سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای خشکشویی ها:

خشکشویی‌ها هم جزو آن مشاغلی هستند که تقریبا عموم مردم با آنها سر و کار دارند و حداقل چندین بار در سال برای شرکت در مهمانی‌ها و مجالس لباس‌های خود را برای شستشو و اتو در اختیار آنها قرار می‌دهند. البته قشر مرفه و پردرآمد جامعه از مشتریان اصلی خشکشویی‌ها هستند و مطمئنا مراجعات بیشتری نسبت به سایر افراد جامعه به خشکشویی‌ها دارند در این مقاله می‌خواهیم راهکارهای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی را برای تبلیغ خشکشویی‌ها بررسی کنیم.

ارسال پیامک انبوه برای خشکشویی ها

 استفاده از دفترچه تلفن:

خشکشویی‌ها باید در هنگام مراجعه مشتریان خود شماره تلفن آنها را به همراه نام و نام‌خانوادگی و همچنین تاریخ تولد آنها در بخش دفترتلفن سامانه سورناتاپ ذخیره نمایند. با استفاده از این بانک اطلاعاتی اگر در طول سال خدمات جدیدی را به مجموعه‌ی خود اضافه کردند یا قصد اطلاع رسانی خاصی را داشتند؛ می‌توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن پیام خود را به همه آنها به صورت گروهی ارسال نمایند.

همچنین در طول ایام سال می‌توانند اعیاد و مناسبت‌های مختلف را به آنها بگویند که این امر سبب ایجاد یک خاطره دلنشین و خوب در ذهن مشتریان آن مجموعه خواهد شد. همچنین سامانه سورناتاپ این امکان را دارد که با استفاده از ماژول مناسبت‌ها در تاریخ تولد مشتریانتان به صورت اتوماتیک پیام تبریک شما را با ذکر نام و نام‌خانوادگی مشتریان به آنها ارسال نماید.

شما می‌توانید در روز تولد مشتریانتان یک پیام از قبل آماده شده با مضمون به عنوان مثال یک تخفیف ۵۰ درصد در روز تولد مشتریان به عنوان هدیه تولد از طریق سامانه به صورت اتوماتیک برای آنها ارسال نمایید.

ارسال به کدپستی:

خشکشویی‌ها می­توانند با استفاده از بانک اطلاعات کدپستی سامانه سورناتاپ به شماره ساکنین کلیه مناطق تهران و شهرستان‌ها در آن ثبت شده است، به افراد ساکن در هر منطقه دلخواه خود پیامک انبوه ارسال نمایند.

به عنوان مثال فرض کنید یک خشکشویی در تهران و منطقه تجریش قرار دارد و خدمات ارسال و دریافت رایگان نیز دارد این خشکشویی می‌تواند با انتخاب کدپستی‌های اطراف محدوده‌ی خود مانند: الهیه، فرشته، نیاوران، دربند، قیطریه و… به تمامی ساکنین آن مناطق پیام انبوه ارسال کرده و خدمات متفاوت و متمایز خود را به آنها معرفی کند.

همچنین هر خشکشویی در صورتی که سایت اختصاصی داشته باشد می‌تواند آدرس سایت به شبکه‌های اجتماعی خود را به ساکنین مناطق ارسال کند تا آنها بتوانند اطلاعات بیشتر و کامل‌تر از مجموعه آنها کسب کنند

ارسال به بانک مشاغل:

سامانه سورناتاپ یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین بانک‌های اطلاعات مشاغل را در میان تمامی پنل‌های ارسال پیامک دارا است، به همین منظور در صورتیکه خشکشویی‌ها تمایل به دریافت سفارش انبوه و شرکت یا سازمانی داشته باشند می‌توانند پیامک تبلیغاتی خود را از انواع مشاغل موجود در سامانه‌ی سورناتاپ، از جمله شرکت و ادارات، کارخانجات، فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان لباس، مزون‌ها‌، مدارس و سایر مشاغل مرتبط ارسال نمایند.

در اینجا هم توصیه می‌نماییم در صورت داشتن سایت یا صفحات در شبکه‌های اجتماعی حتماً لینک آن را برای بررسی بیشتر مجموعه و کسب سایر اطلاعات کاربردی از طرف آنها برای ایشان ارسال نمایند.

صندوق دریافت پیامک در پنل ارسال پیامک انبوه برای خشکشویی ها:

تمامی پنل‌های پیامکی سامانه سورناتاپ امکان دریافت پیامک نیز دارند، چرا که هر شماره به صورت اختصاصی فقط به یک مجموعه فروخته می‌شود و هیچ شماره‌ای به صورت اشتراکی فروخته نمی‌شود هر مجموعه­ای برای ایجاد یک تعامل دوطرفه با مشتریان خود در هر سطوحی، می‌تواند از صندوق دریافت خود برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود استفاده نماید.

جمع‌آوری و بررسی نظرات و پیشنهادات مشتریان مطمئناً هر مجموعه‌ای را در ارتقاء و پیشرفت خود بسیار یاری می‌رساند. همچنین خشکشویی‌ها می‌توانند از این طریق قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های خود را برگزار نمایند و از مخاطبین بخواهند شماره یا بارکد خدمات خود را به سامانه پیامکی مجموعه ارسال نمایند.

صندوق دریافت، در صورت تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی برای ارائه‌ی خدمات خاص و درخواست ارسال عدد از مخاطب برای سفارش نیز، کاربرد دارد. ولی همانطور که قبلاً هم اشاره شد برای دسترسی بهتر به این اهداف، حتماً شماره‌ی سامانه پیامکی کوتاه و رند باشد تا مخاطب در ارسال پیامک خود دچار اشتباه نشود.

پاسخگویی اتوماتیک:

پاسخگوی اتوماتیک هم از ماژول‌های خوب و کاربردی سامانه سورناتاپ می‌باشد که خشکشویی‌ها به نسبت خدمات خود می‌تواند استفاده‌ی کم یا زیادی از آن بکند. با استفاده از این ماژول شما می‌توانید توضیحات و اطلاعات اساسی و کاربردی خشکشویی‌خود را با پیام‌های متفاوت و تفکیک شده، در قالب اعداد مختلف یک بار برای سامانه تعریف کنید تا با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک پاسخ مربوطه را ارسال کند.

به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های مجموعه را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، خدمات و لیست قیمت را در قالب عدد ۳، لیست شعب در قالب عدد ۴ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

ارسال پیامک انبوه برای خشکشویی ها

ماژول سررسید در پنل ارسال پیامک انبوه برای خشکشویی ها:

خشکشویی‌ها می‌‌تواند با استفاده از ماژول سررسید، برنامه‌ها، قرارها، چک‌ها و هر نوع سند مکتوبی را جهت یادآوری در روز مشخص، در سامانه سورناتاپ ثبت نماید. به عنوان مثال اگر شما با مجموعه دیگری قرارداد یا چک دارید و می‌توانید تاریخ پایان قرارداد یا روز وصول چک را در ماژول سررسید ثبت نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک در روز تعیین شده، متن سفارشی شما را جهت یادآوری به خودتان یا آن شخصِ مدنظر ارسال نماید. همچنین از این ماژول جهت یادآوری کارهای بسیار مهم و ضروریِ خود و سایر همکارانتان هم در طول سال می‌توانید استفاده نمایید.

توصیه می‌شود جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شیوه‌ها و اصول صحیح ارسال پیامک انبوه و شگردهای تبلیغاتی برای دریافت بازدهی بیشتر، توصیه می‌شود سایر مطالب تخصصی و کاربردی سایت سورناتاپ را نیز مطالعه فرمایید. جهت خرید پنل پیامکی سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *