سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای روانشناسان و کلینیک‌ روانکاوی:

در این مقاله قصد داریم بهترین راهکارهای ارسال پیامک انبوه برای روانشناسان و کلینیک های روانکاوای بررسی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید. انسان امروزه بیشتر از هر دوران دیگری برای کاستن از این اضطراب و تشویش مداوم نیاز به روانشناسان و روانکاوانی دارند که دوباره آنها را به ریل زندگی برگرداند و با راهنمایی اصولی و علمی خود آنها را از تنش‌های بی‌پایان این دنیای پرآشوب، در امان نگه دارند.

ارسال پیامک انبوه برای روانشناسان و کلینیک های روانکاوی

استفاده از دفترتلفن جهت ارسال پیامک انبوه برای روانشناسان و کلینیک های روانکاوی:

ارتباط مداوم با بیماران و اطلاع¬رسانی‌های مختلف و همچنین ارسال جملات انگیزشی و درمانی به صورت مداوم برای آنها می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در روحیه آنها برای ادامه مسیر درمان باشد.

به همین منظور روانشناسان و کلینیک‌های روانشناسی می‌توانند با ثبت شماره‌ی همراه بیماران خود در دسته بندی‌های مختلف در بخش دفتر تلفن سامانه سورناتاپ در بازه‌های زمانی مختلف به بیماران خود پیامک‌های مختلفی را ارسال نمایند.

همچنین در صورتی که نام و نام‌خانوادگی و همچنین تاریخ تولد بیماران را نیز وارد نمایید، سامانه سورناتاپ از طریق ماژول مناسبت‌ها پیام‌ تبریک‌ تولد شما را به همراه نام و نام‌خانوادگی بیمار در روز موعد به صورت اتوماتیک برای وی ارسال می‌کند. به روانشناسان و کلینیک‌های روانشناسی توصیه می‌شود از طریق دفترتلفن ارتباط مداوم خود را با بیماران حفظ کرده و همواره با ارسال پیامک‌های مختلف به آنها دل‌گرمی دهند.

ارسال به کدپستی:

کلینیک های روانشناسی و روانکاوی می‌توانند با استفاده از بانک اطلاعات کدپستی سامانه سورناتاپ که شماره‌ی تمامی ساکنین مناطق شهرهای ایران در آن ثبت شده‌ است، به هر ساکنین هر منطقه از هر شهری پیامک تبلیغاتی خود را ارسال نمایند.

کلینیک های روانشناسی و روانکاوی می‌توانند خدمات مجموعه‌ی خود را در زمینه اعصاب و روان، در قالب یک متن جذاب و تاثیر‌گذار به همراه اطلاعات تماس و همچنین آدرس سایت و لینک شبکه‌های اجتماعی خود، به ساکنین مناطق مختلف شهر محل سکونت خود را ارسال نمایند.

به عنوان مثال اگر یک روانشناس و یا کلینیک روانشناسی و روانکاوی در منطقه‌ی تجریش تهران واقع شده است می‌تواند تبلیغات مجموعه خود را به ساکنین الهیه، فرشته، نیاوران، باغ‌فردوس، زعفرانیه، ولنجک، کامرانیه، فرمانیه و مناطقی از این قبیل ارسال کند. توصیه می‌شود ارسال پیامک در طول سال چندین بار با متن‌های مختلف و جذاب اتفاق بیفتد تا نام دکتر یا کلینیک در ذهن مخاطبان پیامک ثبت شود و در صورت بروز مشکلات روحی و روانی در خود و یا اطرافیان به مجموعه آنها مراجعه کنند.

ارسال به بانک مشاغل:

روانشناسان و کلینیک‌های روانشناسی و روانکاوی می‌توانند با استفاده از بانک مشاغل سورناتاپ که یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین بانک‌های اطلاعات مشاغل در سرتاسر کشور است. پیامک‌های تبلیغاتی خود را به صورت هدفمند به مشاغل مختلف کشور ارسال کنند. در این بانک اطلاعاتی، شماره‌ی بیش از ۷ میلیون شاغل در انواع رشته‌ها و تخصص‌ها در سرتاسر کشور ثبت شده است و در صورت تبلیغات هدفمند می‌تواند بازخورد خوبی به همراه داشته باشد.

به عنوان مثال کلینیک های روانشناسی و روانکاوی می‌توانند مجموعه‌ی خود را به همراه آدرس سایت و لینک شبکه‌های اجتماعی به تمامی پزشکان در سایر رشته‌ها ارسال کنند تا آنها با آشنایی بیشتر با مجموعه، بیماران خود را که علاوه بر مشکلات جسمی، مشکل روحی و روانی دارند به مجموعه آنها معرفی نمایند. همچنین هر مجموعه‌ی خدمات روانشناسی و روانکاوی می‌تواند تبلیغات خود را به صورت مستقیم به مشاغل پر استرسی از جمله برنامه نویسان، واردکنندگان و بازرگانان مدیران شرکت‌ها و کارخانجات، انبوه‌سازان، مهندسان و شغل دلخواه دیگری ارسال نمایند.

استفاده از ماژول منشی یا ارسال اتوماتیک:

کلینیک های روانشناسی و روانکاوی سامانه سورناتاب می‌توانند با استفاده از این ماژول، در صورتی که مشغله‌ی کاری فراوانی دارند، پیام‌های متعددی را به صورت آماده در این بخش ایجاد کرده و تاریخ و ساعت ارسالِ دقیق آن را برای سامانه مشخص نمایند. در صورت داشتن اعتبار، سامانه به صورت اتوماتیک در روز و ساعت تعیین شده، پیام‌های تعیین شده را به مخاطبین مشخص شده، ارسال خواهد کرد حتی اگر سامانه یا سیستم شما خاموش باشد. تبریک مناسبت‌های مختلف یا اطلاع‌رسانی‌های ویژه می‌توانند از موضوعاتی باشند که از قبل در سامانه تعریف شده و در روز معین شده ارسال گردند.

پاسخگویی اتوماتیک جهت ارسال پیامک انبوه برای روانشناسان و کلینیک های روانکاوی:

پاسخگوی اتوماتیک هم از ماژول‌های خوب و کاربردی سامانه سورناتاپ می‌باشد که کلینیک های روانشناسی و روانکاوی به نسبت موضوع کسب و کار خود می‌تواند استفاده‌ی کم یا زیادی از آن بکند. با استفاده از این ماژول شما می‌توانید توضیحات و اطلاعات اساسی و کاربردی کلینیک روانشناسی و روانکاوی خود را با پیام‌های متفاوت و تفکیک شده، در قالب اعداد مختلف یک بار برای سامانه تعریف کنید تا با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک پاسخ مربوطه را ارسال کند.

به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های مجموعه را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، خدمات را در قالب عدد ۳، لیست شعب در قالب عدد ۴ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

ماژول سررسید:

کلینیک های روانشناسی و روانکاوی می‌‌تواند با استفاده از ماژول سررسید، برنامه‌ها، قرارها، چک‌ها و هر نوع سند مکتوبی را جهت یادآوری در روز مشخص، در سامانه سورناتاپ ثبت نماید. به عنوان مثال اگر شما با مجموعه دیگری قرارداد یا چک دارید و می‌توانید تاریخ پایان قرارداد یا روز وصول چک را در ماژول سررسید ثبت نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک در روز تعیین شده، متن سفارشی شما را جهت یادآوری به خودتان یا آن شخصِ مدنظر ارسال نماید. همچنین از این ماژول جهت یادآوری کارهای بسیار مهم و ضروریِ خود و سایر همکارانتان هم در طول سال می‌توانید استفاده نمایید.

صندوق دریافت پیامک:

تمامی پنل‌های پیامکی سامانه سورناتاپ امکان دریافت پیامک نیز دارند، چرا که هر شماره به صورت اختصاصی فقط به یک مجموعه فروخته می‌شود و هیچ شماره‌ای به صورت اشتراکی فروخته نمی‌شود هر مجموعه­ای برای ایجاد یک تعامل دوطرفه با مخاطبان خود در هر سطوحی، می‌تواند از صندوق دریافت خود برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخاطباناستفاده نماید.

جمع‌آوری و بررسی نظرات و پیشنهادات مشتریان مطمئناً هر مجموعه‌ای را در ارتقاء و پیشرفت خود بسیار یاری می‌رساند کلینیک های روانشناسی و روانکاوی می‌توانند از این طریق قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های خود را برگزار نمایند و از مخاطبین بخواهند شماره یا بارکد خدمات را به سامانه پیامکی مجموعه ارسال نمایند.

صندوق دریافت، در صورت تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی برای فروش یک محصول خاص و درخواست ارسال عدد از مخاطب برای سفارش آن خدمات، کاربرد دارد. ولی همانطور که قبلاً هم اشاره شد برای دسترسی بهتر به این اهداف، حتماً شماره‌ی سامانه پیامکی کوتاه و رند باشد تا مخاطب در ارسال پیامک خود دچار اشتباه نشود.

خدمات وب سرویس:

تمامی کلینیک های روانشناسی و روانکاوی که دارای وبسایت اختصاصی هستند و خدمات آنلاین  نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند، می‌توانند با استفاده از خدمات وب سرویس سامانه سورناتاپ، در بخش تنظیمات برنامه نویسان، سامانه‌ی پیامکی خود را به سایت خودشان وصل نمایند تا فاکتورهای فروش یا اطلاع‌رسانی‌های مختلف، در صورت درخواست مشتریان به صورت اتوماتیک برای آنها ارسال گردد.

ارسال پیامک انبوه برای روانشناسان و کلینیک های روانکاوی

برای ارسال دقیق­تر و هدفمند، همچنین اطلاع از سایر امکانات سامانه سورناتاپ توصیه می‌شود مقالات تخصصی و مختلف سایت را هم مطالعه فرمایید.

برای خرید پنل پیامکی سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *