سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای صنعت لوازم خانگی

در این مقاله به صورت کاملا تخصصی به ارسال پیامک انبوه برای صنف لوازم خانگی می پردازیم و هر بخش را با هم بررسی خواهیم کرد. لوازم خانگی مجموعه­ ی وسیعی از لوازم و وسایل برقی و غیربرقی است که امروزه تقریباً در زندگی تمامی افراد شهرنشین و روستانشین وجود دارد و مورد استفاده قرار می­گیرد. مطمئنا سطح درآمد و زندگی افراد، تاثیر به سزایی در تعداد کم و زیاد بودن و کیفیت این نوع لوازم دارد و اگر پای محدودیت مالی در میان نباشد، برای انجام هر کاری در زندگی امروز یک وسیله وجود دارد.

رشد پرشتاب تکنولوژی و پیشرفت و تغییر بسیار سریع انواع تجهیزات و افزوده شدن امکانات متعدد در هر بروزرسانی، سبب می­شود تا یک بازار دائمی و پویا در صنعت لوازم خانگی شکل بگیرد و همیشه مشتریانی دست به نقد جهت تست و استفاده از آخرین تکنولوژی­های روز وجود داشته باشد.

از آنجایی که صنعت لوازم خانگی از صنایع مهم و اساسی محسوب می­شود و سرمایه ­ی نسبتاً زیادی برای راه اندازی خط تولید، واردات یا فروشگاه­ های بزرگ لازم است، معمولا اکثر افراد حاضر در این صنعت به خصوص در ابعاد کلان، از اهمیت فراوان تبلیغ در این بازار سرتاسر رقابتی آگاه کنند. تعداد بالای بیلبورد ها و آگهی های تلویزیونی و کمپین های مختلف تبلیغاتی در رابطه با معرفی و تبلیغ انواع لوازم خانگی، گواه این ادعا است.

ارسال پیامک انبوه برای صنف لوازم خانگی

استفاده از دفترچه تلفن جهت ارسال پیامک انبوه برای صنف لوازم خانگی:

در میان تمامی شاخه ­های صنعت لوازم خانگی همچون واردکنندگان، تولیدکنندگان، فروشندگان، تعمیرکاران و… که از سامانه ارسال پیامک استفاده می­ کنند، یک نکته­ ی مشترک و مهم دارد و آن استفاده از دفترچه تلفن شخصی مجموعه است. هر مجموعه­ ای با فعالیت در هر شاخه­ای باید، شماره تلفن همراه مشتریان و همکاران خود را در دسته­ بندی­ های مختلف داشته باشد.

به عنوان مثال یک واردکننده و یا تولید کننده لیست خریداران عمده­ ی خود را در سرتاسر کشور دارد و در مواقعی که محصول جدیدی تولید یا وارد می­کند و یا فروش عمده­ ی ویژه­ای دارد، می­ تواند از طریق ارسال انبوه پیامک در کمتر از 1 دقیقه تمامی آن افراد را از این موضوع آگاه سازد. فروشندگان و تعمیرکنندگان لوارم خانگی نیز در طول سال­ ها ارتباط با مشتریان خود، بانک شماره­ ی بسیار خوبی ار آنها دارند و در مواقع لازم مانند فروش­ های ویژه، تغییر آدرس، ارسال لینک­ های مهم و اعلام شرایط و طرح­ های ویژه­ ی خود را می­ توانند با کمترین هزینه اطلاع رسانی کنند.

همچنین با وارد کردن تاریخ تولد و ازدواج، مشتریان در سامانه­ ی سورناتاپ و فعال کردن تبریک اتوماتیک در ماژول مناسبت­ها، سیستم به صورت اتوماتیک و حتی در حالت خاموش، متن پیام تبریک شما را به همراه نام و نام خانوادگی فرد موردنظر در تاریخ مشخص شده از طرف مجموعه­ی شما برای وی ارسال می­کند.

ارسال به کدپستی:

این نوع از ارسال، مناسب فروشندگان و تعمیرکاران لوازم خانگی است و اگر تولیدکننده یا واردکننده­ای قصد فروش مستقیم و تکی نداشته باشد، برای آنها کارکردی ندارد. در این شیوه هر فروشگاه یا شرکتی می­تواند با انتخاب یک یا چند کدپستی مختلف براساس نقطه­ ای که در سامانه وجود دارد، به ساکنین هر منطقه از شهر مدنظر خود پیامک ارسال کنند. تخفیفات، جشنواره­ ها و اطلاع­ رسانی محصولات جدید، می­تواند از موضوعات این نوع پیامک ­های منطقه ­ای باشد.

ارسال به بانک اطلاعات مشاغل:

بانک اطلاعات مشاغل سامانه سورناتاپ، از کامل‌ترین و متنوع‌ترین بانک‌های اطلاعاتی در میان پنل‌های مختلف کشور است. به‌ روزرسانی‌های متعدد و افزودن انواع شغل‌ها در این بانک‌ها، لیستی متنوع و کاربردی در اختیار کاربران محترم قرار داده است. هر واردکننده و تولیدکننده‌ای در وهله اول می‌تواند آدرس سایت، شبکه‌های اجتماعی، آدرس دفتر، شماره تلفن‌ها و سایر اطلاعات اساسی و کاربردی خود را جهت معرفی شرکت یا محصولات، برای تمامی فروشندگان عمده و خرده در سرتاسر کشور ارسال کند.

در کنار آن و در موقعیت‌های مختلف با ساخت یا واردات هر محصولِ جدیدی می‌تواند این اطلاع‌رسانی را علاوه بر دفترچه تلفن خود، به مشاغل مرتبط در بانک مشاغل سامانه هم انجام دهد. اما فروشندگان و تعمیرکاران هم می‌توانند از این بانک اطلاعاتی استفاده نمایند و شرایط فروش یا خدماتِ ویژه‌ی خود را به اطلاع آنان برسانند. مثلاً اگر فروشگاهی امکان فروش اقساطی لوازم خانگی را دارد می‌تواند در قالب پیامی کوتاه و جذاب این اطلاع‌رسانی را برای کارمندان، مدیران، کارگران، منشی‌ها، اپراتورها و مشاغلی از این قبیل، ارسال کند و از طریق آن مشتریان فراوانی را جذب نماید.

استفاده از ماژول منشی یا ارسال اتوماتیک:

هر یک از کاربران سامانه سورناتاب می‌توانند با استفاده از این ماژول، در صورتی که مشغله‌ی کاری فراوانی دارند، پیام‌های متعددی را به صورت آماده در این بخش ایجاد کرده و تاریخ و ساعت ارسالِ دقیق آن را برای سامانه مشخص نمایند. در صورت داشتن اعتبار، سامانه به صورت اتوماتیک در روز و ساعت تعیین شده، پیام‌های تعیین شده را به مخاطبین مشخص شده، ارسال خواهد کرد حتی اگر سامانه یا سیستم شما خاموش باشد. تبریک مناسبت‌های مختلف یا اطلاع‌رسانی‌های ویژه می‌توانند از موضوعاتی باشند که از قبل در سامانه تعریف شده و در روز معین شده ارسال گردند.

پاسخگویی اتوماتیک:

پاسخگوی اتوماتیک هم از ماژول‌های خوب و کاربردی سامانه سورناتاپ می‌باشد که هر کاربری به نسبت موضوع کسب و کار خود می‌تواند استفاده‌ی کم یا زیادی از آن بکند. با استفاده از این ماژول شما می‌توانید توضیحات و اطلاعات اساسی و کاربردی شرکت یا فروشگاه لوازم خانگی خود را با پیام‌های متفاوت و تفکیک شده، در قالب اعداد مختلف یک بار برای سامانه تعریف کنید تا با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک پاسخ مربوطه را ارسال کند.

به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های مجموعه را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، محصولات و لیست قیمت را در قالب عدد ۳، لیست شعب در قالب عدد ۴ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

ماژول سررسید جهت ارسال پیامک انبوه برای صنف لوازم خانگی:

هر مجموعه و فروشگاهی می‌‌تواند با استفاده از ماژول سررسید، برنامه‌ها، قرارها، چک‌ها و هر نوع سند مکتوبی را جهت یادآوری در روز مشخص، در سامانه سورناتاپ ثبت نماید. به عنوان مثال اگر شما با مجموعه دیگری قرارداد یا چک دارید و می‌توانید تاریخ پایان قرارداد یا روز وصول چک را در ماژول سررسید ثبت نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک در روز تعیین شده، متن سفارشی شما را جهت یادآوری به خودتان یا آن شخصِ مدنظر ارسال نماید. همچنین از این ماژول جهت یادآوری کارهای بسیار مهم و ضروریِ خود و سایر همکارانتان هم در طول سال می‌توانید استفاده نمایید.

ایجاد کاربران متعدد:

مجموعه‌ها و شرکت‌های بزرگ در صورتی که نمایندگی‌ها و شعب متعددی دارند، می‌توانند با خرید یک پنل حرفه‌ای از طریق قسمت مدیریت سامانه سورناتاپ، کاربران متعددی را در همان شرکت یا سرتاسر شهر یا کشور، با دسترسی‌های مختلف تعریف نمایند. مدیر اصلی سامانه می‌تواند برای هر کاربری نام کاربری و کلمه عبور جداگانه‌ای تعریف کرده و دسترسی او را به بخش‌های مختلف محدود نماید. در این صورت، هر کارمند شرکت یک وظیفه مشخص و تعیین شده برای خود خواهد داشت. به عنوان مثال کارمندی فقط شماره‌های جدید شرکت یا فروشگاه را در سیستم وارد می نماید. کارمند حسابداری مسئول شارژ سامانه و گزارشات مالی ارسال‌ها می‌باشد و کارمند دیگر مسئول ارسال انبوه شرکت است.

صندوق دریافت پیامک:

تمامی پنل‌های پیامکی سامانه سورناتاپ امکان دریافت پیامک نیز دارند، چرا که هر شماره به صورت اختصاصی فقط به یک مجموعه فروخته می‌شود و هیچ شماره‌ای به صورت اشتراکی فروخته نمی‌شود هر مجموعه­ای برای ایجاد یک تعامل دوطرفه با مشتریان خود در هر سطوحی، می‌تواند از صندوق دریافت خود برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود استفاده نماید.

جمع‌آوری و بررسی نظرات و پیشنهادات مشتریان مطمئناً هر مجموعه‌ای را در ارتقاء و پیشرفت خود بسیار یاری می‌رساند. همچنین فروشگاه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از این طریق قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های خود را برگزار نمایند و از مخاطبین بخواهند شماره یا بارکد محصول خود را به سامانه پیامکی مجموعه ارسال نمایند.

صندوق دریافت، در صورت تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی برای فروش یک محصول خاص و درخواست ارسال عدد از مخاطب برای سفارش آن محصول نیز، کاربرد دارد. ولی همانطور که قبلاً هم اشاره شد برای دسترسی بهتر به این اهداف، حتماً شماره‌ی سامانه پیامکی کوتاه و رند باشد تا مخاطب در ارسال پیامک خود دچار اشتباه نشود.

ارسال پیامک انبوه برای صنف لوازم خانگی

خدمات وب سرویس:

تمامی شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که دارای وبسایت اختصاصی هستند و خدمات آنلاین  نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند، می‌توانند با استفاده از خدمات وب سرویس سامانه سورناتاپ، در بخش تنظیمات برنامه نویسان، سامانه‌ی پیامکی خود را به سایت خودشان وصل نمایند تا فاکتورهای فروش یا اطلاع‌رسانی‌های مختلف، در صورت درخواست مشتریان به صورت اتوماتیک برای آنها ارسال گردد.

برای ارسال دقیق­ تر و هدفمندتر و همچنین اطلاع از سایر امکانات سامانه سورناتاپ توصیه می‌شود مقالات تخصصی و مختلف سایت را هم مطالعه فرمایید.

برای خرید پنل پیامکی سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *