده است. چرا که برای مجموعه­ ی سورناتاپ هرکاربری ارزش فراوانی دارد و ما این اصل را وظیفه­ ی خود می­دانیم. که برای کاربران خود آموزش و پشتیبانی را در بالاترین کیفیت انجام دهیم. به همین منظور ما سعی کردیم با توجه به سلایق و روحیه­ ی متفاوت افراد، آموزش ها را در تمامی امکان ممکن تهیه و آماده سازی کنیم، تا هرکسی به فراخور روحیه و علاقه و همچنین موقعیت خود، از هر شیوه­ای را که دوست دارد، انتخاب و استفاده نماید. برای کسانی که به آموزش مکتوب علاقه دارند یک دفترچه راهنمای رنگی و به همراه تصاویر صفحات سامانه با تفکیک و دسته­ بندی آماده شده تا به راحتی بتوانند با مراجعه به صفحات مدنظر خود، آموزش آن بخش را به راحتی پیدا کرده و با خواندن آن، عملیات دلخواه خود را انجام دهند.

علاوه بر دفترچه، در هر صفحه­ای از سامانه هم توضیحات آن قسمت به صورت مبسوط و کامل آورده شده، تا هر کاربری تنها با یک کلیک بر روی علامت راهنمای آن صفحه، به راحتی توضیحات و مراحل انجام کار آن بخش را بخوانند. همچنین تمامی آموزش­های سامانه به صورت مجزا و حرفه­ای به شکل صوتی در استودیو ضبط شده تا کاربرانی که علاقه دارند در حین گوش دادن به آموزش آن عملیات موردنظر را تمرین کنند، این امکان برای آن­ها محیا باشد.

در نهایت تمامی این آموزش­ها به صورت ویدیوهای آموزش و با تصاویر موشن در بالاترین حد کیفیت خود تهیه شده، تا هر کاربری فقط با یکبار تماشای آن­ها به راحتی متوجه استفاده از هرکدام از بخش­های پنل پیامکی سورناتاپ شود. علاوه بر تمامی این آموزش­ها، شما می­توانید از ساعت 9 الی 21، بانک پشتیبانی 12 ساعته، از طریق واتساپ یا تماس تلفنی، با کارشناسان ما جهت راهنمایی شما عزیزان، در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *