سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای شرکت‌ های حمل‌ و نقل و باربری‌:

 در این مقاله می‌خواهیم بهترین راهکارهای ارسال پیامک انبوه برای شرکت‌ های حمل و نقل و باربری بررسی کنیم. تقریباً اکثر افراد هر جامعه حداقل یک بار در زندگی، از یکی از اشکال حمل و نقل برای جابجایی وسایل و کالاهای خود استفاده می‌کنند. اما برخی از افراد و مشاغل به فراخور نیازها، سبک زندگی و کسب و کارشان ممکن است در هر سال یا هرفصل و یا هر ماه و حتی هر روز چندین بار نیاز به خدمات حمل و نقلی داشته باشند. رشد و پیشرفت تکنولوژی امروزه شیوه‌های بسیار مدرن و سریعی برای جابجایی کالاها به وجود آورده و محصولات شرکت‌ها و کمپانی‌ها در کمترین زمان ممکن به اقصی نقاط جهان ارسال می‌گردد.

به طور کلی امروزه مهم‌ترین شیوه‌های حمل و نقل کالاها و محصولات در اشکال حمل و نقلی هوایی، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل ریلی و حمل و نقل جاده‌ای با کامیون خاور و انواع وانت‌ها در مسیرهای داخل شهری و برون شهری صورت می‌گیرد.

ارسال پیامک انبوه برای شرکت های حمل و نقل و باربری

استفاده از دفترچه تلفن:

شرکت‌های حمل و نقل و باربری‌ها در طول سال‌های فعالیت خود با افراد حقیقی و حقوقی بسیاری در ارتباط هستند و خدمات بسیاری برای آنها انجام می‌دهند.

این شرکت‌ها می‌توانند با ثبت شماره همراه مشتریان خود در بخش دفترتلفن سامانه‌ی سورناتاپ، خود یک بانک اطلاعاتی بسیار عالی از افرادی که از حمل و نقل آنها استفاده کردند و یا مشاغل نیازمند انواع اشکال حمل و نقل برای خود ایجاد نمایند. شرکت‌های حمل و نقل می‌توانند با استفاده از این بانک اطلاعاتی در ایام مختلف سال به بهانه اعیاد و ولادت‌ها به مشتریان خود پیام تبریک ارسال نمایند و یا خدمات جدید و تخفیفات ویژه خود را برای آنها ارسال کنند.

ارسال منظم و با برنامه‌ی پیامک در طول سال برای مشتریان همیشه سبب می‌شود نام شرکت حمل و نقل و باربری آنها برای همیشه در ذهن مخاطب هک شود و در صورت نیاز خود یا اطرافیانش به هر یک از خدمات حمل و نقل، اولین شرکتی که به ذهن آنها خطور کند مجموعه شما باشد. همچنین درصورتی که شرکت‌های حمل و نقل تعدادی انبوهی از شماره‌های مدیران بنگاه‌های مختلف اقتصادی را در فایل اکسل داشته باشند، می‌توانند در کمترین زمان شماره‌های خود را در بخش اکسل سامانه سورناتاپ آپلود کرده و به صورت گروهی پیام مورد نظر خود را برای آنها ارسال کنند.

 ارسال به کدپستی:

شرکت‌های حمل و نقل به خصوص شرکت‌های فعال در حوزه باربری درون شهری و برون شهری به وسیله کامیون، خاور یا وانت می‌توانند تبلیغات پیامکی خود را به ساکنین هر منطقه از هر شهری توسط سامانه ارسال پیامک سورناتاپ ارسال کنند.

به عنوان مثال در شهر تهران شماره ساکنین تمامی مناطق به صورت تفکیک شده موجود است. یک شرکت حمل و نقل می‌تواند با یک برنامه‌ریزی دقیق و اصولی در طول سال به ساکنین تمامی مناطق تهران به مرور پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنند. چرا که حرفه‌های آنها جزو مشاغلی است که تقریباً هر فردی و در هر منطقه‌ای به خدمات آنها نیاز خواهد داشت.

به عنوان مثال شرکت‌های حمل و نقل شهری و برون شهری می‌تواند در فصل بهار به ساکنین شمال شهر تهران، در فصل تابستان به محدوده شرق، در فصل پاییز به محدوده غرب و در زمستان به محدوده جنوب تهران پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنند.

درصورتی که شرکت‌های حمل و نقل سایت و صفحات اختصاصی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند برای تاثیرگذاری بهتر حتما آنها را نیز برای مخاطبین پیامک خود را ارسال کنند.

ارسال به بانک اطلاعات مشاغل:

بانک اطلاعات مشاغل سورناتاپ یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین بانک‌های اطلاعات مشاور در سرتاسر کشور است و شرکت‌های حمل و نقل با توجه به نوع خدمات خود می‌توانند با استفاده از این بانک اطلاعاتی تخصصی که بالغ بر اطلاعات ۷ میلیون شاغل در انواع تخصص‌ها در سرتاسر کشور است، ارسالی کاملاً هدفمند و پربازده داشته باشند.

به عنوان مثال شرکت‌های حمل و نقل می‌توانند انواع خدمات خود را در قالب یک پیام جذاب با اطلاعات کامل تماس و لینک سایت و شبکه‌های اجتماعی به مدیران شرکت‌ها، کارخانجات، بازرگانان و واردکنندگان، آژانس های املاک تولید کنندگان پوشاک و مواد غذایی عمده فروشان انواع محصولات و سایر مشاغلی که به نوعی نیاز به خدمات گسترده حمل و نقل کالا و باربری دارند ارسال نمایند.

استفاده از ماژول منشی یا ارسال اتوماتیک:

شرکت‌های حمل و نقل درسامانه سورناتاب می‌توانند با استفاده از این ماژول، در صورتی که مشغله‌ی کاری فراوانی دارند، پیام‌های متعددی را به صورت آماده در این بخش ایجاد کرده و تاریخ و ساعت ارسالِ دقیق آن را برای سامانه مشخص نمایند. در صورت داشتن اعتبار، سامانه به صورت اتوماتیک در روز و ساعت تعیین شده، پیام‌های تعیین شده را به مخاطبین مشخص شده، ارسال خواهد کرد حتی اگر سامانه یا سیستم شما خاموش باشد. تبریک مناسبت‌های مختلف یا اطلاع‌رسانی‌های ویژه می‌توانند از موضوعاتی باشند که از قبل در سامانه تعریف شده و در روز معین شده ارسال گردند.

پاسخگویی اتوماتیک جهت ارسال پیامک انبوه برای شرکت های حمل و نقل و باربری:

پاسخگوی اتوماتیک هم از ماژول‌های خوب و کاربردی سامانه سورناتاپ می‌باشد با استفاده از این ماژول شما می‌توانید توضیحات و اطلاعات اساسی و کاربردی شرکت‌ حمل و نقل خود را با پیام‌های متفاوت و تفکیک شده، در قالب اعداد مختلف یک بار برای سامانه تعریف کنید تا با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک پاسخ مربوطه را ارسال کند.

به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های مجموعه را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، خدمات لیست قیمت را در قالب عدد ۳، لیست شعب در قالب عدد ۴ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

ماژول سررسید:

شرکت‌های حمل و نقل می‌‌تواند با استفاده از ماژول سررسید، برنامه‌ها، قرارها، چک‌ها و هر نوع سند مکتوبی را جهت یادآوری در روز مشخص، در سامانه سورناتاپ ثبت نماید. به عنوان مثال اگر شما با مجموعه دیگری قرارداد یا چک دارید و می‌توانید تاریخ پایان قرارداد یا روز وصول چک را در ماژول سررسید ثبت نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک در روز تعیین شده، متن سفارشی شما را جهت یادآوری به خودتان یا آن شخصِ مدنظر ارسال نماید. همچنین از این ماژول جهت یادآوری کارهای بسیار مهم و ضروریِ خود و سایر همکارانتان هم در طول سال می‌توانید استفاده نمایید.

صندوق دریافت پیامک جهت ارسال پیامک انبوه برای شرکت های حمل و نقل و باربری:

تمامی پنل‌های پیامکی سامانه سورناتاپ امکان دریافت پیامک نیز دارند، چرا که هر شماره به صورت اختصاصی فقط به یک مجموعه فروخته می‌شود و هیچ شماره‌ای به صورت اشتراکی فروخته نمی‌شود هر مجموعه­ای برای ایجاد یک تعامل دوطرفه با مشتریان خود در هر سطوحی، می‌تواند از صندوق دریافت خود برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود استفاده نماید.

جمع‌آوری و بررسی نظرات و پیشنهادات مشتریان مطمئناً هر مجموعه‌ای را در ارتقاء و پیشرفت خود بسیار یاری می‌رساند. همچنین شرکت‌های حمل و نقل می‌توانند از این طریق قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های خود را برگزار نمایند و از مخاطبین بخواهند شماره یا بارکد خدمات مورد نظر را به سامانه پیامکی مجموعه ارسال نمایند.

صندوق دریافت، در صورت تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی برای فروش یک محصول خاص و درخواست ارسال عدد از مخاطب برای سفارش آن محصول نیز، کاربرد دارد. ولی همانطور که قبلاً هم اشاره شد برای دسترسی بهتر به این اهداف، حتماً شماره‌ی سامانه پیامکی کوتاه و رند باشد تا مخاطب در ارسال پیامک خود دچار اشتباه نشود.

ارسال پیامک انبوه برای شرکت های حمل و نقل و باربری

خدمات وب سرویس:

تمامی شرکت‌های حمل و نقل که دارای وبسایت اختصاصی هستند و خدمات آنلاین  نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند، می‌توانند با استفاده از خدمات وب سرویس سامانه سورناتاپ، در بخش تنظیمات برنامه نویسان، سامانه‌ی پیامکی خود را به سایت خودشان وصل نمایند تا فاکتورهای فروش یا اطلاع‌رسانی‌های مختلف، در صورت درخواست مشتریان به صورت اتوماتیک برای آنها ارسال گردد.

شرکت‌های حمل و نقل و باربری‌ها می‌توانند برای آشنایی بیشتر با سایر امکانات پنل ارسال پیامک انبوه سورناتاپ و همچنین راهکارها و شگردهای متفاوت ارسال پیامک انبوه و سایر مقالات مهم و کاربردی سایت سورناتاپ را نیز مطالعه کنند.

برای خرید پنل ارسال پیامک انبوه سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *