سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای کافه‌ ها، رستوران‌ ها و فست‌فود ها:

در این مقاله قصد داریم بهترین شیوه‌های ارسال پیامک انبوه برای کافه ها، رستوران ها و فست فود ها را بررسی کنیم و همچنین امکانات مختلف سامانه پیامک سورناتاپ را نیز برای آنها بیان کنیم.

با گسترش کلانشهر‌ها و مدرن شدن زندگی ایرانی‌ها، فرهنگ کافه‌نشینی و رستوران­گردی در بین مردم به خصوص در میان اقشار مرفه و طیف متوسط رشد چشمگیری داشته و افتتاح هزاران کافه و رستوران جدید در دو دهه اخیر در تهران و کلانشهرهایی همچون تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد، گواه این ادعا است.

در گذشته ی نه چندان دور مردمِ بسیار کمی به رستوران و کافه‌ها می‌رفتند و عموما افراد غذایشان را در خانه تهیه کرده و از همان غذا به محل کار خود می‌بردند. اما این روزها بسیاری از افراد در شهرهای بزرگ و فارغ از جنسیت، دغدغه‌های فراوانی داشته و در طول روز زمان مناسبی برای آشپزی و پخت غذا ندارند. همین مسئله سبب رشد کافه و رستوران در اقصی نقاط این شهرها به خصوص مناطق تجاری، صنعتی و گردشگری شده است.

مشاغل مربوط به غذا و خوراکی جزو آن مشاغلی هستند که فضای رقابتی شدیدی در بین آنها جریان دارد و مجموعه‌ای که علاوه بر کیفیت غذایی از نظر تبلیغات، اطلاع رسانی و نوآوری از سایر رقبای خود پیشروتر باشد، گوی سبقت را در پیشرفت و درآمد از آنان خواهد بود چرا که با وجود فضای مجازی و انواع شیوه های تبلیغاتی و تنوع مجموعه های غذایی یک رستوران یا کافه نمی‌تواند افتتاح مجموعه خود و خاک خوری به مرور سال‌ها شهرت پیدا کرده و به درآمد کلان دست پیدا کند.

امروزه تمامی این قواعد تغییر کرده و مجموعه‌ای در طول یک سال با مدیریت قوی و خلاقانه و همچنین بمباران تبلیغاتی می‌تواند شهرت و اعتبار و درآمد یک رستوران قدیمی را که در طول ده سال یا بیشتر به دست آورده است را در کمتر از ۲ سال تصاحب کند.

به همین جهت آگاهی از چگونگی ارسال پیامک انبوه برای کافه ها،رستوران ها و فست فودها، همچنین انواع شیوه‌های تبلیغاتی و مدیریت خلاقانه‌ی مجموعه برای صاحبین این مشاغل در این دوران بسیار حیاتی و مهم است.

ارسال پیامک انبوه برای کافه ها، رستوران ها و فست فود ها

استفاده از دفترتلفن جهت ارسال پیامک انبوه برای کافه ها، رستوران ها و فست فود ها:

ذخیره شماره مشتریان برای کافه ها رستوران ها و فست فودها بسیار مهم و ضروری است. این مجموعه ها می توانند در هنگام پرداخت صورتحساب توسط مشتری شماره همراه او را با نام و نام‌خانوادگی وی در بخش دفترتلفن سامانه سورناتاپ ذخیره کنند.

جمع‌آوری این شماره‌ها یک بانک اطلاعاتی بی‌نظیر را در اختیار این مجموعه‌ها قرار می‌دهد تا در فرصت‌های بعدی برنامه‌ها و منوی جدید خود را برای کسانی که اهل کافه‌نشینی و رستوران گردی بوده‌اند ارسال کنند و دوباره آنها را به سمت مجموعه‌ی خود جذب نمایند. همچنین رستوران و کافه‌ها می‌توانند در مناسبت‌های مختلف سال همچون اعیاد و ولادت‌ها برای مشتریان خود پیامک تبلیغاتی ارسال کرده و اگر برنامه ویژه‌ای در آن روز دارند به اطلاع مشتریان خود برساند.

همچنین در صورتی که در پای صندوق زمان کافی برای ثبت اطلاعات جنبی مانند تاریخ تولد مشتری داشته باشند توصیه می‌شود یک بار برای همیشه تاریخ تولد مشتری را نیز ثبت نمایند. سامانه‌ی سورناتاپ این امکان را دارد که به وسیله ماژول مناسبت‌ها در تاریخ تولد هر کدام از مشتریان پیام تبریک تولد شما را به همراه نام و نام‌خانوادگی مشتری برای او در روز موعد به صورت اتوماتیک ارسال کند. به عنوان مثال پیام تبریک تولد شما می‌تواند بدین صورت باشد: نورا کیهانی عزیز کافه ریتم تولدت را تبریک می‌گوید و برایت بهترین‌ها را آرزو می کند ۶۰درصد تخفیف هدیه روز تولد شما (مهلت استفاده تا ۱۰ روز بعد از تاریخ تولد)

ارسال به کدپستی:

ارسال کدپستی و ساکنین مناطق مختلف شهر به صورت منطقه‌ای، بهترین شیوه‌ی تبلیغات برای کافه‌ها، رستوران‌ها و فست‌فودها است.

در سامانه سورناتاپ شماره‌ی ساکنین تمامی مناطق تهران و شهرستان‌ها به تفکیک منطقه و کدپستی موجود است و کافه‌ها، رستوران‌ها و فست‌فودها می‌توانند با یک برنامه‌ریزی اصولی و ارسال هدفمند بازخورد بسیار خوبی از این شیوه ارسال به دست آورند که مشتری کافه‌ها و رستوران‌ها اگر اعتبار و خدمات متفاوتی داشته باشند محدود به خیابان‌های اطراف خودشان نمی‌باشد و گاه افراد از شمالی­ترین نقطه‌ی شهر به مرکز شهر می‌روند تا اوقات خود را در رستوران‌ها و کافه‌های مورد علاقه خود سپری کنند.

به همین دلیل کافه‌ها، رستوران‌ها فست فودها بهتر است ارسال پیامک خود را محدود به چند خیابان اطراف خود نکنند و چندین منطقه و کدپستی را در شعاع ۷ کیلومتری خود تحت پوشش قرار داده و برای ساکنین همه‌ی آن مناطق پیامک خود را ارسال کنند. چرا که شاید بهترین مشتریان آینده‌شان، چند خیابان بالاتر از محدوده‌ی محل کار آنها باشد.

یک نکته مهم و کلیدی دیگر داشتن صفحات جذاب و شیک شبکه‌های اجتماعی است که کافه‌ها و رستوران‌ها می‌توانند تصاویر غذاها، نوشیدنی‌ها و همچنین محیط خود را در آن بارگذاری کرده و لینک آن را در تبلیغات پیامکی خود به ساکنین مناطق ارسال کنند در ارسال به کدپستی فرض کنید کافه یا رستورانی در تهران در محدوده‌ی میدان ونک قرار دارد.

این کافه یا رستوران می‌تواند به ساکنین خیابان‌ها و محدوده‌‌های از سمت جنوب، بهشتی، مطهری، فاطمی و میدان ولیعصر، یوسف آباد از سمت شرق، رسالت از سمت غرب، سعادت آباد و محدوده‌های بزرگراه حکیم و از سمت شمال  میرداماد، پارک وی، تجریش، الهیه، فرشته و جردن پیامک انبوه تبلیغاتی خود را ارسال کند. کافه‌ها و رستوران‌ها توجه کنند که حتماً متن پیامک کوتاه و جذابی را طراحی کنند و حتماً اطلاعات مهم تماس خود را به همراه آدرس شبکه‌های اجتماعی در داخل آن قرار دهند.

استفاده از بانک اطلاعاتی مشاغل:

از آنجایی که کافه‌ها، رستوران‌ها و فست‌فود‌ها با عموم مردم فارغ از هر نوع تخصص و حرفه‌ای سر و کار دارند، ارسال به ساکنین مناطق از طریق بانک اطلاعات کدپستی شهر برای آنها اهمیت بیشتری دارد.

اما در کنار ارسال به کدپستی کافه‌ها، رستوران‌ها و فست‌فودها می‌توانند از بانک اطلاعات مشاغل سورناتاپ که یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین بانک‌های اطلاعات مشاغل در بین تمامی پنل‌های پیامکی کشور است،استفاده کرده و به صورت هدفمند پیامک خود را برای مشاغل مختلف در سطح هر استانی ارسال کنند.

به عنوان مثال اگر یک کافه یا رستوران شعب زیادی در سطح استان تهران دارند می‌توانند تبلیغات انبوه پیامکی خود را به همراه آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی به بازرگانان و وارد‌کنندگان، کارخانه‌داران، مدیران شرکت‌ها، انبوه‌سازان و پیمانکاران ساختمان، مهندسان، پزشکان و حرفه‌ی دیگری که در بانک اطلاعات مشاغل سورناتاپ موجود است ارسال نمایند

صندوق دریافت پیامک:

تمامی پنل‌های پیامکی سامانه سورناتاپ امکان دریافت پیامک نیز دارند، چرا که هر شماره به صورت اختصاصی فقط به یک مجموعه فروخته می‌شود و هیچ شماره‌ای به صورت اشتراکی فروخته نمی‌شود هر مجموعه­ای برای ایجاد یک تعامل دوطرفه با مشتریان خود در هر سطوحی، می‌تواند از صندوق دریافت خود برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود استفاده نماید.

جمع‌آوری و بررسی نظرات و پیشنهادات مشتریان مطمئناً هر مجموعه‌ای را در ارتقاء و پیشرفت خود بسیار یاری می‌رساند. همچنین رستوران‌ها و فست‌فودها می‌توانند از این طریق قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های خود را برگزار نمایند و از مخاطبین بخواهند شماره یا بارکد محصول خود را به سامانه پیامکی مجموعه ارسال نمایند.

صندوق دریافت، در صورت تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی برای فروش یک محصول خاص و درخواست ارسال عدد از مخاطب برای سفارش آن محصول نیز، کاربرد دارد. ولی همانطور که قبلاً هم اشاره شد برای دسترسی بهتر به این اهداف، حتماً شماره‌ی سامانه پیامکی کوتاه و رند باشد تا مخاطب در ارسال پیامک خود دچار اشتباه نشود.

استفاده از ماژول منشی یا ارسال اتوماتیک:

رستوران‌ها و فست‌فودها می‌توانند با استفاده از ماژول منشی سامانه سورناتاپ در صورتی که مشغله‌ی کاری فراوانی دارند، پیام‌های متعددی را به صورت آماده در این بخش ایجاد کرده و تاریخ و ساعت ارسالِ دقیق آن را برای سامانه مشخص نمایند. در صورت داشتن اعتبار، سامانه به صورت اتوماتیک در روز و ساعت تعیین شده، پیام‌های تعیین شده را به مخاطبین مشخص شده، ارسال خواهد کرد حتی اگر سامانه یا سیستم شما خاموش باشد.  تبریک مناسبت‌های مختلف یا اطلاع‌رسانی‌های ویژه می‌توانند از موضوعاتی باشند که از قبل در سامانه تعریف شده و در روز معین شده ارسال گردند.

پاسخگویی اتوماتیک جهت ارسال پیامک انبوه برای کافه ها، رستوران ها و فست فود ها:

پاسخگوی اتوماتیک هم از ماژول‌های خوب و کاربردی سامانه سورناتاپ می‌باشد که رستوران‌ها و فست‌فودها به نسبت نیاز کسب و کار خود می‌تواند استفاده‌ی کم یا زیادی از آن بکند. با استفاده از این ماژول شما می‌توانید توضیحات و اطلاعات اساسی و کاربردی رستوران‌ و فست‌فود خود را با پیام‌های متفاوت و تفکیک شده، در قالب اعداد مختلف یک بار برای سامانه تعریف کنید تا با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک پاسخ مربوطه را ارسال کند.

به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های مجموعه را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، محصولات و لیست قیمت را در قالب عدد ۳، لیست شعب در قالب عدد ۴ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

ارسال پیامک انبوه برای کافه ها، رستوران ها و فست فود ها

برای ارسال بهتر و هدفمندتر و آشنایی با سایر اصول تکنیک‌های ارسال پیامک انبوه توصیه می‌شود سایر مقالات مهم و کاربردی سایت سورناتاپ را نیز مطالعه فرمایید.

برای خرید پنل ارسال پیامک انبوه سورناتاپ همین­جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *