سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای ادارات، موسسات و سازمان ها:

در این مقاله قصد داریم بهترین امکانات سامانه‌ی ارسال پیامک انبوه برای ادارات، موسسات و سازمان‌های مختلف را بررسی کنیم. امروزه در کشور، ادارات، موسسات و سازمان‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، علمی، فرهنگی  هنر و… بسیاری از شاخه‌های دیگر فعالیت می‌کنند و به فراخور موضوع فعالیت خود با عموم مردم یا افراد متخصص در حوزه‌های گوناگون در ارتباط هستند.  تا دو دهه ­ی قبل بهترین ابزار اطلاع‌رسانی و اعلام برنامه‌ها، همایش‌ها، مناقصه‌ها و… آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار و بیلبوردها و تبلیغات تلویزیونی بود. مشکل مورد اول، کمتر دیده شدن آگهی از طرف مردم بود و بیلبوردها و آگهی‌های تلویزیونی نیز هزینه بسیار بالایی برای مجموعه ایجاد می‌کرد.

اما امروزه با گسترش پنل‌های ارسال پیامک انبوه و همچنین شبکه‌های مختلف اجتماعی، انقلابی بزرگ در سرعت، کیفیت و هزینه‌های اطلاع رسانی صورت گرفته است و هر اداره، موسسات و سازمان‌ها صفحه‌ی اختصاصی و ویژه‌ای برای خود دارد که می‌تواند برنامه‌ها و اطلاع‌رسانی‌های خود را در تعدادی نامحدود به شکل دلخواه خود برای مخاطبین ارائه دهد. سامانه‌های ارسال پیامک انبوه نیز پیام‌ها، اطلاع‌رسانی‌های ضروری، موسسات و سازمان‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به تلفن‌همراه مخاطبین ارسال می‌کنند و آنها در جریان ضروری‌ترین موضوعات آن سازمان یا موسسه‌ی مربوطه قرار می‌دهند.

ارسال پیامک انبوه برای ادارات، موسسات و سازمان ها

استفاده از دفترتلفن جهت ارسال پیامک انبوه برای ادارات، موسسات و سازمان ها:

بخش دفترتلفن و ارسال پیامک به مخاطبین متخصص، شاید مهم‌ترین و ضروری‌ترین بخش برای استفاده ادارات، موسسات و سازمان‌ها باشد. هر مجموعه‌ای می‌تواند شماره‌ی همراه تمامی مراجعه‌کنندگان و مخاطبین خود را به همراه نام و نام‌خانوادگی و تاریخ تولد و ازدواج، در بخش دفترتلفن سامانه‌ی خود ثبت نماید.

در سامانه ­ی سورناتاپ این امکان وجود دارد که برای مخاطبین، گروه‌های مختلفی تشکیل شود و شماره‌ی هر دسته با توجه به موضوع درخواست یا فعالیت آنها، در گروه مجزایی ثبت شود تا در هنگام ارسال پیامک به آنها نیز، بتوان برای هر گروه پیام اختصاصی و مرتبط به همان گروه را ارسال کرد. برای وارد کردن شماره‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر مجموعه‌ای تعداد نامحدودی شماره‌ی همراه را می‌تواند در پنل پیامکی سورناتاپ، وارد کنند.

از آن جایی که بسیاری از ادارات، موسسات و سازمان‌ها شماره همراه مخاطبین خود را به صورت انبوه در یک فایل ذخیره می‌کنند، سامانه سورناتاپ بستری فراهم آورده تا هر مجموعه بتواند شماره‌های خود را به صورت انبوه در قالب آپلود متن یا فایل اکسل در سامانه‌ی خود بارگذاری کند.

در حالت ثبت شماره به صورت متن تمامی شماره‌ها به صورت ردیفی باید در متن word باشد و همگی آنها را با یک کلیک می‌توان وارد سیستم کرد.

اما در ثبت شماره به صورت فایل اکسل می‌توانند شماره‌ی مخاطبین خود را به همراه اطلاعات کامل‌تری مانند نام و نام‌خانوادگی، تاریخ تولد، تاریخ ازدواج و جنسیت به صورت یکجا در سامانه خود آپلود نمایند.

ثبت جنسیت و تاریخ تولد افراد به همراه نام و نام‌خانوادگی آنها این امکان را به وجود می‌آورد که در صورت تمایل سامانه به صورت اتوماتیک از طریق ماژول مناسبت‌ها، متن پیام تبریک پیش‌فرض هر اداره، سازمان و موسسه‌ای را به صورت اتوماتیک در روز تولد فرد موردنظر برای وی ارسال کند.

استفاده از ماژول منشی یا ارسال اتوماتیک:

هر یک از کاربران موسسات و سازمان‌ها در سامانه سورناتاب می‌توانند با استفاده از این ماژول، در صورتی که مشغله‌ی کاری فراوانی دارند، پیام‌های متعددی را به صورت آماده در این بخش ایجاد کرده و تاریخ و ساعت ارسالِ دقیق آن را برای سامانه مشخص نمایند. در صورت داشتن اعتبار، سامانه به صورت اتوماتیک در روز و ساعت تعیین شده، پیام‌های تعیین شده را به مخاطبین مشخص شده، ارسال خواهد کرد حتی اگر سامانه یا سیستم شما خاموش باشد. تبریک مناسبت‌های مختلف یا اطلاع‌رسانی‌های ویژه می‌توانند از موضوعاتی باشند که از قبل در سامانه تعریف شده و در روز معین شده ارسال گردند.

پاسخگویی اتوماتیک:

پاسخگوی اتوماتیک هم از ماژول‌های خوب و کاربردی سامانه سورناتاپ می‌باشد که موسسات و سازمان‌ها به نسبت موضوع کسب و کار خود می‌تواند استفاده‌ی کم یا زیادی از آن بکند. با استفاده از این ماژول شما می‌توانید توضیحات و اطلاعات اساسی و کاربردی موسسه خود را با پیام‌های متفاوت و تفکیک شده، در قالب اعداد مختلف یک بار برای سامانه تعریف کنید تا با دریافت هر کدام از اعداد به صورت اتوماتیک پاسخ مربوطه را ارسال کند.

به عنوان مثال می‌توانید آدرس و شماره تلفن‌های مجموعه را در قالب عدد ۱، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی را در قالب عدد ۲، لیست شعب در قالب عدد ۴ و هر اطلاعاتی از این قبیل را در قالب عددهای مختلف برای سامانه تعریف و ثبت نمایید.

مخاطب شما، با ارسال هر کدام از اعداد، اطلاعات مربوط به همان عدد را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت اتوماتیک دریافت خواهد کرد. (توصیه می‌شود با انتخاب شماره کوتاه و رند برای سامانه پیامکی خود، ارسال اعداد و نظرات را برای مخاطبین خود آسان کنید.)

ماژول سررسید:

موسسات و سازمان‌ها می‌‌تواند با استفاده از ماژول سررسید، برنامه‌ها، قرارها، چک‌ها و هر نوع سند مکتوبی را جهت یادآوری در روز مشخص، در سامانه سورناتاپ ثبت نماید. به عنوان مثال اگر شما با مجموعه دیگری قرارداد یا چک دارید و می‌توانید تاریخ پایان قرارداد یا روز وصول چک را در ماژول سررسید ثبت نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک در روز تعیین شده، متن سفارشی شما را جهت یادآوری به خودتان یا آن شخصِ مدنظر ارسال نماید. همچنین از این ماژول جهت یادآوری کارهای بسیار مهم و ضروریِ خود و سایر همکارانتان هم در طول سال می‌توانید استفاده نمایید.

صندوق دریافت پیامک جهت ارسال پیامک انبوه برای ادارات، موسسات و سازمان ها:

تمامی پنل‌های پیامکی سامانه سورناتاپ امکان دریافت پیامک نیز دارند، چرا که هر شماره به صورت اختصاصی فقط به یک مجموعه فروخته می‌شود و هیچ شماره‌ای به صورت اشتراکی فروخته نمی‌شود هر مجموعه­ای برای ایجاد یک تعامل دوطرفه با مشتریان خود در هر سطوحی، می‌تواند از صندوق دریافت خود برای دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود استفاده نماید.

جمع‌آوری و بررسی نظرات و پیشنهادات مشتریان مطمئناً هر مجموعه‌ای را در ارتقاء و پیشرفت خود بسیار یاری می‌رساند. همچنین فروشگاه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از این طریق قرعه‌کشی‌ها و جشنواره‌های خود را برگزار نمایند و از مخاطبین بخواهند شماره یا بارکد محصول خود را به سامانه پیامکی مجموعه ارسال نمایند.

صندوق دریافت، در صورت تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی برای فروش یک محصول خاص و درخواست ارسال عدد از مخاطب برای سفارش آن محصول نیز، کاربرد دارد. ولی همانطور که قبلاً هم اشاره شد برای دسترسی بهتر به این اهداف، حتماً شماره‌ی سامانه پیامکی کوتاه و رند باشد تا مخاطب در ارسال پیامک خود دچار اشتباه نشود.

ایجاد کاربران متعدد:

موسسات و سازمان‌ها در صورتی که نمایندگی‌ها و شعب متعددی دارند، می‌توانند با خرید یک پنل حرفه‌ای از طریق قسمت مدیریت سامانه سورناتاپ، کاربران متعددی را در همان شرکت یا سرتاسر شهر یا کشور، با دسترسی‌های مختلف تعریف نمایند. مدیر اصلی سامانه می‌تواند برای هر کاربری نام کاربری و کلمه عبور جداگانه‌ای تعریف کرده و دسترسی او را به بخش‌های مختلف محدود نماید. در این صورت، هر کارمند شرکت یک وظیفه مشخص و تعیین شده برای خود خواهد داشت. به عنوان مثال کارمندی فقط شماره‌های جدید شرکت یا فروشگاه را در سیستم وارد می نماید. کارمند حسابداری مسئول شارژ سامانه و گزارشات مالی ارسال‌ها می‌باشد و کارمند دیگر مسئول ارسال انبوه شرکت است.

خدمات وب سرویس:

تمامی موسسات و سازمان‌ها که دارای وبسایت اختصاصی هستند و خدمات آنلاین  نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند، می‌توانند با استفاده از خدمات وب سرویس سامانه سورناتاپ، در بخش تنظیمات برنامه نویسان، سامانه‌ی پیامکی خود را به سایت خودشان وصل نمایند تا فاکتورهای فروش یا اطلاع‌رسانی‌های مختلف، در صورت درخواست مشتریان به صورت اتوماتیک برای آنها ارسال گردد.

در سامانه‌ سورناتاپ شماره‌ی ساکنین تمامی شهرهای ایران به تفکیک منطقه موجود است و علاوه بر آن یک بانک بزرگ اطلاعات مشاغل نیز به تفکیک شغل‌ها و استان­ها موجود است.

در صورتی که موسسات و سازمان‌ها قصد اطلاع‌رسانی گسترده و عمومی در بین عموم مردم و یا مشاغل تخصصی همچون جامعه‌ی پزشکان، مهندسان، کارخانه‌داران، وکلا، انبوه‌سازان و هر شغل و حرفه‌ی دیگری داشته باشد، می‌تواند از این بانک‌های اطلاعاتی بزرگ و گسترده در راستای اهداف تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی خود استفاده نماید.

ارسال پیامک انبوه برای ادارات، موسسات و سازمان ها

ادارات، سازمان‌ها و موسسات برای آشنایی بیشتر با اصول ارسال پیامک انبوه و سایر امکانات سامانه ارسال پیامک سورناتاپ، می‌توانند به سایر مقالات مهم و کاربردی در همین سایت مراجعه کنند. برای خرید پنل ارسال پیامک انبوه سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *