سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای خدمات مجالس و مهمانی ها:

در این مقاله به ارسال پیامک انبوه برای خدمات مجالس و مهمانی ها می پردازیم، همچنین یک تبلیغات موفق را از طریق پنل سورناتاپ بررسی خواهیم کرد. خدمات مجالس و مهمانی‌ها جزو آن دسته از مشاغلی می‌باشد که محصول جوامع مدرن است. در گذشته تقریباً تمامی خانواده‌ها، تمامی امور مهمانی‌ها، عروسی‌ها و مراسم را خودشان به همراه افراد نزدیک فامیل انجام می‌دادند و شاید فقط چند کارگر برای جابجایی وسایل و انجام کارهای سنگین کافی بود.

امروزه با تخصصی‌تر شدن مشاغل و پیچیدگی‌های زندگی مدرن، مردم معمولاً زمان و حوصله‌ی کافی برای انجام چنین کارهایی را ندارند. خدمات مجالس و مهمانی ها در ابتدا فقط به کرایه میز و صندلی محدود می‌شد اما امروزه تقریباً صفر تا صد مراسم را بر عهده می‌گیرند و تمامی نیازهای مشتریان خود را برآورده می‌کنند. البته با توجه به اینکه قشرهای مختلف با سطح درآمد متفاوت با آنها در ارتباط هستند، همیشه باید منوی خدمات برای مشتریان خود داشته باشند تا بتوانند از ارزان‌ترین و کم هزینه‌ترین مراسم تا مجلل‌ترین شکل آن را بنا به سلیقه و بودجه­ی مشتری خود اجرا کنند.

ارسال پیامک انبوه برای خدمات مجالس و مهمانی ها

استفاده از دفترتلفن جهت ارسال پیامک انبوه برای خدمات مجالس و مهمانی ها:

خدمات مجالس و مهمانی‌ها می‌توانند شماره مشتریان خود را در طول سال‌ها جمع‌آوری کرده و در بخش دفترتلفن سامانه سورناتاپ ذخیره نمایند. این مجموعه‌ها می‌توانند در طول سال دو الی سه بار به بهانه‌های مختلف همچون اعیاد و ولادت‌های مهم برای مشتریان خود پیام تبریک ارسال نمایند تا نام مجموعه‌ی آنها همیشه در ذهن مخاطب‌شان ماندگار شود و در صورت نیاز اطرافیان آن افراد به خدمات مجالس و مهمانی، مجموعه‌ی آنها را به آشنایان خود پیشنهاد دهند.

همچنین در صورتی که نام و نام‌خانوادگی مشتریان را نیز به همراه تاریخ تولد و ازدواج آنها در کنار شماره موبایل آنها ثبت نمایند، سامانه سورناتاپ با استفاده از ماژول مناسبت‌ها به صورت اتوماتیک، پیام تبریک تولد و ازدواج آنها را نیز در روز موعد از طرف مجموعه برای ایشان ارسال خواهد کرد.

ارسال به کدپستی:

شماره ساکنین تمام شهرهای ایران به تفکیک مناطق در سامانه‌ی ارسال پیامک سورناتاپ موجود است. خدمات مجالس و مهمانی‌ها می‌توانند با طراحی یک متن جذاب به همراه لینک سایت و آدرس صفحات شبکه‌های اجتماعی خود، خدمات مجموعه‌ی خود را به ساکنین سرتاسر مناطق یک شهر پیامک ارسال کنند.

توصیه می‌شود مدیران خدمات مجالس و مهمانی‌ها برای ساکنین هر منطقه با توجه به سطح زندگی و درآمد افراد آن منطقه پیامک متفاوت طراحی کنند. به عنوان مثال مجموعه‌ای که در شمال تهران قرار دارد با مجموعه‌ای که در جنوب تهران به ارائه خدمات مشغول است، تفاوت بسیار وجود دارد. اولی باید به مجلل بودن و متمایز بودن خدمات خود اشاره کند و دومی به ارزان بودن و مناسب هر سلیقه‌ای بودن خدمات خود را بیان کند.

ارسال به بانک اطلاعات مشاغل:

خدمات مجالس و مهمانی‌ها می‌توانند با استفاده از بانک اطلاعات مشاغل سورناتاپ، که یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین بانک‌های اطلاعات مشاغل در سرتاسر کشور است، خدمات خود را به صورت هدفمند، به مشاغل نیازمند به خدمات آنها و به هر نوع از مشاغلی که میتوانند مشتری بالقوه‌ی آنها باشند، ارسال نمایند.

به عنوان مثال می‌توانند با انتخاب گروه‌های مدیران شرکت‌ها، انبوه‌سازان ساختمان، کارخانه‌داران، بازرگانان و تجار، پزشکان و مهندسان، نمایشگاه‌های اتومبیل و شغل‌هایی از این قبیل، خدمات خود را در قالب یک پیام جذاب به همراه اطلاعات تماس و همچنین آدرس سایت و صفحات شبکه‌های اجتماعی برای آنها ارسال کنند.

توجه داشته باشید ارسال پیامک برای این نوع مشاغل باید در تعداد بسیار بالا باشد تا مخاطب هدف خود را پیدا کنند چرا که علاوه بر تبلیغ سایر همکاران رقیب خود، برگزاری مراسم عروسی، عذا و مهمانی چیزی نیست که آدم‌ها هر روز به چنین خدماتی نیاز داشته باشند به همین منظور تبلیغات باید آنقدر گسترده باشد تا از میان آن افراد، کسانی پیدا شوند که دقیقاً در روزهای آتی نیاز به چنین خدماتی دارند و اگر این اتفاق به طور مستمر و پیوسته صورت بگیرد چنین مجموعه‌هایی همیشه و در طول سال مشتری خوبی برای خدمات خود خواهند داشت.

صندوق دریافت پیامک جهت ارسال پیامک انبوه برای خدمات مجالس و مهمانی ها:

تمامی پنل‌های پیامکی سامانه سورناتاپ امکان دریافت پیامک نیز دارند، چرا که هر شماره به صورت اختصاصی فقط به یک مجموعه فروخته می‌شود و هیچ شماره‌ای به صورت اشتراکی فروخته نمی‌شود هر مجموعه­ای برای ایجاد یک تعامل دوطرفه با مشتریان خود در هر سطوحی، می‌تواند از صندوق دریافت خود برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود استفاده نماید.

جمع‌آوری و بررسی نظرات و پیشنهادات مشتریان مطمئناً هر مجموعه‌ای را در ارتقاء و پیشرفت خود بسیار یاری می‌رساند. همچنین خدمات مجالس و مهمانی‌ها می‌توانند از این طریق قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های خود را برگزار نمایند و از مخاطبین بخواهند شماره یا بارکد خدمات مورد نظر خود را به سامانه پیامکی مجموعه ارسال نمایند.

صندوق دریافت، در صورت تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی برای ارائه‌ی خدمات، درخواست ارسال عدد از مخاطب برای سفارش نیز، کاربرد دارد. ولی همانطور که قبلاً هم اشاره شد برای دسترسی بهتر به این اهداف، حتماً شماره‌ی سامانه پیامکی کوتاه و رند باشد تا مخاطب در ارسال پیامک خود دچار اشتباه نشود.

استفاده از ماژول منشی یا ارسال اتوماتیک:

خدمات مجالس و مهمانی‌ها سامانه سورناتاب می‌توانند با استفاده از این ماژول، در صورتی که مشغله‌ی کاری فراوانی دارند، پیام‌های متعددی را به صورت آماده در این بخش ایجاد کرده و تاریخ و ساعت ارسالِ دقیق آن را برای سامانه مشخص نمایند. در صورت داشتن اعتبار، سامانه به صورت اتوماتیک در روز و ساعت تعیین شده، پیام‌های تعیین شده را به مخاطبین مشخص شده، ارسال خواهد کرد حتی اگر سامانه یا سیستم شما خاموش باشد. تبریک مناسبت‌های مختلف یا اطلاع‌رسانی‌های ویژه می‌توانند از موضوعاتی باشند که از قبل در سامانه تعریف شده و در روز معین شده ارسال گردند.

پاسخگویی اتوماتیک:

پاسخگوی اتوماتیک هم از ماژول‌های خوب و کاربردی سامانه سورناتاپ می‌باشد که خدمات مجالس و مهمانی‌ها به نسبت موضوع کسب و کار خود می‌تواند استفاده‌ی کم یا زیادی از آن بکند. با استفاده از این ماژول شما می‌توانید توضیحات و اطلاعات اساسی و کاربردی خدمات خود را با پیام‌های متفاوت و تفکیک شده، در قالب اعداد مختلف یک بار برای سامانه تعریف کنید تا با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک پاسخ مربوطه را ارسال کند.

به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های مجموعه را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، خدمات و لیست قیمت را در قالب عدد ۳، لیست شعب در قالب عدد ۴ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید.

ماژول سررسید:

خدمات مجالس و مهمانی‌ها می‌‌تواند با استفاده از ماژول سررسید، برنامه‌ها، قرارها، چک‌ها و هر نوع سند مکتوبی را جهت یادآوری در روز مشخص، در سامانه سورناتاپ ثبت نماید. به عنوان مثال اگر شما با مجموعه دیگری قرارداد یا چک دارید و می‌توانید تاریخ پایان قرارداد یا روز وصول چک را در ماژول سررسید ثبت نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک در روز تعیین شده، متن سفارشی شما را جهت یادآوری به خودتان یا آن شخصِ مدنظر ارسال نماید. همچنین از این ماژول جهت یادآوری کارهای بسیار مهم و ضروریِ خود و سایر همکارانتان هم در طول سال می‌توانید استفاده نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

ارسال پیامک انبوه برای خدمات مجالس و مهمانی ها

برای آشنایی بیشتر با شیوه‌های اصولی ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و همچنین آشنایی با سایر امکانات سامانه ارسال پیامک سورناتاپ سایر مقالات مهم و کاربردی سایت سورناتاپ را مطالعه فرمایید.

برای خرید پنل ارسال پیامک انبوه سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *