سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای داروخانه ها

در این مقاله به ارسال پیامک انبوه برای داروخانه ها می پردازیم و ترفند های مختلف و تاثیر گذار را برای فروش و تبلیغات در داروخانه ها بررسی خواهیم کرد.

داروخانه­ ها جزو مشاغلی هستند که هر فردی در طول زندگی خود به دلیل نیازمندی‌های مختلف و خرید انواع دارو و لوازم بهداشتی و آرایشی بارها و بارها به آنها مراجعه می‌کنند. در دنیای رقابتی امروز اگر داروخانه‌ای علاوه بر داشتن نظم و تامین کالاها و داروهای اساسی تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسبی داشته باشند نسبت به رقبای خود، افراد بیشتری را به سمت خود جذب خواهد کرد.

با گسترش فضای آنلاین در بسیاری از کسب و کارها و با توجه به حرکت عمومی افراد جهان به سمت این نوع کسب و کارها و خرید وسایل مورد نیاز، بهتر است هر داروخانه‌ای به صورت مستقل دارای یک سایت مستقل و همچنین صفحات و کانال‌هایی در اینستاگرام، تلگرام، آپارات و یوتیوب باشند.

داروخانه‌ها می توانند سایت و شبکه‌های اجتماعی، آدرس، شماره تلفن ها و سایر راه‌های ارتباطی خود را با مشتریان در میان بگذارند و شرایط را برای خرید آنلاین و غیر حضوری آنها فراهم آورند‌. اما در مورد استفاده از سامانه ارسال پیامک انبوه هم باید گفت که داروخانه‌­ها جزو مشاغلی هستند که اکثر بانک اطلاعاتی پنل­های ارسال پیامک و امکانات جانبی آنها مورد نیاز و استفاده آنها قرار می­گیرد.

ارسال پیامک انبوه برای داروخانه ها

 استفاده از دفترتلفن در پنل ارسال پیامک انبوه برای داروخانه ها:

هر داروخانه‌ای می‌تواند با در اختیار داشتن یک پنل پیامکی پیشرفته شماره هر مشتری را در هنگام تحویل دارو یا تسویه حساب در سامانه ثبت کرده و برای خود یک بانک اطلاعاتی عالی ایجاد نماید. همچنین امکان تفکیک گروه ها نیز در این بخش وجود دارد. به عنوان مثال هر داروخانه ­ای می‌تواند لیست شماره ها را به صورت خریدار آرایشی- بهداشتی، خریدار دارو، خریدار لوازم و تجهیزات پزشکی و… دسته بندی نماید و شماره هر خریدار را در دسته مخصوص به خود ثبت نماید، تا در موقع ارسال پیامک به هر کدام از آنها بتواند برای هر یک پیشنهاد و متن مناسب هر یک از آنها ارسال نماید.

همچنین در صورتی که نام و نام­ خانوادگی و همچنین تاریخ تولد هر کدام از افراد را نیز در هنگام ثبت شماره­ فعال نماید. سامانه به صورت اتوماتیک با فعال سازی ماژول مناسبت­ ها در روز تولد هر یک از افراد به صورت اتوماتیک از طرف داروخانه شما (با ثبت یک متن پیش فرض) متن پیام تبریک تولد را دریافت خواهد کرد. همچنین ثبت نام و نام خانوادگی سبب می‌شود در صورت در خواست شما، در هنگام ارسال پیامک انبوه به اشخاص دفتر تلفن، هر فرد متن پیامک شما را با نام و نام خانوادگی خودش دریافت کند.

ارسال به کدپستی:

هر داروخانه ­ای می‌تواند با انتخاب حداقل ۳ کدپستی مناطق اطراف خود، مجموعه‌ی خود یا یک محصول خاص را به افراد ساکن آن مناطق پیامک کند. همچنین می‌تواند آدرس سایت یا لینک شبکه‌های اجتماعی خود را برای آنها ارسال کند و از آن طرف با فروش آنلاین، تعداد دنبال کننده‌هایش  را هم افزایش دهد. داروخانه‌ای اگر بخواهد به صورت گسترده و در سطح مناطق بیشتری تبلیغ نماید، این امکان نیز برای آن مجموعه فراهم است و با در اختیار داشتن شماره ساکنین تمامی شهرها به تفکیک مناطق و خیابان­ها، به ساکنین هر منطقه از هر شهری که بتواند، پیامک متن نظر خود را ارسال کند.

ارسال به بانک تخصصی مشاغل:

بانک تخصصی مشاغل نیز برای داروخانه‌ها کاربرد فراوانی دارد و می ­توانند با استفاده از آن ارسال هدفمند داشته باشند. بانک‌ مشاغل سامانه سورناتاپ یکی از کامل­ترین و به روزترین بانک‌های اطلاعات مشاغل در بین پنل‌­های ارسال پیامک است. داروخانه­ ها می‌توانند در وهله اول مجموعه خود را به همراه آدرس و لینک شبکه های اجتماعی در قالب یک پیامک جامع، به تمامی پزشکان با تمامی تخصص ها و همچنین پرستاران، مدیران بیمارستان ها، درمانگاه ها و بسیاری از مشاغل مرتبط ارسال نمایند.

توصیه می‌شود این کار هر فصل با متنی متفاوت صورت بگیرد تا تاثیرگذاری تبلیغ دوچندان شود. همچنین در موارد مختلف و خاص اگر دارو یا وسیله‌ای دارند که در بین سایر رقبای آنها با کمبود مواجه است، با اعلام آن به پزشکان متخصص آن حوزه می‌توانند بسیاری از بیماران آنها را به سمت خود جذب نمایند. همچنین به جز بانک اطلاعاتی پزشکان، داروخانه‌ها می‌توانند مجموعه خود را به صورت هایی همچون ارسال کدپستی به سایر مشاغل موجود در بانک اطلاعاتی سامانه نیز پیامک کنند.

 استفاده از صندوق دریافت:

در صورتی که داروخانه‌ای یک شماره کوتاه و رند پیامکی انتخاب کرده باشد می‌تواند آن شماره را در سایت شبکه های اجتماعی، کارت ویزیت و همچنین در خود داروخانه به مشتریان خود اعلام کند و از آنها درخواست نماید تا نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را به شماره پیامکی آنها ارسال نمایند.

استفاده از ماژول پاسخگو در پنل ارسال پیامک انبوه برای داروخانه ها:

داروخانه ­ها می‌توانند با استفاده از ماژول پاسخگو، پاسخ بسیاری از سوالات تکراری مشتریان و همچنین اطلاعات اساسی و کاربردی خود را به صورت اتوماتیک از طرف سامانه سورناتاپ در پاسخ به درخواست مشتری ارسال نمایند. به عنوان مثال داروخانه‌ای می‌تواند: آدرس مکانی و شماره تلفن‌های خود را در قالب عدد ۱. لیست آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی خود را در قالب عدد ۲. ساعت کاری و خدمات ویژه خود را در قالب عدد ۳. لیست وسایل و تجهیزات فیزیکی خود را در قالب عدد ۴ و همین طور الی آخر برای سامانه تعریف کند.

حالا می‌تواند این اطلاعات را در قالب یک پیام کلی برای مشتریان خود ارسال کند و از آنها درخواست کند برای دریافت هر کدام از این اطلاعات عدد مربوطه آن را ارسال نمایند. در این صورت سامانه سورناتاپ با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک و شبانه‌روزی و بدون نیاز به روشن بودن سیستم پاسخ عدد مربوطه را به مخاطب مربوطه ارسال خواهد کرد.

ارسال پیامک انبوه برای داروخانه ها

خدمات وب سرویس:

تمامی داروخانه هایی که دارای وبسایت اختصاصی هستند و خدمات آنلاین  نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند، می‌توانند با استفاده از خدمات وب سرویس سامانه سورناتاپ، در بخش تنظیمات برنامه نویسان، سامانه‌ی پیامکی خود را به سایت خودشان وصل نمایند تا فاکتورهای فروش یا اطلاع‌رسانی‌های مختلف، در صورت درخواست مشتریان به صورت اتوماتیک برای آنها ارسال گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سایر امکانات سامانه سورناتاپ و همچنین راه‌ کارها و اصول صحیح تبلیغات پیامک، سایر مقالات تخصصی و جذاب سایت سورناتاپ مراجعه فرمایید.

برای خرید پنل پیشرفته ارسال پیامک سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *