سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای تولیدکنندگان و فروشندگان کیف و کفش:

در این مقاله به صورت تخصصی به ارسال پیامک انبوه برای تولیدکنندگان و فروشندگان کیف و کفش می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید. کالاهایی مانند کیف وکفش و انواع پوشاک از نیازهای هر انسانی در هر طبقه­ ی اجتماعی می‌باشد و به همین دلیل افراد بسیاری در سرتاسر ایران و جهان در تولید و فروش این نوع کالاها دخیل شده و صنعت پوشاک جزو صنایع بزرگ جهانی به شمار می‌آید.گردش میلیارد دلاری صنعت پوشاک حکایت از هوشمندی گردانندگان آنها در موفقیت ایجاد یک برند معتبر و فروش چند برابری کالاهای تولیدی خود دارد.

در ایران نیز صنعت پوشاک چه در بخش تولید و چه در بخش فروش، به خصوص در سه دهه­ی اخیر رونق فراوانی گرفته و مردم ایرانِ مدرن، اهمیت بیشتری به ظاهر و پوشش خود در قیاس با سال‌های دور می‌دهند.  به همین سبب مغازه‌ها، پاساژها و مجتمع‌­های تجاری بزرگ در سرتاسر کشور بستری برای عرضه‌ی انواع کیف وکفش و پوشاک با تنوع فراوان هستند. به همین جهت در این بازار انبوه و گسترده، کسانی که در زمینه‌ی کیفیت، قیمت، نوآوری و تبلیغات ایده‌ای نداشته باشند، در رقابت با همنوعان خود، از این گردونه حذف می‌شوند و تمایلی برای ادامه دادن ندارند.

ارسال پیامک انبوه برای تولیدکنندگان و فروشندگان کیف و کفش

مباحث مربوط به کیفیت، قیمت و نوآوری باید به صورت تخصصی در همان حوزه­کاریِ هر فرد یا مجموعه بررسی و تصمیم گیری گردد. اما در مورد تبلیغات و به خصوص تبلیغات پیامکی، سعی می‌کنیم نکات ارزشمند و کاربردی را مطرح کنیم تا هر مجموعه‌ای با رعایت آنها بتوانند در جذب و حفظ مشتریان خود عملکرد خوبی داشته باشد.در ابتدا باید بگوییم که جدای از استفاده از امکانات سامانه پیامکی برای تبلیغات هدفمند، در مجموعه‌ی کوچک و بزرگی باید برای معرفی محصولات خود، چه در حوزه تولید و چه در حوزه فروش، یک صفحه اینستاگرام و تلگرام داشته باشند.

همچنین یک سایت برای سفارش آنلاین داشته باشند، چرا که در دورانی زندگی می‌کنیم که بسیاری از خدمات و کالاها به شیوه آنلاین قابلیت سفارش گذاری و خرید دارند و مجموعه‌هایی که در آینده این زیرساخت‌ها را در کنار مغازه یا فروشگاه فیزیکی خود آماده نکرده باشند، در آینده‌ای نه چندان دور اگر کسب و کار آنها نابود شده باشد، کار سختی در رقابت با افرادی که این خدمات را به صورت دوجانبه ارائه می‌دهند خواهند داشت.

 استفاده از دفترتلفن جهت ارسال پیامک انبوه برای تولیدکنندگان و فروشندگان کیف و کفش:

در مورد استفاده از سامانه پیامکی سورناتاپ در وهله اول چه تولیدکنندگان و چه فروشندگان، باید شماره تمامی مشتریان خود را به تفکیکِ مورد علاقه خود، دفترچه تلفن سامانه ثبت نمایند و بهتر است در هنگام ثبت شماره (به خصوص فروشندگان) تاریخ تولد آنها را نیز وارد نمایند تا با فعالسازی ماژول مناسبت‌های سامانه پیامکی سورناتاپ، سیستم بصورت اتوماتیک در روز تولد شخص، پیامک تبریک فروشگاه را با یک هدیه مثل تخفیف ۴۰ درصدی در آن روز، برای فرد مورد نظر ارسال کند.

امکانات متنوع دیگر سامانه پیامکی سورناتاپ:

برای استفاده از امکان تبریک تولد، هر مجموعه‌ای با داشتن بانک اطلاعاتی مشتریان خود می‌تواند در مناسبت‌های مختلف سال، پیام‌های تبریک جذابی به آنها ارسال کند و همین موضوع سبب ارزش‌گذاری مثبت آن مجموعه در ذهن مخاطب هدف می‌گردد.

در کنار آن، در دوره‌های مختلف سال و با تغییر فصل­ ها، هر مجموعه‌ای می‌تواند تولید و فروش محصولات جدیدِ فصل مربوطه و یا فروش­ های ویژه و حراج خود را به اطلاع باشگاه مشتریان خود برساند.

ارسال به کدپستی:

این شیوه از تبلیغات و اطلاع رسانی­ ها در طول این سال‌ها ثابت شده است که بسیار موثرند و تاثیر بسیار خوبی در فروش بالای یک مجموعه دارند. اما در مورد جذب و بازاریابی مشتریان جدید برای فروشندگان و تولیدکنندگان، کمی تفاوت وجود دارد. فروشندگان پوشاک که مغازه آنها در یک پاساژ، مجتمع تجاری و یا در حاشیه یک خیابان است، به خصوص اگر تک شعبه‌ای باشند، اکنون نیازی به تبلیغ و ارسال پیامک در بانک­ های مشاغل و شهرها ندارند.

چنین فروشگاه‌هایی می‌توانند سه رقم کدپستی منطقه‌ی خود و همچنین دو منطقه‌ی نزدیک به خود را انتخاب کرده و فروشگاه خود را با ذکر آدرس، تلفن و آیدی شبکه‌های اجتماعی یا سایت مربوط به خودشان برای ساکنان مناطق معرفی نمایند.

ارسال به بانک مشاغل:

فروشگاه‌هایی که شعبه ­های بیشتری در سرتاسر شهر و یا کشور دارند و از شهرت بیشتری برخوردار هستند، می­توانند علاوه بر ارسال پیامک انبوه در اغلب مناطق شهر، از طریق بانک اطلاعاتی شهرها و مشاغل نیز در حجم انبوه به هر یک از آن بانک­ ها پیامک ارسال کنند. اما در مورد تولیدکنندگان، بانک مشاغل از اهمیت فراوانی برخوردار است. هر تولیدکننده‌ای می‌تواند با انتخاب بانک‌های اطلاعاتی مربوط به حرفه ی خود، در کمترین زمان به بالاترین بازخورد ممکن برسد.

به عنوان مثال یک تولیدی پوشاک مردانه، با انتخاب گزینه ­ی فروشگاه­های پوشاک مردانه در سرتاسر کشور می‌تواند آیدی پیج های اینستاگرام، تلگرام و همچنین سایت اختصاصی خود را به تمامی آن افراد ارسال کرده و مشتریان جدیدی را از سرتاسر کشور جذب نماید.

بانک اطلاعاتی مشاغل سورناتاپ، یکی از کامل‌ترین بانک­های اطلاعات مشاغل در سرتاسر کشور است و هر تولیدکننده­ای با استفاده هدفمند و مکرر از آن، می­تواند تولیدات و مشتریان خود را، تا حد زیادی گسترش دهد.

تولیدکنندگان کیف و کفش و پوشاک در صورتی که علاوه بر پخش عمده، فروشگاه­ هایی برای فروش تکی هم داشته باشند، می­توانند همچنین سایر فروشگاه­های پوشاک، پیامک انبوه منطقه ­ای هم برای جذب مشتریان خود ارسال نماید.

استفاده از ماژول سررسید جهت ارسال پیامک انبوه برای تولیدکنندگان و فروشندگان کیف و کفش:

همچنین تولیدکنندگان، می­ توانند با استفاده از ماژول سررسید سامانه پیامکی سورناتاپ، تاریخ پایان قراردادها، موعد چک­ ها و سایر کارهای مهم را به صورت پیامکی و دقیق در روزهای تعیین شده به خود یا مشتریان یادآوری نمایند.

استفاده از این ماژول بدین صورت است که شما تاریخ انواع چک­ ها یا قراردادهارا در سامانه ثبت می ­نمایید و سیستم در روز مشخص و به صورت اتوماتیک پیام سفارشی شما را ارسال می­کند. همچنین فروشندگان و تولیدکنندگان محترم می­توانند با استفاده از این ماژولِ پاسخگو، اطلاعات مهم و کاربردی مربوط به حرفه­ی خودشان را در قالب عددهای مختلف یکبار برای سامانه تعریف نمایند، تا سامانه پیامکی سورناتاپ در صورت دریافت هرکدام از عددها اطلاعات مربوط به همان عدد را به مخاطب مربوطه ارسال نماید.

به عنوان مثال شما می­توانید آدرس و شماره تلفن مجموعه ­ی خود را در قالب عدد1. آدرس سایت و شبکه­­ های اجتماعی را در قالب عدد2 و لیست محصولات و قیمت آنها را در قالب عدد3 تعریف نمایید. در این صورت مخاطب با ارسال هرکدام از آن عددها اطلاعات هر ثبت شده­ی مربوطه به هر عدد را به صورت اتوماتیک از طریق سامانه دریافت خواهد کرد.

علاوه بر امکان پاسخگویی اتوماتیک، هر مجموعه ­ای با انتخاب یک شماره رند و کوتاه پیامکی می­تواند از مخاطبین خود درخواست نماید تا هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نظر خود را در قالب پیامک به سامانه­ ی آنها ارسال نمایند.

پاسخگویی اتوماتیک:

پاسخگوی اتوماتیک هم از ماژول‌های خوب و کاربردی سامانه سورناتاپ می‌باشد که هر کاربری به نسبت موضوع کسب و کار خود می‌تواند استفاده‌ی کم یا زیادی از آن بکند. با استفاده از این ماژول شما می‌توانید توضیحات و اطلاعات اساسی و کاربردی فروشگاه خود را با پیام‌های متفاوت و تفکیک شده، در قالب اعداد مختلف یک بار برای سامانه تعریف کنید تا با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک پاسخ مربوطه را ارسال کند.

به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های مجموعه را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، محصولات و لیست قیمت را در قالب عدد ۳، لیست شعب در قالب عدد ۴ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

ارسال پیامک انبوه برای تولیدکنندگان و فروشندگان کیف و کفش

 

خدمات وب سرویس

مجموعه­ هایی که دارای سایت حرفه­ ای و تخصصی هستند، می­توانند از طریق خدماتِ وب سرویسِ سامانه­ پیامکی سورناتاپ سایت خود را به پنلِ پیامکی شما وصل نمایند تا فاکتورهای خرید مشتریان و همچنین خبرهای ویژه­ی فروش و یا هر نوع اطلاع‌رسانی دیگری را، در صورت ثبت شماره­ی مشتری به صورت اتوماتیک به آنها ارسال گردد.

برای آموزش امکانات بیشتر سامانه سورناتاپ و همچنین تکنیک­های ارسال موفق پیامک، توصیه می­ شود سایر مقاله ­های سایت سورناتاپ را هم مطالعه فرمایید.

برای دریافت سامانه پیامکی سورناتاپ، همین­جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *