سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای مشاغل خدماتی و تاسیسات:

اختراع برق و همچنین رشد و پیشرفت شهرها، زندگی بیشتر روز به روز از حالت سنتی و دستی خارج شده و هر روز وسایل، لوازم و تجهیزات جدیدی در راستای تسهیل زندگی انسان‌ها و رفاه بیشتر به وجود می‌آیند. این مسیر بدیهی است که در قیاس با طول زندگی بشر در روی زمین، با همه‌ی پیشرفت‌ها، هنوز در دوران ابتدایی خود به سر می برد و راهی بسیار طولانی در رسیدن به بلوغ خود جهت فناوری فوق پیشرفته بدون آلودگی‌های زیست محیطی و کسب انرژی بی‌پایان رایگان دارد.

به همین منظور روز به روز نیاز به افرادی با چنین تخصص‌هایی در حوزه‌های تاسیساتی و برق بیشتر می‌شود و تقریباً برای اکثر افرادی که چنین تخصص‌هایی دارند همیشه بازارکار وجود دارد. وجود میلیون‌ها ساختمان کوچک و بزرگ در تمامی شهرهای ایران، گواه این ادعاست و رشد جمعیت و نیاز به مسکن بیشتر، برای تمامی مشاغل ساختمانی، از جمله امور تاسیسات و برق ساختمان نیز، بازارکار بزرگی ایجاد خواهد کرد.

افراد و تیم‌هایی که در امور تاسیساتی و برق کار می‌کنند معمولاً یا در قالب یک مغازه و فروشگاه و یا در قالب یک شرکت تاسیساتی جهت انجام پروژه‌های کوچک و بزرگ فعالیت می‌کنند. همگی آنها چه در قالب فردی، گروهی و یا شرکتی می‌توانند با تبلیغات اصولی و هدفمند مشتریان جدید زیادی را به سمت خود جذب نمایند. در این مقاله قصد داریم بهترین راه‌های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی را برای مشاغل مربوط به امور تاسیسات و برق بررسی کنیم.

ارسال پیامک انبوه برای مشاغل خدماتی و تاسیسات

استفاده از دفترتلفن:

تمامی افراد، تیم‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه تاسیسات و برق می‌توانند شماره‌ی مشتریان خود را که در طول سال با آنها در ارتباط هستند و خدماتی را به آنها ارائه می‌کنند، در بخش دفترتلفن سامانه سورناتاپ ذخیره نمایند.

در بخش دفترتلفن سامانه سورناتاپ علاوه بر ثبت شماره‌ی موبایل، نام و نام‌خانوادگی افراد را نیز می‌توان ثبت کرد تا در هنگام ارسال پیامک انبوه هر یک از افراد پیامک مربوط را با نام خودشان دریافت کنند. جمع‌آوری شماره‌ی مشتریان و تشکیل یک یا چندین بانک اطلاعاتی منسجم به شما این امکان را می‌دهد تا در ایام مختلف سال بتوانید با مشتریان خود در ارتباط باشید و برای آنها پیامک ارسال کنید.

به عنوان مثال می‌توانید در اعیاد و ولادت ها به مشتریان خود پیامک ارسال کنید و یا اگر در حوزه تاسیسات یا برگ خدمات جدیدی به مجموعه خود اضافه کرده اید به صورت گروهی به اطلاع آنها برسانید.

ارسال به کدپستی:

شماره­ی ساکنین تمامی شهرهای ایران به تفکیک منطقه و کدپستی در سامانه سورناتاپ موجود است و افراد، تیم‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه تاسیساتی و برق می‌توانند خدمات خود یا مجموعه‌تان را در قالب یک متن پیامک جذاب به همراه اطلاعات تماس، برای ساکنین هر منطقه‌ای از هر شهری ارسال نمایند در صورتی که افراد فعال در حوزه برق و تاسیسات صفحات اختصاصی در شبکه‌های اجتماعی دارند و انواع خدمات خود را به صورت گسترده در آنجا شرح داده‌اند، می‌توانند لینک آدرس کامل صفحه‌ی خود را در کنار سایر اطلاعات تماس خود به افراد ساکن در مناطق مختلف شهرها ارسال کنند.

به عنوان مثال یک فرد یا شرکت ارائه‌دهنده خدمات تاسیساتی و برق در شهر تهران، می‌توانند خدمات خود را به ساکنین محدوده‌های: الهیه، فرشته، تجریش، زعفرانیه، ولنجک، دربند، نیاوران و قیطریه در شمال شهر تهران و جنت‌آباد، بلوار فردوس، صادقیه، دریاچه‌ی چیتگر، آزادی و تهرانسر در غرب تهران ارسال کنند.

ارسال به بانک اطلاعات مشاغل:

سامانه­ی سورناتاپ یکی از کامل‌ترین بانک‌های اطلاعاتی مشاغل را در بین تمامی سامانه‌های ارسال پیامک در کشور داراست و فعالان حوزه‌ی برق و تاسیسات می‌توانند با استفاده از این بانک عظیم اطلاعاتی، تبلیغات خود را به صورت هدفمند به مشاغل نیازمند خدمات آنها ارسال کنند.

به عنوان مثال فعالین حوزه‌ی تاسیساتی و برق می‌توانند تبلیغات خود را در قالب یک پیامک کوتاه و جذاب به همراه اطلاعات تماس و لینک آدرس صفحات شبکه‌های اجتماعی خودشان به کارخانه‌داران، تولیدکنندگان، رستوران‌ها، هتل‌ها، درمانگاه‌ها، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها و… بسیاری از مشاغل موجود در بانک اطلاعات سورناتاپ ارسال کنند.

ارسال پیامک انبوه برای مشاغل خدماتی و تاسیسات

پاسخگویی اتوماتیک:

پاسخگوی اتوماتیک هم از ماژول‌های خوب و کاربردی سامانه سورناتاپ می‌باشد که شرکت های خدمات تاسیساتی و برق به نسبت نیاز کسب و کار خود می‌تواند استفاده‌ی کم یا زیادی از آن بکند. با استفاده از این ماژول شما می‌توانید توضیحات و اطلاعات اساسی و کاربردی شرکت خدمات تاسیساتی و برق خود را با پیام‌های متفاوت و تفکیک شده، در قالب اعداد مختلف یک بار برای سامانه تعریف کنید تا با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک پاسخ مربوطه را ارسال کند.

به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های مجموعه را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، محصولات و لیست قیمت را در قالب عدد ۳، لیست شعب در قالب عدد ۴ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه سورناتاپ تعریف و ثبت نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اصول و شیوه‌های صحیح ارسال پیامک تبلیغاتی توصیه می‌شود سایر مقالات سایت سورناتاپ را نیز مطالعه فرمایید.

جهت خرید پنل ارسال پیامک انبوه سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *