سامانه پیامکی سورناتاپ

 راهنمای ارسال پیامک انبوه برای آرایشگاه‌ها

در مقاله راهنمای ارسال پیامک انبوه برای آرایشگاه ها قصد داریم به صورت تخصصی به این موضوع بپردازیم که آرایشگاه‌ها و مراکز خدمات زیبایی چگونه می‌توانند با استفاده صحیح و اصولی از پنل‌های ارسال پیامک در زمینه بازاریابی و همچنین حفظ مشتریان خود موفق عمل کرده و به بالاترین بازدهی ممکن برسند.

شغل آرایشگری و امور مربوط به زیبایی یکی از مشاغل بسیار پردرآمد و جذاب در دنیای امروز است. با پیشرفت و گسترش زندگی شهرنشینی و افزایش رفاه و سطح زندگی انسان و بعد از تامین نیازهای اولیه، به خصوص کسانی که به رفاه و آرامش‌هایی در زندگی خود رسیده ­اند، امور مربوط به زیبایی به خصوص در بانوان اهمیت فراوانی در زندگی آنها پیدا می­ کند و در طول ماه‌ها و در بسیاری هر هفته به آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی مراجعه می‌کنند. همین امر سبب تأسیس تعداد زیادی آرایشگاه و مراکز خدمات زیبایی با تنوع فراوان در ارائه خدمات شده و بازاری با گردش چند صد میلیاردی را به وجود آورده است.

در صنف آرایشگاه بی‌تردید آرایشگاه و مراکز خدمات زیبایی زنان با فاصله‌ی بسیار زیادی از آرایشگاه‌های مردانه قرار دارند و خدمات بسیار متفاوت و متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و رقابت شدید در این شغل، سبب ارتقاء کیفیت و ارائه بهترین خدمات برای آنها شده است.

در زمینه تبلیغات نیز اگر به بیلبوردها، تبلیغات محیطی در مجتمع‌های تجاری و صفحات اینستاگرام و پیامک‌هایتان نگاه کنید متوجه می‌شوید که تقریباً بیش از ۹۵ درصد تبلیغات مراکز زیبایی مربوط به آرایشگاه‌های زنانه است و در زمینه تبلیغات آرایشگاه‌های مردانه فاصله‌ی بسیار زیادی با آنها دارند.

ارسال پیامک تبلیغاتی برای آرایشگاه ها

استفاده از دفترتلفن در ارسال پیامک انبوه برای آرایشگاه ها:

آرایشگاه‌ها جزو مشاغلی هستند که روزانه افراد زیادی به مجموعه آنها مراجعه می‌کند. هر آرایشگاهی باید بعد از ارائه خدمات به مشتری خود حتماً شماره همراه او را جهت ارتباط بیشتر در سامانه  ثبت نماید تا در فرصت‌های بعدی برای ارسال پیامک تبریک مناسبت‌ها، خبر افتتاح شعبه جدید، افزوده شدن خدمات جدید به مجموعه تخفیفات ماهیانه و بسیاری از موارد دیگر به آنها پیامک ارسال کند.

توصیه می‌شود در هنگام ثبت شماره مشتری نام و نام­ خانوادگی او را نیز به همراه تاریخ تولد و ازدواج در سامانه ثبت نمایید چرا که سامانه سورناتاپ این قابلیت را دارد که با تنظیم ماژول مناسبت‌ها در روز تولدها یا ازدواج فرد مورد نظر پیامک تبریک شما را به صورت اتوماتیک با تبریک نام و نام­ خانوادگی فرد برای وی ارسال نماید. مطمئن باشید که ارسال پیامک تبریک تولد و ازدواج، تاثیر بسیار خوبی در ذهن مخاطب داشته و به مجموعه شما علاقمند می‌کند.

ارسال به کدپستی:

در سامانه سورناتاپ شماره ساکنین و تمامی شهرهای ایران به تفکیک منطقه و خیابان موجود است و هر آرایشگاه می‌تواند با انتخاب کدپستی مناطق و خیابان‌های اطراف خود به ساکنین آنجا پیام ارسال کرده و مجموعه خود را به آنها معرفی نماید. توصیه می‌شود که  جهت ارسال پیامک انبوه برای آرایشگاه ها ۴ منطقه اطراف خود را با سه رقم  اول کدپستی هر منطقه انتخاب کرده و به مرور در طی چند روز پیامک تبلیغاتی خود را به آنها ارسال نمایند.

انتخاب شعاع گسترده در کدپستی، سبب جذب مشتریان بیشتر از مناطق اطراف برای مجموعه شما می‌شود. البته انتخاب مناطق دورتر و ارسال به کل شهر ایده مناسبی برای شغل آرایشگری نیست و بهتر است همیشه به جای ارسال کلی و غیر هدف فقط به مناطق اطراف حوزه خود پیامک ارسال کنند. تکرار ارسال پیامک یکی از اصول مهم دیگر در ارسال منطقه‌ای می‌باشد بدین صورت که شما در طول سال چندین بار به ساکنین اطراف خود پیامک جدید با محتوای متفاوت ارسال نمایید، تا نام مجموعه‌ی شما در ذهن مشتری ثبت گردد.

همچنین آرایشگاه‌ها می‌توانند آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی خود را با رعایت قوانین کشوری به صورت منطقه‌ای افراد آنجا ارسال نمایند، تا هر فردی با مراجعه به صفحات آنها با کارها و خدمات آنها بیشتر آشنا شود.

طریقه ارسال پیامک انبوه برای آرایشگاه ها

استفاده از صندوق دریافت در ارسال پیامک انبوه برای آرایشگاه ها:

آرایشگاه‌ها و مراکز خدمات زیبایی برای پیشرفت و ارائه خدمات بهتر همیشه باید با مشتریان خود تعامل داشته و نظرات و پیشنهادات آنها را دریافت نمایند. به همین منظور توصیه می‌شود شماره سامانه پیامکی خود را همیشه در مرکز دید مشتریان قرار دهید و از آنها درخواست نمایید تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به شماره سامانه پیامکی شما ارسال نمایند. همچنین در تبلیغات محله‌ای یا بیلبوردی خود هم می‌توانید از مشتریان درخواست نمایید برای رزرو وقت یا کسب اطلاعات بیشتر به عنوان مثال عدد ۱ را به سامانه شما ارسال نمایند. توصیه می‌شود جهت سهولت کار مشتریان در ارسال پیامک و همچنین برای کلاس مجموعه خود از شماره‌های کوتاه و رند استفاده نمایید.

استفاده از پاسخگوی اتوماتیک:

آرایشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از ماژول پاسخگویی اتوماتیک سامانه سورناتاپ اطلاعات مهم و کاربردی خود را در قالب عدد‌های مختلف برای این بخش تعریف کنند تا سامانه با دریافت هر کدام از اعداد، پاسخ مربوطه را به صورت اتوماتیک برای افراد ارسال نماید. به عنوان مثال شما می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های خود را در قالب عدد ۱. آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی خود را در قالب عدد۲. لیست انواع خدمات خود را در قالب عدد ۳ و آدرس سایر شعب خود را در قالب عدد ۴ برای پاسخگویی اتوماتیک سامانه تعریف نمایید.

در این صورت سامانه در هر ساعت از شبانه روز به صورت اتوماتیک، بدون نیاز به روشن بودن سیستم، با دریافت هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مخاطب مورد نظر ارسال می‌نماید.

طریقه ارسال پیامک انبوه برای آرایشگاه ها

برای ارسال‌های بهتر و هدفمندتر توصیه می‌شود سایر مقالات تخصصی در مورد اصول و شگردهای ارسال پیامک را در همین سایت سورناتاپ مطالعه کنید تا از تبلیغات پیامکی خود بهترین بازدهی را به دست آورید.

 

جهت خرید پنل پیامکی سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *