سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای شرکت های حسابداری

در این مقاله قصد داریم به ارسال پیامک انبوه برای شرکت های حسابداری و حسابرسی بپردازیم و اینکه این شرکت ها چگونه می‌توانند با استفاده از پنل پیامکی امور مربوط به مشتریان خود را انجام داده و همچنین بتوانند از طریق بازاریابی و معرفی شرکت خود، مشتریان جدیدی جذب نمایند.

با رشد اقتصاد و بزرگتر شدن شرکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ انجام امور حسابداری و حسابرسی دیگر مقوله‌ای ساده و دم‌دستی نیست و گردانندگان شرکت نمی‌توانند حساب‌های سنگین و پیچیده تراکنش‌های خود را انجام دهند. به همین منظور چنین شرکت‌هایی یا باید خود یک تیم قوی و با سابقه‌ی حسابداری و حسابرسی را به استخدام خود درآورده و امور مالی خود را از طریق آنها انجام دهد.

اما راه حل دوم این است که چنین اموری به طور کامل به یک شرکت تخصصی و با سابقه در این حوزه واگذار نماید. البته بعضی شرکت‌ها می‌توانند در کنار داشتن یک تیم مالی اختصاصی، از شرکت‌های تخصصی حسابرسی درخواست همکاری و مشاوره نمایند.

استفاده از دفترچه تلفن:

شرکت های حسابداری و حسابرسی می­تواند با ایجاد دسته بندی­ها و گروه­های مختلف در بخش دفترتلفن خود شماره تلفن همراه مشتریان خود و همچنین کارمندانشان رادر قالب گروه‌های مختلف ثبت نمایند تا در مواقع لازم به صورت مجزا و یا یک جا به آنها پیامک انبوه ارسال نمایند.

به عنوان مثال آنها امور مربوط به شرکتی را انجام می‌دهند و باید گزارش خود را به تمامی اعضای هیئت مدیره این شرکت ارسال نمایند. بعد از انجام شدن امور حسابداری و حسابرسی، شرکت مذکور می­تواند با انتخاب گروه مدنظر، به عنوان مثال با نام M به تعداد ۱۵ نفر از اعضای هیئت مدیره‌ی آن مجموعه اطلاعات دهند که گزارش جامع حسابرسی مجموعه مذکور، به ایمیل آنها ارسال گردید.

ایضا سایر اطلاعات و تغییرات مهم را به جای تماس گرفتن با تک تک آنها، به صورت کلی و گروهی در قالب پیامک ارسال نمایند. همچنین این شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از دفترچه تلفن، پیامک‌های متفاوت تبریک یا تسلیت در طول مناسبت‌های مختلف را برای مشتریان خود ارسال نمایند. همچنین در مدت بارگذاری مطلبی مهم در سایت یا یکی از صفحات شبکه‌های اجتماعی خود می‌توانند لینک سایت و آدرس صفحه مورد نظر خود را در قالب یک پیامک به مشتریان ارسال نمایند.

راهنمای ارسال پیامک انبوه برای شرکت های حسابداری

ارسال به بانک مشاغل کشور:

از آنجا که ارسال منطقه‌ای و کدپستی برای شرکت‌های حسابداری و حسابرسی کاربرد چندانی ندارد و جزو مشاغل تخصصی محسوب می‌شود، از پرداخت به ارسال کدپستی صرف نظر کرده و در عوض یکی از کاربردترین بخش‌ها یعنی ارسال هدفمند و مشاغل را توضیح می‌دهیم.

بانک جامع اطلاعات مشاغل سامانه سورناتاپ، یکی از کامل‌ترین و به روز‌ترین بانک‌های اطلاعات مشاغل در میان پنل‌های ارسال پیامک انبوه می‌باشند، که با در اختیار داشتن بیش از ۷۰ میلیون شماره از انواع مشاغل کشور، بانکی جامع و کاربردی در اختیار انواع مشاغل بر حسب نوع فعالیت کسب و کارشان می‌گذارد. شرکت‌های حسابداری و حسابرسی می‌توانند با انتخاب گزینه‌های کارخانجات و بنگاه­های اختصاصی و تولیدی شرکت‌های مختلف و فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، فعالیت‌ها و توانایی‌های خود را به آنها معرفی کرده و در قالب پیامک انبوه به همراه شماره تماس یا سایر راه‌های ارتباطی ارسال نمایند.

همچنین برای آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان با مجموعه‌ی آنها، می‌توانند آدرس سایت و صفحات شبکه‌های اجتماعی خود را نیز به آنها ارسال نمایند.

ماژول سررسید:

شرکت های حسابداری و حسابرسی می‌‌تواند با استفاده از ماژول سررسید، برنامه‌ها، قرارها، چک‌ها و هر نوع سند مکتوبی را جهت یادآوری در روز مشخص، در سامانه سورناتاپ ثبت نماید. به عنوان مثال اگر شما با مجموعه دیگری قرارداد یا چک دارید و می‌توانید تاریخ پایان قرارداد یا روز وصول چک را در ماژول سررسید ثبت نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک در روز تعیین شده، متن سفارشی شما را جهت یادآوری به خودتان یا آن شخصِ مدنظر ارسال نماید. همچنین از این ماژول جهت یادآوری کارهای بسیار مهم و ضروریِ خود و سایر همکارانتان هم در طول سال می‌توانید استفاده نمایید.

استفاده از ماژول منشی یا ارسال اتوماتیک:

هر یک از کاربران سامانه سورناتاب می‌توانند با استفاده از این ماژول، در صورتی که مشغله‌ی کاری فراوانی دارند، پیام‌های متعددی را به صورت آماده در این بخش ایجاد کرده و تاریخ و ساعت ارسالِ دقیق آن را برای سامانه مشخص نمایند. در صورت داشتن اعتبار، سامانه به صورت اتوماتیک در روز و ساعت تعیین شده، پیام‌های تعیین شده را به مخاطبین مشخص شده، ارسال خواهد کرد حتی اگر سامانه یا سیستم شما خاموش باشد. تبریک مناسبت‌های مختلف یا اطلاع‌رسانی‌های ویژه می‌توانند از موضوعاتی باشند که از قبل در سامانه تعریف شده و در روز معین شده ارسال گردند

پاسخگویی اتوماتیک:

پاسخگوی اتوماتیک هم از ماژول‌های خوب و کاربردی سامانه سورناتاپ می‌باشد که هر کاربری به نسبت موضوع کسب و کار خود می‌تواند استفاده‌ی کم یا زیادی از آن بکند. با استفاده از این ماژول شما می‌توانید توضیحات و اطلاعات اساسی و کاربردی شرکت حسابداری و حسابرسی خود را با پیام‌های متفاوت و تفکیک شده، در قالب اعداد مختلف یک بار برای سامانه تعریف کنید تا با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک پاسخ مربوطه را ارسال کند.

به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های مجموعه را در قالب عدد ۱. آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲. خدمات را در قالب عدد ۳. لیست شعب در قالب عدد ۴. به همین صورت هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید. مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

ایجاد کاربران متعدد:

مجموعه‌ها و شرکت‌های بزرگ حسابداری و حسابرسی در صورتی که نمایندگی‌ها و شعب متعددی دارند، می‌توانند با خرید یک پنل حرفه‌ای از طریق قسمت مدیریت سامانه سورناتاپ، کاربران متعددی را در همان شرکت یا سرتاسر شهر یا کشور، با دسترسی‌های مختلف تعریف نمایند. مدیر اصلی سامانه می‌تواند برای هر کاربری نام کاربری و کلمه عبور جداگانه‌ای تعریف کرده و دسترسی او را به بخش‌های مختلف محدود نماید. در این صورت، هر کارمند شرکت یک وظیفه مشخص و تعیین شده برای خود خواهد داشت. به عنوان مثال کارمندی فقط شماره‌های جدید شرکت را در سیستم وارد می نماید. کارمند حسابداری مسئول شارژ سامانه و گزارشات مالی ارسال‌ها می‌باشد و کارمند دیگر مسئول ارسال انبوه شرکت است.

صندوق دریافت پیامک:

تمامی پنل‌های پیامکی سامانه سورناتاپ امکان دریافت پیامک نیز دارند، چرا که هر شماره به صورت اختصاصی فقط به یک مجموعه فروخته می‌شود و هیچ شماره‌ای به صورت اشتراکی فروخته نمی‌شود هر مجموعه­ای برای ایجاد یک تعامل دوطرفه با مشتریان خود در هر سطوحی، می‌تواند از صندوق دریافت خود برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود استفاده نماید.

جمع‌آوری و بررسی نظرات و پیشنهادات مشتریان مطمئناً هر مجموعه‌ای را در ارتقاء و پیشرفت خود بسیار یاری می‌رساند. همچنین فروشگاه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از این طریق قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های خود را برگزار نمایند و از مخاطبین بخواهند شماره یا بارکد محصول خود را به سامانه پیامکی مجموعه ارسال نمایند.

صندوق دریافت، در صورت تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی برای فروش یک محصول خاص و درخواست ارسال عدد از مخاطب برای سفارش آن محصول نیز، کاربرد دارد. ولی همانطور که قبلاً هم اشاره شد برای دسترسی بهتر به این اهداف، حتماً شماره‌ی سامانه پیامکی کوتاه و رند باشد تا مخاطب در ارسال پیامک خود دچار اشتباه نشود.

ارسال پیامک انبوه برای شرکت های حسابداری

خدمات وب سرویس:

تمامی شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که دارای وبسایت اختصاصی هستند و خدمات آنلاین  نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند، می‌توانند با استفاده از خدمات وب سرویس سامانه سورناتاپ، در بخش تنظیمات برنامه نویسان، سامانه‌ی پیامکی خود را به سایت خودشان وصل نمایند تا فاکتورهای فروش یا اطلاع‌رسانی‌های مختلف، در صورت درخواست مشتریان به صورت اتوماتیک برای آنها ارسال گردد.

برای ارسال دقیق­تر و هدفمندتر و همچنین اطلاع از سایر امکانات سامانه سورناتاپ توصیه می‌شود مقالات تخصصی و مختلف سایت را هم مطالعه فرمایید.

برای خرید پنل پیامکی سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *