سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای  قنادان و شیرینی‌ فروش ها:

در این مقاله می‌خواهیم بهترین راه‌های ارسال پیامک انبوه برای قنادان و شیرینی فروش ها را تشریح کنیم. قنادی‌ها از  قدیم از اولین زمان تاسیس، همواره جزو مشاغل محبوب و پر رونق بوده‌اند. کیک و شیرینی همیشه انسان‌ها را به یاد شادی، خوشی و جشن و مهمانی می‌اندازد و همه دوست دارند به کوچکترین بهانه‌ای یک جعبه شیرینی خریده و دور هم میل می‌نمایند. همین مسئله سبب رشد این کسب و کار شده و امروزه در تمامی نقاط شهرها بدون در نظر گرفتن طبقات یک یا چند قنادی وجود دارد. ارسال پیامک انبوه برای قنادان و شیرینی فروش ها

استفاده از دفترتلفن:

قنادان و شیرینی فروش ها می‌توانند سامانه پیامک سورناتاپ را در بخش صندوقداری باز نگه داشته و شماره تمامی مشتریانی که از آنها خرید می‌نمایند را در بخش دفتر تلفن خود ذخیره نمایند. در صورتی که نام و نام‌خانوادگی و همچنین تاریخ تولد مشتریان خود را نیز در این بخش وارد نمایند، با فعال‌سازی ماژول مناسبت‌های سامانه سورناتاپ سیستم به صورت اتوماتیک در تاریخ تولد فرد موردنظر پیامک تبریک شما را با اضافه کردن نام و نام‌خانوادگی او برای وی ارسال نماید. به عنوان مثال: کامران عالی همت عزیز تولدت مبارک با آرزوی بهترینها قنادی اوج ۲۵درصد تخفیف هدیه روز تولد شما.

جمع آوری شماره مشتریان یک بانک اطلاعاتی عالی‌برای که شما ایجاد می‌کند تا در طول سال و در سایت‌های مختلف برای آنها پیامک تبریک ارسال نمایید. همچنین می‌توانید آدرس سایت و یا صفحات شبکه‌های اجتماعی خود را از این طریق برای مشتریان خود ارسال نمایید. در صورتی که قنادی شما شعب متعددی دارد و یا قصد افتتاح شعبه جدیدی را دارید می‌توانید از این طریق مخاطبین خود را در جریان بگذارید.

 ارسال به کدپستی:

هر قنادی می‌تواند با انتخاب ۴ یا ۵ منطقه، ۳رقم اول کدپستی اطراف خود از طریق سامانه سورناتاپ، به ساکنان مناطق و خیابان‌ها پیامک ارسال کند. در سامانه سورناتاپ، بانک اطلاعاتی شماره تلفن همراه­اول و ایرانسل تمامی ساکنین شهرها به تفکیک مناطق و شهرها موجود است و با چندین کلید به ساده‌ترین روش در کمترین زمان می‌توانید تمامی آنها پیامک خود را ارسال نمایید.

قنادان و شیرینی فروشان باید توجه داشته باشند که فرایند تبلیغاتی پیامکی در صورتی که در طول زمان با متن‌های مختلف و جذاب تکرارشود اثرگذاری فراوانی خواهد داشت. در هر بار ارسال سعی کنید متن جدید و جذاب حل کرده و برای ساکنین مناطق اطرافتان ارسال کنید. در این صورت و با تکرار زیاد، نام قنادی شما در ذهن مخاطب حک می‌شود و بالاخره روزی خرید از فروشگاه شما را امتحان می‌کند.

همچنین می‌توانید آدرس سایت و صفحات مختلف خود در شبکه‌های اجتماعی را برای آنها ارسال کنید تا تصاویر محصولات شما را هم در آنجا مشاهده کرده و از آن طریق نیز شما را دنبال کنند.

ارسال به مشاغل:

سامانه سورناتاپ یکی از کامل‌ترین و بروزترین بانک اطلاعات مشاغل را در بین تمامی سامانه‌های ارسال پیامک کشور را در اختیار دارد و هر صنفی می‌تواند با انتخاب مشاغل مورد هدف خود محصولات و خدمات خود را به صورت هدفمند برای آنها معرفی نماید. قنادان محترم نیز در صورتی که توانایی عقد قراردادهایی با حجم بالا را داشته باشند می‌توانند مجموعه‌ی خود را از طریق ارسال پیامک انبوه به مدیران شرکت‌ها، تالارها و مجالس، کارخانجات و سایر ارگان‌ها معرفی نمایند.

صندوق دریافت جهت ارسال پیامک انبوه برای قنادان و شیرینی فروش ها:

قنادان و شیرینی فروش ها می‌توانند شماره سامانه پیامکی خود را در یک یا چند جا در مرکز دید مشتریان قرار دهند تا آنها نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به سامانه شما ارسال نمایند. همچنین این شماره را می‌توانید در کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام خود نیز قرار دهید تا مشتریان و مخاطبان با شما تعامل داشته باشند. توصیه می‌شود جهت راحتی کار مخاطبان، شماره‌های رند و کوتاه انتخاب نمایید.

پاسخگویی اتوماتیک:

پاسخگوی اتوماتیک هم از ماژول‌های خوب و کاربردی سامانه سورناتاپ می‌باشد که هر کاربری به نسبت موضوع کسب و کار خود می‌تواند استفاده‌ی کم یا زیادی از آن بکند. با استفاده از این ماژول شما می‌توانید توضیحات و اطلاعات اساسی و کاربردی شیرینی فروشی خود را با پیام‌های متفاوت و تفکیک شده، در قالب اعداد مختلف یک بار برای سامانه تعریف کنید تا با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک پاسخ مربوطه را ارسال کند.

به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های فروشگاه را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، محصولات و لیست قیمت را در قالب عدد ۳، لیست شعب در قالب عدد ۴ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

ارسال پیامک انبوه برای قنادان و شیرینی فروش ها

توصیه می­شود جهت آشنایی بیشتر با اصول صحیح ارسال پیامک و همچنین سایر امکانات متعدد سامانه سورناتاپ، سایر مقاله‌های تخصصی و کاربردی در همین زمینه را در سایت سورناتاپ مطالعه فرمایید.

برای دریافت سامانه‌ی پیامکی همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *