سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای فروشندگان و واردکنندگان لوازم التحریر:

در این مقاله می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که ارسال پیامک انبوه برای فروشندگان و واردکنندگان لوازم التحریر چگونه است و چه عواملی در بازدهی  فروش بیشتر محصولات دخیل هستند. در ائامه با ما همراه باشید.

نوشت افزار و لوازم التحریر از لوازم ضروری و کاربردی تقریباً برای اکثر اقشار جامعه است به طبع، در میان اقشار، طبقات و افراد با تحصیلات و تخصص ­های گوناگون، میزان کاربرد و تنوع استفاده از لوازم التحریر و نوشت افزار می­تواند متفاوت و در سطوح و کیفیت­ های مختلف باشد، اما جزو کالاهایی هستند که انسان در اشکال مختلف همیشه خود یا فرزندانشان بدان نیازمندند و بازار بسیار بزرگ و وسیعی را در سرتاسر کشور شامل می­شود.

ارسال پیامک انبوه برای فروشندگان و واردکنندگان لوازم التحریر

استفاده از دفترتلفن جهت ارسال پیامک انبوه برای فروشندگان و واردکنندگان لوازم التحریر:

فروشندگان لوازم التحریر می‌تواند شماره مشتریان خود را بعد از خرید اول آنها به همراه نام و نام‌خانوادگی و تاریخ تولد در بخش دفتر تلفن سامانه سورناتاپ ثبت نمایند، با این کار علاوه بر اینکه می‌توانند در مناسبت‌های مختلف و همچنین روز تولد آنها برایشان پیام تبریک ارسال نمایند، در ماه‌های مختلف می‌توانند فروش‌های ویژه و همچنین محصولات جدیدشان را برای آنها اطلاع رسانی کنند. واردکنندگان لوازم التحریر نیز می‌توانند لیست محصولات جدید خود را به مشتریان و خریداران خود اعلام کند یا لینک سایت یا اینستاگرام خود را برای دیدن تصاویر محصول برای آنها ارسال نمایند.

 ارسال به کد پستی:

ارسال به کدپستی مختص فروشندگان خرد لوازم التحریر در مناطق مختلف هر شهری است چرا که وارد کنندگان و عمده فروشان معمولاً نیازی به تبلیغات منطقه‌ای و فروش تکی ندارند مگر آنکه سیاست کاری آنها شامل فروش تکی و مستقیم نیز باشد. اما فروشندگان لوازم­التحریر می‌توانند قبل از روزهای کاری خود مانند شهریور و اوایل مهر و سایر ماه‌های امتحانی و درسی، با استفاده از بانک کدپستی سامانه سورناتاپ به ساکنین مناطق اطراف مغازه خود پیامک انبوه ارسال کرده و مشتریان جدیدی را به سمت خود جذب کنند.

ارسال به بانک مشاغل:

برخلاف ارسال به کدپستی، این بخش بیشتر مناسب وارد‌کنندگان و عمده فروشان لوازم التحریر است چرا که آنها می‌توانند با انتخاب بانک اطلاعاتی مشاغل فروشندگان لوازم التحریر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای لیست محصولات خود را با شرایط فروش و اطلاعات تماس برای آنها ارسال کنند. همچنین می‌توانند با ارسال لینک سایت و آدرس شبکه اجتماعی خود به آنها از ایشان دعوت کنند تا تصاویر و نوع محصولات را، در سایت شبکه‌های اجتماعی مربوطه ببینند. فروشندگان خرد لوازم­التحریر نیز در صورت تمایل می‌توانند از بانک مشاغل به نفع خود استفاده نماید.

در صورتی که آنها توانایی تامین مختلف را در تعداد بالایی دارند می‌توانند پیشنهادات ویژه و تخفیف دار خود را در خرید انبوه به مدیران شرکت‌ها، سازمان‌ها و موسسات مختلف ارسال نمایند و از این طریق خریداران بزرگ و عمده‌ای را جذب نمایند.

پاسخگویی اتوماتیک:

پاسخگوی اتوماتیک هم از ماژول‌های خوب و کاربردی سامانه سورناتاپ می‌باشد که هر کاربری به نسبت موضوع کسب و کار خود می‌تواند استفاده‌ی کم یا زیادی از آن بکند. با استفاده از این ماژول شما می‌توانید توضیحات و اطلاعات اساسی و کاربردی فروشگاه لوازم التحریر خود را با پیام‌های متفاوت و تفکیک شده، در قالب اعداد مختلف یک بار برای سامانه تعریف کنید تا با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک پاسخ مربوطه را ارسال کند.

به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های مجموعه را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، محصولات و لیست قیمت را در قالب عدد ۳، لیست شعب در قالب عدد ۴ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

ماژول سررسید جهت ارسال پیامک انبوه برای فروشندگان و واردکنندگان لوازم التحریر:

هر مجموعه و فروشگاهی می‌‌تواند با استفاده از ماژول سررسید، برنامه‌ها، قرارها، چک‌ها و هر نوع سند مکتوبی را جهت یادآوری در روز مشخص، در سامانه سورناتاپ ثبت نماید. به عنوان مثال اگر شما با مجموعه دیگری قرارداد یا چک دارید و می‌توانید تاریخ پایان قرارداد یا روز وصول چک را در ماژول سررسید ثبت نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک در روز تعیین شده، متن سفارشی شما را جهت یادآوری به خودتان یا آن شخصِ مدنظر ارسال نماید. همچنین از این ماژول جهت یادآوری کارهای بسیار مهم و ضروریِ خود و سایر همکارانتان هم در طول سال می‌توانید استفاده نمایید.

صندوق دریافت پیامک:

تمامی پنل‌های پیامکی سامانه سورناتاپ امکان دریافت پیامک نیز دارند، چرا که هر شماره به صورت اختصاصی فقط به یک مجموعه فروخته می‌شود و هیچ شماره‌ای به صورت اشتراکی فروخته نمی‌شود هر مجموعه­ای برای ایجاد یک تعامل دوطرفه با مشتریان خود در هر سطوحی، می‌تواند از صندوق دریافت خود برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود استفاده نماید.

جمع‌آوری و بررسی نظرات و پیشنهادات مشتریان مطمئناً هر مجموعه‌ای را در ارتقاء و پیشرفت خود بسیار یاری می‌رساند. همچنین فروشگاه‌های لوازم التحریر می‌توانند از این طریق قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های خود را برگزار نمایند و از مخاطبین بخواهند شماره یا بارکد محصول خود را به سامانه پیامکی مجموعه ارسال نمایند.

صندوق دریافت، در صورت تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی برای فروش یک محصول خاص و درخواست ارسال عدد از مخاطب برای سفارش آن محصول نیز، کاربرد دارد. ولی همانطور که قبلاً هم اشاره شد برای دسترسی بهتر به این اهداف، حتماً شماره‌ی سامانه پیامکی کوتاه و رند باشد تا مخاطب در ارسال پیامک خود دچار اشتباه نشود.

ارسال پیامک انبوه برای فروشندگان و واردکنندگان لوازم التحریر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با تکنیک‌های اصولی ارسال پیامک انبوه، توصیه می‌شود سایر مقالات مرتبط را در همین سایت سامانه سورناتاپ مطالعه فرمایید.

برای خرید پنل پیامکی سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *