سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی:

در این مقاله قصد داریم بهترین راهکارهای ارسال پیامک انبوه را برای هتل‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی بررسی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید. سفرها همیشه یکی از جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین اقدامات هر انسانی است و افراد بسیاری در طول سال اقدامات و تلاش فراوانی انجام می‌دهند تا بعد از تامین هزینه‌های اولیه‌ی زندگی، در تعطیلات مختلف ایام سال بتوانند چند روزی به نقاط مختلف کشور یا جهان سفر کنند و درآمد مازاد خود را در شهرها و کشورهای مختلف ایران و جهان خرج کنند.

در کشور ایران نیز با توجه به رشد اقتصادی و فرهنگی در قرن اخیر و گسترش خطوط ریلی و جاده‌ای و پروازهای مختلف، هتل و مهمانپذیرهای بسیاری در طول این دوران در شهرهای بزرگ و کوچک به وجود آمدند و در دو دهه‌ی اخیر نیز اقامتگاه‌های بوم‌گردی با حال و هوای متفاوت بومی و فرهنگی در شهرهای مختلف ایران شکل گرفتند که برای بسیاری از هموطنان و نیز توریست‌های خارجی جذابیت فراوانی دارند. در این مقاله قصد داریم بهترین راهکارهای ارسال پیامک انبوه را برای هتل‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی بررسی کنیم.

 

استفاده از دفترچه‌ی‌ تلفن در ارسال پیامک انبوه برای هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی:

هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی می‌توانند شماره‌ی همراه مشتریان خود را به همراه نام و نام‌خانوادگی و تاریخ تولد و ازدواج ایشان را در بخش دفترتلفن سامانه سورناتاپ ثبت نمایند. با این کار این مجموعه‌ها یک بانک ارزشمند اطلاعاتی از مشتریان خود ایجاد می‌نمایند و در ایام مختلف سال به بهانه‌های مختلف می‌توانند پیام‌های تبریک اعیاد و ولادت‌ها تخفیفات ویژه‌ی ایام سال افتتاح شعب در شهرهای دیگر امکانات جدید و هر نوع پیام دیگری را برای آنها ارسال نمایند.

همچنین با ثبت تاریخ تولد و ازدواج مشتریان در قسمت اطلاعات فردی مخاطب، سامانه سورناتاپ با استفاده از ماژول مناسبت‌ها در تاریخ تولد و ازدواج هر کدام از مشتریان، پیام تبریک هتل یا اقامتگاه‌ها را به صورت اتوماتیک به ایشان ارسال می‌نماید. هر هتل یا اقامتگاه بوم‌گردی باید از قبل یک پیام آماده‌ی تبریک تولد یا ازدواج به صورت پیش فرض تعریف کند، تا سامانه در روز موعد با ترکیب نام و نام‌خانوادگی فرد مورد نظر، پیام تبریک را به صورت اتوماتیک برای وی ارسال نماید.

به عنوان مثال یک پیام تبریک تولد و ازدواج به این صورت می‌تواند نوشته شود:

سامان گل­دوستِ عزیز مجموعه‌ی بوم‌گردی نیکان تولد شما را تبریک می‌گوید. حضور شما در مجموعه‌ی ما، باعث افتخارماست ۲۵درصد تخفیف ویژه زادروز شما (مهلت استفاده از تخفیف تا ۱۰ روز بعد از تاریخ پیامک)

و یا در مورد پیامک تبریک ازدواج:

آرش و مونای عزیز سالروز ازدواجتان مبارک لحظات خوشی در طول زندگیتان آرزومندیم. در انتظار دیدار مجدد شما هستیم. ۲۵درصد تخفیف ویژه‌ی سالگرد ازدواج شما. (مهلت استفاده تا ۱۰ روز بعد از تاریخ پیامک)

ارسال چنین پیامک‌هایی و ارتباط مسمتر با مشتریان سبب می‌شود، مجموعه‌ی شما برای همیشه در ذهن مخاطبین‌تان به صورت مثبت ثبت شود و سبب مراجعه مجدد خود یا اطرافیانشان به مجموعه‌ی شما گردد. همچنین توصیه می‌شود هتل‌ها و اقامتگاه‌ها آدرس سایت به شبکه‌های اجتماعی خود را نیز در طول سال با یک خبر مهم برای مخاطبین خود ارسال نمایند و اطلاعات تصویری خود را از آن طریق در اختیار آنها قرار دهند.

ارسال به کدپستی:

شماره‌ی ساکنین تمامی مناطق شهرهای ایران به تفکیک خیابان‌های مختلف در سامانه‌ی سورناتاپ موجود است. با هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی می‌توانند به ساکنین هر شهری پیامک ارسال کنند و مجموعه‌ی خود را معرفی کنند.

به عنوان مثال یک هتل یا اقامتگاه بوم‌گردی در استان مازندران و گیلان یا یزد و یا هر استان دیگری می‌تواند اطلاعات تماس و رزرو خود را به همراه لینک سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود در قالب یک پیام کوتاه و جذاب برای ساکنین مناطق ۲،۱ و۳ تهران همچون الهیه، تجریش، نیاوران، زعفرانیه، دربند، ولنجک، قیطریه، کامرانیه، فرمانیه و سایر خیابان‌های آن مناطق ارسال نماید. البته این مجموعه‌ها همین پیام خود را در شهر و استانی به تفکیک منطقه‌ای می‌توانند ارسال نمایند.

ارسال به بانک شهرهای ایران:

در سامانه‌ی سورناتاپ شماره‌ی همراه ساکنین کلیه‌ی شهرهای بزرگ و کوچک ایران نیز با تفکیک خطوط دائمی و اعتباری و همچنین اپراتورهای همراه اول و ایرانسل نیز وجود دارد. هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی می‌توانند مجموعه‌ی خود را با درج اطلاعات ضروری و لینک‌های شبکه‌های اجتماعی برای مشاهده‌ی صفحات مجازی آنها به ساکنین شهرهای مختلف ایران به صورت کلی ارسال نمایند. به عنوان مثال یک هتل و اقامتگاه بوم‌گردی در شهر مشهد یا شیراز می‌تواند پیام تبلیغاتی خود را به تمامی ساکنین شهر تهران، تبریز، اصفهان و یا هر شهر دیگری در کشور ارسال نماید.

ارسال پیامک انبوه برای هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی

استفاده از به بانک مشاغل در ارسال پیامک انبوه برای هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی:

بانک مشاغل سامانه‌ی سورناتاپ، یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین بانک‌های اطلاعات مشاغل را در بین تمامی پنل‌های ارسال پیامک در کشور داراست. هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی می‌تواند برای استخدام نیرو و یا تبلیغ مجموعه‌ی خود به صورت کاملا هدفمند از این بانک اطلاعاتی استفاده نمایند.

به عنوان مثال یک هتل یا اقامتگاه بوم‌گردی جهت استخدام کارگر، منشی، مسئول آیتی، آشپز، اپراتور تلفن و یا هر تخصص دیگری از بانک اطلاعات مشاغل انسان خود استفاده کرده و پیامک استخدام خود را به شماره‌های همراه ایشان ارسال کند، تا در کمترین زمان ممکن افراد موردنظر خود را برای سمت‌های مختلف مجموعه‌ی خود استخدام نماید.

همچنین هتل‌ها می‌توانند آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی خود را در قالب یک پیام جذاب به مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها، کارخانه ها، انبوه‌سازان ساختمان، مهندسان، پزشکان و بازرگانان، واردکنندگان، نمایشگاه‌های اتومبیل و هر شغل دیگری ارسال کرده و آنها را برای یک اقامت متفاوت و رویایی در مجموعه‌ی خودشان دعوت نمایند.

صندوق دریافت پیامک:

تمامی پنل‌های پیامکی سامانه سورناتاپ امکان دریافت پیامک نیز دارند، چرا که هر شماره به صورت اختصاصی فقط به یک مجموعه فروخته می‌شود و هیچ شماره‌ای به صورت اشتراکی فروخته نمی‌شود هر مجموعه­ ای برای ایجاد یک تعامل دوطرفه با مشتریان خود در هر سطوحی، می‌تواند از صندوق دریافت خود برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود استفاده نماید.

جمع‌آوری و بررسی نظرات و پیشنهادات مشتریان مطمئناً هر مجموعه‌ای را در ارتقاء و پیشرفت خود بسیار یاری می‌رساند. همچنین فروشگاه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از این طریق قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های خود را برگزار نمایند و از مخاطبین بخواهند شماره یا بارکد محصول خود را به سامانه پیامکی مجموعه ارسال نمایند.

صندوق دریافت، در صورت تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی برای ارائه‌ی خدمات و درخواست ارسال عدد از مخاطب برای سفارش آن محصول نیز، کاربرد دارد. ولی همانطور که قبلاً هم اشاره شد برای دسترسی بهتر به این اهداف، حتماً شماره‌ی سامانه پیامکی کوتاه و رند باشد تا مخاطب در ارسال پیامک خود دچار اشتباه نشود.

استفاده از ماژول منشی یا ارسال اتوماتیک:

هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سامانه سورناتاب می‌توانند با استفاده از این ماژول، در صورتی که مشغله‌ی کاری فراوانی دارند، پیام‌های متعددی را به صورت آماده در این بخش ایجاد کرده و تاریخ و ساعت ارسالِ دقیق آن را برای سامانه مشخص نمایند. در صورت داشتن اعتبار، سامانه به صورت اتوماتیک در روز و ساعت تعیین شده، پیام‌های تعیین شده را به مخاطبین مشخص شده، ارسال خواهد کرد حتی اگر سامانه یا سیستم شما خاموش باشد. تبریک مناسبت‌های مختلف یا اطلاع‌رسانی‌های ویژه می‌توانند از موضوعاتی باشند که از قبل در سامانه تعریف شده و در روز معین شده ارسال گردند.

 استفاده از پاسخگویی اتوماتیک:

پاسخگوی اتوماتیک هم از ماژول‌های خوب و کاربردی سامانه سورناتاپ می‌باشد که هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی به نسبت نیاز خود می‌تواند استفاده‌ی کم یا زیادی از آن بکند. با استفاده از این ماژول شما می‌توانید توضیحات و اطلاعات اساسی و کاربردی هتل‌ها یا اقامتگاه‌ بوم‌گردی خود را با پیام‌های متفاوت و تفکیک شده، در قالب اعداد مختلف یک بار برای سامانه تعریف کنید تا با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک پاسخ مربوطه را ارسال کند.

به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های مجموعه را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، خدمات و لیست قیمت را در قالب عدد ۳، لیست شعب در قالب عدد ۴ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید)

ماژول سررسید:

هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی می‌‌توانند با استفاده از ماژول سررسید، برنامه‌ها، قرارها، چک‌ها و هر نوع سند مکتوبی را جهت یادآوری در روز مشخص، در سامانه سورناتاپ ثبت نماید. به عنوان مثال اگر شما با مجموعه دیگری قرارداد یا چک دارید و می‌توانید تاریخ پایان قرارداد یا روز وصول چک را در ماژول سررسید ثبت نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک در روز تعیین شده، متن سفارشی شما را جهت یادآوری به خودتان یا آن شخصِ مدنظر ارسال نماید. همچنین از این ماژول جهت یادآوری کارهای بسیار مهم و ضروریِ خود و سایر همکارانتان هم در طول سال می‌توانید استفاده نمایید.

ایجاد کاربران متعدد:

اقامتگاه‌های بوم‌گردی در صورتی که نمایندگی‌ها و شعب متعددی دارند، می‌توانند با خرید یک پنل حرفه‌ای از طریق قسمت مدیریت سامانه سورناتاپ، کاربران متعددی را در همان شرکت یا سرتاسر شهر یا کشور، با دسترسی‌های مختلف تعریف نمایند. مدیر اصلی سامانه می‌تواند برای هر کاربری نام کاربری و کلمه عبور جداگانه‌ای تعریف کرده و دسترسی او را به بخش‌های مختلف محدود نماید. در این صورت، هر کارمند یک وظیفه مشخص و تعیین شده برای خود خواهد داشت. به عنوان مثال کارمندی فقط شماره‌های جدید اقامتگاه‌های بوم‌گردی را در سیستم وارد می نماید. کارمند حسابداری مسئول شارژ سامانه و گزارشات مالی ارسال‌ها می‌باشد و کارمند دیگر مسئول ارسال انبوه شرکت است.

خدمات وب سرویس در ارسال پیامک انبوه برای هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی:

تمامی اقامتگاه‌های بوم‌گردی که دارای وبسایت اختصاصی هستند و خدمات آنلاین  نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند، می‌توانند با استفاده از خدمات وب سرویس سامانه سورناتاپ، در بخش تنظیمات برنامه نویسان، سامانه‌ی پیامکی خود را به سایت خودشان وصل نمایند تا فاکتورهای فروش یا اطلاع‌رسانی‌های مختلف، در صورت درخواست مشتریان به صورت اتوماتیک برای آنها ارسال گردد.

جهت آشنایی بیشتر با سایر امکانات سامانه سورناتاپ و همچنین ترفندها و اصول صحیح ارسال هدفمند پیامک تبلیغاتی توصیه می‌شود سایر مقالات مهم و کاربردی سایت سورناتاپ را نیز مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *