سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای فروشگاه‌های ماشین آلات کشاورزی:

در این مقاله در مورد ارسال پیامک انبوه برای فروشگاه های ماشین آلات کشاورزی حرف می زنیم و ابعاد مختلف یک ارسال خوب را بررسی خواهیم کرد. کشاورزی و کشت و تولید محصولات غذایی از آن دسته از مشاغلی است که از دیرباز بوده و با پیشرفت و ارتقاء تکنولوژی نیز همچنان خواهد بود و فقط نوع کشت و برداشت تغییر خواهد کرد و روز به روز با استفاده از ماشین آلات کشاورزی مدرن  و دستگاه‌های پیشرفته و برداشت بهتر و بیشتری برای تولیدکنندگان اتفاق خواهد افتاد.

ارسال پیامک انبوه برای فروشگاه های ماشین آلات کشاورزی

استفاده از دفترچه تلفن جهت ارسال پیامک انبوه برای فروشگاه های ماشین آلات کشاورزی:

فروشگاه‌های فروشِ محصولات، لوازم و ماشین آلات کشاورزی، معمولا مشتریان ثابت و تخصصی دارند و روزانه افراد زیادی چه از مشتریان سابق و چه جدید جهت خرید محصولات و لوازم مورد نیاز خود به آنها مراجعه می‌کنند. این فروشگاه‌ها یا شرکت‌ها می‌توانند با ثبت شماره‌ی همراه کشاورزان، باغداران و صاحب این مزارع در بخش دفترتلفن سامانه سورناتاپ، یک بانک اطلاعاتی جامع و کامل از مشتریان خود ایجاد نمایند و در طول سال اضافه کردن محصولات جدید خود یا هر پیام دلخواه دیگر را برای آنها ارسال نمایند.

همچنین اعیاد و مناسبت های گوناگون می توانند پیام تبریکی از طرف فروشگاه یا شرکت خود به آنها ارسال نمایند این کار سبب ایجاد خاطره‌ای خوب و ماندگار در ذهن مشتریان آن مجموعه خواهد بود در صورتی فروشگاه یا شرکت بتواند نام و نام‌خانوادگی مشتریان خود را همراه تاریخ تولد آنها نیز ثبت کند، سامانه‌ی سورناتاپ از طریق ماژول مناسبت‌ها به صورت اتوماتیک در تاریخ تولد افراد از طرف فروشگاه یا شرکت مربوطه برای آنها پیامک‌تبریک‌تولد ارسال می نماید.

ارسال به بانک مشاغل:

از آنجا که مشاغل مربوط به کشاورزی و لوازم مربوط به آن جزو مشاغل تخصصی می‌باشد و عموم مردم شهرنشین با آن سر و کار ندارند، تبلیغات فروشگاه‌ها و شرکت‌های فروش لوازم محصولات و ماشین آلات کشاورزی نیز باید کاملا تخصصی و هدفمند باشد. به همین منظور این فروشگاه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند با انتخاب شماره‌های کشاورزان، باغداران و سایر فروشگاه‌های مربوط به محصولات کشاورزی در سرتاسر کشور در بخش بانک مشاغل سامانه سورناتاپ، محصولات خود را برای فروش عمده یا تکی برای آنها معرفی نمایند. همچنین فروشگاه‌ها و شرکت‌ها در صورتی که سایت اختصاصی دارند می‌توانند آدرس سایت خود را به همراه آدرس شبکه‌های اجتماعی جهت بازدید مخاطبین خود، به آنها ارسال نمایند.

استفاده از ماژول پاسخگو:

شرکت‌ها و فروشگاه‌های لوازم و ماشین‌آلات کشاورزی می‌توانند پاسخ بسیاری از سوالات مشتریان خود را در قالب یک پیام پیش فرض و عددهای گوناگون در ماژول پاسخگویی سامانه‌ی سورناتاپ وارد کرده تا سامانه به صورت اتوماتیک با دریافت هر عدد، توضیحات مربوطه را ارسال نماید. به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های مجموعه را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، محصولات و لیست قیمت را در قالب عدد ۳، لیست شعب در قالب عدد ۴ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

ماژول سررسید جهت ارسال پیامک انبوه برای فروشگاه های ماشین آلات کشاورزی:

فروشگاه‌ها و شرکت‌های لوازم محصولات و ماشین آلات کشاورزی، می‌‌تواند با استفاده از ماژول سررسید، برنامه‌ها، قرارها، چک‌ها و هر نوع سند مکتوبی را جهت یادآوری در روز مشخص، در سامانه سورناتاپ ثبت نماید. به عنوان مثال اگر شما با مجموعه دیگری قرارداد یا چک دارید و می‌توانید تاریخ پایان قرارداد یا روز وصول چک را در ماژول سررسید ثبت نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک در روز تعیین شده، متن سفارشی شما را جهت یادآوری به خودتان یا آن شخصِ مدنظر ارسال نماید. همچنین از این ماژول جهت یادآوری کارهای بسیار مهم و ضروریِ خود و سایر همکارانتان هم در طول سال می‌توانید استفاده نمایید.

صندوق دریافت پیامک:

تمامی پنل‌های پیامکی سامانه سورناتاپ امکان دریافت پیامک نیز دارند، چرا که هر شماره به صورت اختصاصی فقط به یک مجموعه فروخته می‌شود و هیچ شماره‌ای به صورت اشتراکی فروخته نمی‌شود هر مجموعه­ای برای ایجاد یک تعامل دوطرفه با مشتریان خود در هر سطوحی، می‌تواند از صندوق دریافت خود برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود استفاده نماید.

جمع‌آوری و بررسی نظرات و پیشنهادات مشتریان مطمئناً هر مجموعه‌ای را در ارتقاء و پیشرفت خود بسیار یاری می‌رساند. همچنین فروشگاه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از این طریق قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های خود را برگزار نمایند و از مخاطبین بخواهند شماره یا بارکد محصول خود را به سامانه پیامکی مجموعه ارسال نمایند.

صندوق دریافت، در صورت تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی برای فروش یک محصول خاص و درخواست ارسال عدد از مخاطب برای سفارش آن محصول نیز، کاربرد دارد. ولی همانطور که قبلاً هم اشاره شد برای دسترسی بهتر به این اهداف، حتماً شماره‌ی سامانه پیامکی کوتاه و رند باشد تا مخاطب در ارسال پیامک خود دچار اشتباه نشود.

ارسال پیامک انبوه برای فروشگاه های ماشین آلات کشاورزی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال هدفمند و کاربردی و آشنایی با سایر تکنیک‌های ارسال پیامک انبوه توصیه می‌شود سایر مقالات مهم و کاربردی سایت سورناتاپ را نیز مطالعه فرمایید. جهت خرید پنل ارسال پیامک انبوه سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *