سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای پیمانکاران و شرکت های ساختمانی

در این مقاله قصد داریم به طور مفصل به بررسی ارسال پیامک انبوه برای پیمانکاران و شرکت های ساختمانی بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید. در پنجاه سال اخیر با گسترش شهرنشینی و افزایش جمعیت، ساخت و ساز و فروش مسکن رونق و شتاب فراوانی گرفته و هنوز بعد از ساخت میلیون‌ها خانه در سرتاسر کشور، شاید هنوز نیمی از افراد کشور صاحب خانه نیستند.

پیمانکاران و انبوه سازان ساختمان چه در قالب شرکت‌های بزرگ ساختمانی و چه در قامت فردی، در سطوح مختلف اقدام به اجرای پروژه‌های مختلف می‌کنند و طبیعتاً هر فرد یا مجموعه‌ای برای آن که بتواند به مسیر و اهداف خود ادامه دهد و پروژه‌ی دیگری آغاز کند، باید بتواند پروژه‌های قبلی را با موفقیت به اتمام و فروش برساند. به استثنای شرکت‌های بزرگ عمرانی که ابر پروژه‌های خود را با سروصدای فراوان و تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای فراوان در سطح شهرها و جاده‌ها معرفی می‌کنند، اغلب سازندگان و شرکت‌ها در انتظار مشتری می‌نشینند و غالباً فایل‌های خود را فقط در دفاتر فروش خود و چند دفتر املاک ارائه می‌کنند.

البته شکی وجود ندارد در صورتی که پروژه، موفق و عالی باشد و همچنین موقعیت مکانی خوبی هم داشته باشد، به مرور زمان با توجه به نیاز جامعه، از همین طریق هم به فروش می‌رسد. اما یک تبلیغات هدفمند و هوشمند، این زمان را به کوتاه‌ترین حالت کاهش می‌دهد و باعث می‌شود دست فروشنده در انتخاب خریدارهای مختلف بازتر شود و به طبع باعث تزریق سریع منابع مالی برای شروع پروژه‌های دیگر می‌باشد.

ارسال هدفمند پیامک انبوه یکی از این شیوه‌های آسان، اثرگذار و زودبازده می‌باشد. افراد و شرکت‌های عمرانی می‌توانند با در اختیار داشتن یک پنل ارسال پیامک حرفه‌ای، در چندین حالت به تبلیغ و معرفی پروژه خود بپردازند.

ارسال پیامک انبوه برای پیمانکاران و شرکت های ساختمانی

بانک کدپستی جهت ارسال پیامک انبوه برای پیمانکاران و شرکت های ساختمانی:

بانک کدپستی سامانه سورناتاپ، شامل شماره تلفن، همراه دارندگان خطوط همراه اول و ایرانسل می‌باشد، که بر اساس کدپستی محل سکونت افراد دسته‌بندی شده‌اند. فرض کنید سازنده‌ای در منطقه‌ی ولنجک یا زعفرانیه تهران اقدام به ساخت یک برج بزرگ مسکونی کرده باشد؛ بهترین و زود بازده‌ترین راه برای معرفی این برج و امکانات ویژه‌ی آن به خریداران احتمالی، پیامک انبوه در مناطق مشخص می‌باشد.

به عنوان مثال این فرد یا افراد می‌توانند با انتخاب کدپستی تمامی مناطق شمیرانات مانند الهیه، فرشته، تجریش، نیاوران، دربند، اقدسیه، مناطق شریعتی شمال مانند اندرزگو، سعادت ‌آباد، شهرک غرب و مناطقی از این قبیل واحدهای فروش این برج را با درج شماره تماس شرکتی یا شخصی به آنان معرفی نمایند.

همچنین در صورتی که از واحدهای این برج عکاسی حرفه‌ای شده باشد، افراد می‌توانند با بارگذاری این عکس‌ها در اینستاگرام و سایت مختلف فروش مسکن، لینک‌های مربوطه را نیز به افراد ارسال نمایند تا بتوانند قبل از مراجعه عکس‌های واحدهای مربوطه را نیز ببینند. علاوه بر فروش واحدهای مسکونی و تجاری، در اقدامی معکوس سازندگان و پیمانکاران می‌توانند پیامک خرید ملک یا زمین را در مناطق مربوطه نیز ارسال کنند. به عنوان مثال سازنده‌ای می‌تواند متن پیامکی با مضمون خرید زمین یا مشارکت در ساخت با شرایط ویژه خود مانند اسکان رایگان و… به ساکنین مناطق مدنظر خود ارسال نموده و در زمین ایده‌آل خود اقدام به ساخت پروژه‌ای دیگر نماید.

 بانک مشاغل جهت ارسال پیامک انبوه برای پیمانکاران و شرکت های ساختمانی:

بانک مشاغل سامانه پیامک سورناتاپ، از کامل‌ترین بانک‌های اطلاعات مشاغل در میان سایر پنل‌های ارسال پیامک می‌باشد. در این بانک اطلاعاتی، شماره تقریباً اکثر مشاغل مهم کشور به تفکیک تخصص و گرایش و استان دسته‌بندی شده است.

در قسمت مربوطه به مشاغل ساختمانی و مسکن علاوه بر دارا بودن شماره انبوه سازان، پیمانکاران، شرکت‌های عمرانی و بنگاه املاک، شماره همراه سایر مشاغل تخصصی مربوط به ساختمان نیز وجود دارد. به عنوان مثال در این بانک شماره جوشکاران، فروشندگان آهن، بهداشت ساختمان، آیفون و دوربین مداربسته، کارگران، آرماتور، ایزوگام، تاسیسات، خاکبرداری، داربست و بسیاری از مشاغل مرتبط دیگر دسته بندی شده‌اند.

در صورتی که انبوه سازان و شرکت‌های عمرانی برای پروژه­های بزرگ خود نیاز به افراد متخصص بیشتری داشته باشند، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با یک تبلیغات انبوه پیامکی به این اشخاص، از میان آنها افراد متخصص و مورد نیاز هر پروژه را انتخاب نمایند. اما در مورد فروش یا خرید زمین نیز می‌توانند پیشنهادات خرید و فروش خود را در قالب پیامک‌های مختلف، به همکاران خود در سرتاسر استان تهران و کشور، در قالب انبوه‌ سازان، پیمانکاران ساختمان و آژانس‌های مسکن ارائه دهند.

 

 بانک شهرهای ایران:

در صورتی که پیمانکاران و انبوه سازان ساختمان، پروژه‌ای را در سطح کشور اجرا می‌کنند و نیاز به سرمایه‌گذاری عموم مردم دارند و یا بعد از اتمام، قصد فروش آن واحدها را در سرتاسر کشور دارند، می‌توانند از طریق بانک اطلاعات شهرهای ایران، به ساکنین شهرهای منتخب خود مانند تهران، تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد و… بدون محدودیت کدپستی پیامک خود را ارسال و پروژه­های را معرفی نمایند.

 استفاده از ماژول پاسخگو:

ماژول پاسخگو در سامانه ارسال پیامک سورناتاپ، امکانی را برای پیمانکاران و انبوه سازان مسکن ایجاد می‌کنند تا آنها بتوانند به سوالات تکراری مخاطبان خود به صورت اتوماتیک از طریق سامانه پاسخ دهند. به عنوان مثال بسیاری از خریداران در مورد قیمت ملک، متراژ، امکانات، سال ساخت، موقعیت مکانی و مسائلی از این قبیل، سوال دارند.

در ماژول پاسخگو می‌توان برای سامانه تعریف کرد:  در صورت دریافت عدد ۱ از مخاطبین موقعیت مکانی، متراژ و سال ساخت ملک را ارسال نمایند. با دریافت عدد ۲ امکان ویژه‌ی ملک را برای مخاطب ارسال نماید. با دریافت عدد ۳ لینک شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌ها برای مشاهده‌ی عکس ها ارسال گردد و همین طور الی آخر. با یکبار تعریف این اطلاعات برای سامانه، سیستم به صورت اتوماتیک و در هر ساعت از شبانه روز فیلم و بدون نیاز به روشن بودن سیستم، در صورت دریافت هرکدام از اعداد، به صورت اتوماتیک پاسخ مربوط به همان عدد را به مخاطب مورد نظر ارسال خواهد کرد.

استفاده از ماژول منشی یا ارسال اتوماتیک:

هر یک از پیمانکاران و انبوه سازان ساختمان سامانه سورناتاب می‌توانند با استفاده از این ماژول، در صورتی که مشغله‌ی کاری فراوانی دارند، پیام‌های متعددی را به صورت آماده در این بخش ایجاد کرده و تاریخ و ساعت ارسالِ دقیق آن را برای سامانه مشخص نمایند. در صورت داشتن اعتبار، سامانه به صورت اتوماتیک در روز و ساعت تعیین شده، پیام‌های تعیین شده را به مخاطبین مشخص شده، ارسال خواهد کرد حتی اگر سامانه یا سیستم شما خاموش باشد. تبریک مناسبت‌های مختلف یا اطلاع‌رسانی‌های ویژه می‌توانند از موضوعاتی باشند که از قبل در سامانه تعریف شده و در روز معین شده ارسال گردند.

ایجاد کاربران متعدد:

مجموعه‌ها و شرکت‌های بزرگ ساختمانی در صورتی که نمایندگی‌ها و شعب متعددی دارند، می‌توانند با خرید یک پنل حرفه‌ای از طریق قسمت مدیریت سامانه سورناتاپ، کاربران متعددی را در همان شرکت یا سرتاسر شهر یا کشور، با دسترسی‌های مختلف تعریف نمایند. مدیر اصلی سامانه می‌تواند برای هر کاربری نام کاربری و کلمه عبور جداگانه‌ای تعریف کرده و دسترسی او را به بخش‌های مختلف محدود نماید. در این صورت، هر کارمند شرکت یک وظیفه مشخص و تعیین شده برای خود خواهد داشت. به عنوان مثال کارمندی فقط شماره‌های جدید شرکت  را در سیستم وارد می نماید. کارمند حسابداری مسئول شارژ سامانه و گزارشات مالی ارسال‌ها می‌باشد و کارمند دیگر مسئول ارسال انبوه شرکت است.

ارسال پیامک انبوه برای پیمانکاران و شرکت های ساختمانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه‌‌ی صحیح تبلیغات پیامکی و آشنایی با سایر امکانات سامانه سورناتاپ، سایر مقالات مرتبط در همین سایت مراجعه فرمایید.

برای خرید پنل پیامکی سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *