سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای مهندسان و شرکت‌های مهندسی:

در این مقاله به ارسال پیامک انبوه برای مهندسان و شرکت های مهندسی می پردازیم و روش های مختلف یک ارسال موفق را بررسی می کنیم. امروزه مشاغل مهندسی زیرشاخه ­های کاملاً متفاوت و جداگانه‌ای دارند و همچون صنف پزشکان هر شاخه­ای تخصص و کارایی مختص خود را دارا است. از مهم­ترین شاخه­ های مشاغل مهندسی می­توان به مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی صنایع غذایی، مهندسی متالوژی، مهندسی مخابرات، مهندسی معدن، مهندسی مکانیک، مهندسی نرم افزار، مهندسی کامپیوترو مهندسی کشاورزی اشاره کرد.هر کدام از این شاخه­ ها اهداف و کارایی اجرایی کاملاً متفاوتی دارند و در دنیای درون خودشان هم تقسیم‌بندی و دسته‌بندی‌های مختلفی دارند.

اغلب مشاغل مهندسی معمولاً به صورت مستقیم با مردم عادی ارتباط ندارند و اکثر ارتباطات آنها در خود جامعه مهندسی و یا افراد حقیقی و حقوقی مرتبط و نیازمند تخصص آنها است، به همین جهت تبلیغات مهندسان نیز چه در قالب فرد حقیقی و چه حقوقی، کاملاً شخصی و در بین جامعه خود مهندسین و شرکت‌های تخصصی و مرتبط صورت می‌گیرد و غالباً تبلیغات عمومی و همه جانبه برای آنها کارکردی ندارد.

ارسال پیامک انبوه برای مهندسان و شرکت های مهندسی

استفاده از دفترچه تلفن جهت ارسال پیامک انبوه برای مهندسان و شرکت های مهندسی:

هر شرکت مهندسی در طول سال‌ها فعالیت خود با افراد مختلفی در پروژه‌های مختلف همکاری می‌کند و همچنین با افراد زیادی نیز در طول سال­ ها جلسات متعددی برگزار می‌کند که شاید به همکاری و اجرای پروژه نینجامد. با این همه جمع­آوری و ثبت شماره همراه تمامی این افراد در طول سال‌ها در بخش دفترتلفن سامانه‌ پیامکی سبب ایجاد یک بانک اطلاعاتی بسیار خوب و ۱۰۰% واقعی برای آن شرکت مربوطه باشد، که بعداً می‌تواند در طول سال به بهانه‌های مختلف برای آنها پیامک تبریک و اطلاع رسانی ارسال نماید.

از طرفی هر شرکتی می‌تواند اهداف و نقشه‌ی راه آینده‌ی خود را با پیشرفت و گسترش مجموعه‌ی خود به اطلاع تمامی افراد مرتبط با آنها ارسال نماید. بخش دفترتلفن در سامانه سورناتاپ امکانات متعددی از جمله تبریک اتوماتیک روز تولد، امکان ارسال پیامک با نام و نام‌خانوادگی هر فرد، عضویت اتوماتیک در سامانه و موارد بسیاری دارد که هر مجموعه می‌تواند به فراخور نیاز خود از آنها برای پیشبرد اهداف خود استفاده نماید.

ارسال هدفمند به بانک مشاغل:

طبق آنچه گفته شد تبلیغات منطقه‌ای و محلی به ندرت برای مهندسان کارایی دارد، بهترین تبلیغات هدفمند پیامکی برای آنها ارسال به بانک مشاغل بانک مشاغل است. بانک مشاغل سامانه سورناتاپ یکی از کامل‌ترین و به روزترین بانک‌های اطلاعات مشاغل در کل کشور است که شرکت های مهندسی و مشاغل مهم می‌توانند با توجه به گرایش خود به اهداف مورد نظر خود به بانک انبوه ارسال نمایند.

به عنوان مثال اگر یک شرکت مهندسی نیاز به استخدام مهندس ناظر، مهندس عمران و مهندس برق دارد، می‌تواند با استفاده از تفکیک‌های شاخه‌های مهندسی در بخش بانک اطلاعات مشاغل سامانه سورناتاپ موارد اشاره شده را انتخاب کرده و آگهی استخدام خود را به همراه شرایط برای آنها پیامک کند. در حالت برعکس و فردی یک مهندس می‌توانند رزومه و تخصص خود را در قالب یک لینک به همراه مشخصات تماس برای شرکت‌های مهندسی پیامک کند تا آنها در صورت نیاز با وی تماس بگیرند.

یا مهندس صنایع غذایی یا مهندس معمار، می‌تواند توانایی‌های خود را چه در قالب فرد حقیقی و چه در قالب یک مجموعه یا شرکت به ترتیب به کارخانه‌های تولید مواد غذایی و انبوه سازان و پیمانکاران ساختمان جهت عقد قرارداد و شروع همکاری معرفی نمایند. مهندسان محترم در صورتی که خود یا مجموعه آنها دارای صفحات در شبکه های اجتماعی و یا سایت تخصصی است می توانند جهت معرفی بهتر و مبسوت‌تر خود لینک سایت یا صفحات مربوطه برای افراد و شرکت‌های مختلف پیامک کنند که این امر نیز تاثیرگذاری فراوانی در دنیای امروز دارد.

استفاده از ماژول منشی:

شرکت‌های مهندسی در صورتی که مشغله‌ی فراوانی داشته باشند و فرصتِ ارسالِ برنامه‌ریزی شده و مرتبِ پیامک انبوه را نداشته باشند، می‌توانند با استفاده از ماژول منشی اتوماتیک سامانه سورناتاپ پیامک‌های خود را در تاریخ و زمان‌های مشخص شده برای سامانه، در طول سال به صورت اتوماتیک از طرف پنل سورناتاپ به مخاطبین خود ارسال نمایند.

در صورت داشتن اعتبار، سامانه به صورت اتوماتیک در روز و ساعت تعیین شده، پیام‌های تعیین شده را به مخاطبین مشخص شده، ارسال خواهد کرد حتی اگر سامانه یا سیستم شما خاموش باشد. تبریک مناسبت‌های مختلف یا اطلاع‌رسانی‌های ویژه می‌توانند از موضوعاتی باشند که از قبل در سامانه تعریف شده و در روز معین شده ارسال گردند.

استفاده از پاسخگویی اتوماتیک:

شرکت‌های مهندسی می‌توانند با استفاده از امکانات موجود پاسخگوی اتوماتیک سامانه‌ سورناتاپ، پاسخ بسیاری از سوالات مخاطبین خود را به صورت اتوماتیک از طرف سامانه برایشان ارسال نمایند. با استفاده از این ماژول شما می‌توانید توضیحات و اطلاعات اساسی و کاربردی شرکت مهندسی خود را با پیام‌های متفاوت و تفکیک شده، در قالب اعداد مختلف یک بار برای سامانه تعریف کنید تا با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک پاسخ مربوطه را ارسال کند.

به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های شرکت را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، محصولات و لیست قیمت را در قالب عدد ۳، لیست شعب در قالب عدد ۴ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

 استفاده از ماژول سررسید:

ماژول سررسید سامانه سورناتاپ، کاربرد فراوانی برای شرکت‌های مهندسی جهت یادآوری زمان پروژه‌ها، قراردادها و چک‌ها و سایر ضمانت نامه‌ها برای خود افراد شرکت و سایر طرف‌های قرارداد با مجموعه‌ی آنها را دارد. هر مجموعه و شرکتی می‌‌تواند با استفاده از ماژول سررسید، برنامه‌ها، قرارها، چک‌ها و هر نوع سند مکتوبی را جهت یادآوری در روز مشخص، در سامانه سورناتاپ ثبت نماید.

به عنوان مثال اگر شما با مجموعه دیگری قرارداد یا چک دارید و می‌توانید تاریخ پایان قرارداد یا روز وصول چک را در ماژول سررسید ثبت نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک در روز تعیین شده، متن سفارشی شما را جهت یادآوری به خودتان یا آن شخصِ مدنظر ارسال نماید. همچنین از این ماژول جهت یادآوری کارهای بسیار مهم و ضروریِ خود و سایر همکارانتان هم در طول سال می‌توانید استفاده نمایید.

ارسال پیامک انبوه برای مهندسان و شرکت های مهندسی

استفاده از خدمات وب سرویس:

در صورتی که شرکت‌های مهندسی سایت اختصاصی دارند و در سایت خود خدمات ثبت نام، پرداخت و مواردی از این دست دارند، می‌توانند سایت خود را به پنل پیامکی سورناتاپ وصل نمایند تا در هنگام ثبت نام یا تراکنش پیامک‌های مربوط به شماره فرد مورد نظر ارسال گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اصول صحیح ارسال پیامک و راهکارهای بازدهی بیشتر به سایر مقالات در همین سایت سورناتاپ مراجعه کنید.

برای خرید پنل ارسال پیامک انبوه سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *