سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای وکلا و موسسات حقوقی:

در این مقاله قصد داریم بهترین راهکارهای ارسال پیامک انبوه برای وکلا و موسسات حقوقی را بررسی کنیم. سالانه در حدود ۱۰ میلیون پرونده قضایی در ایران تشکیل می‌شود و بنا به آماری دیگر تقریبا از هر ۸ نفر در ایران یک نفر پرونده قضایی دارد! گستردگی این حجم از پرونده­های جزایی باعث رشد و نیاز گسترده شاکیان و متهمان به وکلا و مشاوران حقوقی شده است.

امروزه شغل وکالت در ایران از مشاغل پردرآمد و جذاب برای بسیاری از افراد است و فردی که پرونده قضایی مهمی داشته باشد فارغ از طبقه و سطح تحصیلات و درآمد نیاز به یک وکیل برای دفاع از خود دارد. برای همین شغل وکالت از آن دسته از مشاغلی است که تقریباً با همه اقشار جامعه سروکار دارد و با افراد مختلفی در ارتباط هستند.

ارسال پیامک انبوه برای وکلا و موسسات حقوقی

 

استفاده از دفترتلفن جهت ارسال پیامک انبوه برای وکلا و موسسات حقوقی:

وکلا و موسسات حقوقی در طول سال‌های فعالیت خود با افراد زیادی سر و کار دارند و پرونده‌های فراوانی را بررسی و دفاع می‌کنند. وکلا و موسسات حقوقی می‌توانند با ثبت شماره همراه مشتریان و مراجعه کنندگان خود به همراه نام و نام‌خانوادگی آنها و همچنین روز تولدشان در بخش دفترتلفن سامانه­ی ارسال پیامک سورناتاپ علاوه بر تبریک اعیاد و مناسبت‌های مختلف به آنها که سبب ایجاد حسی خوب و ماندگار در طول زمان در ذهن مخاطبان می‌شود، می‌توانند تغییرات آدرسی یا افتتاح شعبه جدید یا هر تغییر دیگری را نیز در کمترین زمان به اطلاع آنها برسانند.

همچنین با ثبت اطلاعات تاریخ تولد که در بالا اشاره شد سامانه­ی سورناتاپ به صورت اتوماتیک و در تاریخ و زمان مشخص شده به صورت اتوماتیک پیام‌ تبریک وکیل و موسسه­ی حقوقی را به فرد مورد نظر ارسال می‌نماید.

ارسال به کدپستی:

وکلا و موسسات حقوقی می‌توانند خدمات مختلف دفتر یا موسسه­ی خود را در قالب یک پیام جذاب و واضح به ساکنین مناطق مختلف شهر خود را ارسال نمایند. به عنوان مثال یک وکیل یا موسسه حقوقی می‌تواند با انتخاب مناطق ولنجک، زعفرانیه، الهیه، نیاوران، تجریش و… دفتر و موسسه خود را با توضیح راهکارها و شیوه‌های عملگردی متفاوت خود به ساکنان خود ارسال نماید. وکلا می‌توانند در متن پیامکی خود شماره‌ی ثابت یا همراه خود را جهت تماس مخاطبین قرار دهند و یا از آنها درخواست نمایند برای دریافت مشاوره رایگان به عنوان مثال عدد ۱ را به سامانه آنها ارسال نمایند تا در فرصت مناسب با ایشان تماس بگیرند.

ارسال به مشاغل:

بانک مشاغل سامانه ­ی سورناتاپ یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین بانک‌های اطلاعات مشاغل کشور است و شماره بیش از 10 میلیون و مشاغل در سرتاسر کشور در آن ثبت شده است و موسسات حقوقی می‌توانند با استفاده از این بانک اطلاعات غنی، تبلیغات دفتر موسسه‌ی خود را به صورت هدفمند به بسیاری از مشاغل از جمله بازرگانان، کارخانجات، انواع شرکت‌ها، انبوه‌سازان، پیمانکاران، نماینده‌های اتومبیل، آژانس‌های املاک و بسیاری از مشاغل خرد و کلان ارسال نمایند. اینگونه از تبلیغات بسیار هدفمند و کاربردی بوده و در صورتی که در تعداد بالا تبلیغ شود، بازخورد بسیار خوبی خواهد داشت.

همانند ارسال به کدپستی، وکلا یا موسسات حقوقی می‌توانند همانند توصیه‌ای که در ارسال به کد‌پستی شد؛ یا شماره تلفن ثابت یا همراه خود را قرار دهند و یا از مخاطبین خود درخواست نمایند تا عدد ۱ را به سامانه آنها ارسال نمایند تا برای دریافت مشاوره رایگان در فرصت مناسب با ایشان تماس بگیرند.

استفاده از ماژول پاسخگو:

وکلا و موسسات حقوقی می‌توانند با استفاده از ماژول پاسخگو پاسخ بسیاری از سوالات مشخص مخاطبین خود را به صورت پیش فرض و از قبل آماده شده برای سامانه سورناتاپ تعریف نمایند، تا ماژول پاسخگو پاسخ هر فرد را با توجه به عدد ارسالی به صورت اتوماتیک برای ایشان ارسال نمایند. به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های مجموعه را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، خدمات را در قالب عدد ۳ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

استفاده از ماژول سررسید جهت ارسال پیامک انبوه برای وکلا و موسسات حقوقی:

وکلا و موسسات حقوقی می‌توانند با استفاده از ماژول سررسید سامانه سورناتاپ برنامه‌ها، قرارها، چک‌ها و هر نوع سند مکتوبی را جهت یادآوری در روز مشخص، در سامانه سورناتاپ ثبت نماید. به عنوان مثال اگر شما با مجموعه دیگری قرارداد یا چک دارید و می‌توانید تاریخ پایان قرارداد یا روز وصول چک را در ماژول سررسید ثبت نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک در روز تعیین شده، متن سفارشی شما را جهت یادآوری به خودتان یا آن شخصِ مدنظر ارسال نماید. همچنین از این ماژول جهت یادآوری کارهای بسیار مهم و ضروریِ خود و سایر همکارانتان هم در طول سال می‌توانید استفاده نمایید.

صندوق دریافت پیامک:

تمامی پنل‌های پیامکی سامانه سورناتاپ امکان دریافت پیامک نیز دارند، چرا که هر شماره به صورت اختصاصی فقط به یک مجموعه فروخته می‌شود و هیچ شماره‌ای به صورت اشتراکی فروخته نمی‌شود هر مجموعه­ای برای ایجاد یک تعامل دوطرفه با مشتریان خود در هر سطوحی، می‌تواند از صندوق دریافت خود برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود استفاده نماید.

جمع‌آوری و بررسی نظرات و پیشنهادات مشتریان مطمئناً هر مجموعه‌ای را در ارتقاء و پیشرفت خود بسیار یاری می‌رساند. همچنین فروشگاه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از این طریق قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های خود را برگزار نمایند و از مخاطبین بخواهند شماره یا بارکد محصول خود را به سامانه پیامکی مجموعه ارسال نمایند.

صندوق دریافت، در صورت تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی برای ارائه‌ی خدمات و درخواست ارسال عدد از مخاطب برای سفارش آن محصول نیز، کاربرد دارد. ولی همانطور که قبلاً هم اشاره شد برای دسترسی بهتر به این اهداف، حتماً شماره‌ی سامانه پیامکی کوتاه و رند باشد تا مخاطب در ارسال پیامک خود دچار اشتباه نشود.

ارسال پیامک انبوه برای وکلا و موسسات حقوقی

برای دریافت اطلاعات بیشتر جهت ارسال اصولی و شگردهای مختلف ارسال پیامکِ انبوه، توصیه می‌شود سایر مقالات کاربردی سایت سورناتاپ را نیز مطالعه فرمایید.

برای خرید پنل ارسال پیامک انبوه سورناتاپ همین­جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *