سامانه پیامکی سورناتاپ

 ارسال پیامک انبوه برای مشاورین املاک

در این مقاله قصد داریم درباره ارسال پیامک انبوه برای مشاورین املاک حرف بزنیم و روش های یک ارسال موثر را توضیح دهیم، پس تا انتها با ما همراه باشید. با ظهور جوامع مدرن و تخصصی­ تر شدن حرفه‌ها، مشاغل جدیدی پدید آمدند که در دهه‌های نه چندان دور، وجود خارجی نداشتند و اموری کم اهمیت تلقی می‌شدند. با گسترش شهرنشینی و افزایش ساخت و ساز و نیاز به سامانه اطلاعات و قراردادهای ممکن در حوزه اجاره و خرید و فروش و با توجه به اختلافات و کلاهبرداری پیش آمده بین افراد، با شکل‌گیری سازمان‌ها و ادارات ثبت اسناد و… آژانس املاک هم به عنوان یکی از ارکان سامانه قراردادها در این حوزه شکل گرفتند.

با پیشرفت در تمامی حوزه‌‌های کسب و کار مشاورین املاک هم امروزه جدا از مسئله ثبت کلی اجاره یا خرید و فروش هر ملکی، با در اختیار داشتن اطلاعات جامع و کلی از شرایط مسئله فعالیتشان و همچنین آخرین قوانین تخصصی حوزه­ی زمین و مسکن، مراجعه کنندگان خود را راهنمایی می‌کنند و آنها را با فرآیندهای قانونی نقل و انتقال و ساخت و ساز آشنا می‌سازند.

آژانس‌های املاک هم در سطح ارائه خدمات و همچنین تعداد افراد مشاور، سطوح مختلفی دارند که می‌توانند همچون تفاوت یک بقالی با یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ باشد. در این گفتار روی صحبت ما با مجموعه‌هایی است که به حرفه خود به صورت تخصصی نگاه می‌کنند و فعالیت خود را بالاتر از سطح سنتی شغل خود ادامه می‌دهند. این مجموعه‌ها و افراد، همیشه به دنبال پیشرفت و گسترش مجموعه و حرفه‌ی خود هستند و همیشه دوست دارند در بالاترین سطح به فعالیت بپردازند.

اما یک آژانس املاک موفق چگونه می‌توانند از یک سامانه پیامکی در راستای پیشبرد اهداف خود و معرفی شایسته مجموعه خود بهره ببرد؟ کدام امکانات سامانه پیامکی به رشد هرچه بیشتر مجموعه و ارائه­ ی خدمات مناسب برای مشتریان یاری می‌رساند؟

ارسال پیامک انبوه برای مشاورین املاک

جمع‌آوری بانک اطلاعات مشتریان:

هر مجموعه مشاور املاک روزانه مراجعه‌کنندگان فراوانی دارد که به دنبال اجاره یا خرید یک واحد مسکونی، تجاری و یا زمین هستند. از انبوه افرادی که در طول ماه به یک آژانس املاک مراجعه کنند، تعداد کمی منجر به عقد قرارداد می‌شود و تعداد فراوانی در آن روز مشخص فایل مورد نظر خود را پیدا نمی‌کنند. مدیریت یک آژانس املاک هوشمند می‌تواند شماره همراه تمامی مراجعه‌کنندگان خود را جمع کرده و در سامانه پیامکی خود ثبت نماید.

هر آژانس املاک در سامانه سورناتاپ می‌تواند با تقسیم‌بندی مشتریان خود مانند مشتری خرید زمین، مشتری خرید باغ، مشتری خرید آپارتمان، مشتری خرید مغازه، مشتری خرید دفتر، مشتری رهن و اجاره و انواع تقسیم‌بندی‌های دیگر یک بانک ارزشمند اطلاعاتی در محدوده حوزه­کاری خود ایجاد کند و علاوه بر تبریک مناسبت‌ها در روزهای مختلفِ سال و همچنین گزارش تغییرات در مجموعه خود به همگی آنها، به صورت تخصصی فایل‌های مورد علاقه‌ی هر کدام از گروه‌ها را می‌تواند به ایشان ارسال کرده و یک مشتری بالقوه را به یک مشتری بالفعل تبدیل نماید.

ارسال پیامک به کدپستی:

مشاورین آژانس املاک، فایل‌های خوب خود را می‌توانند با استفاده از بانک اطلاعاتی مناطق سامانه سورناتاپ به اطلاع ساکنین مناطق مورد نظر خود برسانند. تبلیغات انبوه و هدفمند از این طریق به فروش یا اجاره رفتنِ فایل موردنظر در کمترین زمان ممکن کمک فراوانی می‌کند. همچنین هر مجموعه‌ای می‌تواند با پیشنهاد مشارکت در ساخت به ساکنین هر منطقه از شهر خود و توضیح شرایط، مشتریان فراوانی را از مناطق مختلف شهر به سمت خود جذب نمایند.

ارسال هدفمند به بانک مشاغل

سامانه سورناتاپ یکی از کامل‌ترین بانک‌های اطلاعاتی مشاغل در بین تمامی پنل‌های ارسال پیامک در اختیار مشتریان خود قرار داده تا با استفاده از این اطلاعات به بالاترین میزان بازدهی در تبلیغات خود برسند.

آژانس‌های املاک می‌توانند به چند طریق از بانک اطلاعات مشاغل استفاده نمایند:

  1.  ارسال فایل‌های بزرگ فروش زمین، مجتمع تجاری، باغ و ویلا به صورت تخصصی به همکاران خود، انبوه‌سازان، پیمانکاران و شرکت‌های بزرگ عمرانی و ساختمانی.
  2.  ارسال فایل‌های خاص به افراد تخصصی مانند پیشنهاد واحد‌های تجاری یک مجتمع پزشکی به پزشکان متخصص یا ارسال فایل‌های زمین مناسب برای تاسیس کارگاه یا کارخانه به کارخانه‌داران و صاحبان صنایع.
  3.  ارسال فایل مسکونی یا تجاری ویژه به افراد متمول با توجه به شغل، در بانک اطلاعاتی مشاغل مانند پیشنهاد فروش پنت هاوس و یک مغازه بزرگ به تاجران، بازرگانان، مدیران و صاحبان مشاغل پردرآمد.

 استفاده از پاسخگوی اتوماتیک:

هر آژانس املاکی می‌تواند با استفاده از ماژول پاسخگویی اتوماتیک سامانه سورناتاپ، اطلاعات لازم و ضروری را یکبار برای همیشه تعریف کند تا مشتریان با ارسال یک کد مشخص اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نماید. به عنوان مثال شما می­توانید آدرس محل استقرار و شماره تلفن‌های خود را در قالب عدد۱، آدرس شبکه‌های اجتماعی و سایت خود را در قالب عدد ۲، لیست خدمات خود را در قالب عدد ۳ و فایل‌های ویژه فروش خود را در قالب عدد ۴ تعریف نماید.

 دریافت پیشنهادات و انتقادات:

آژانس‌های املاک می‌توانند با در اختیار داشتن یک شماره رند پیامکی از مشتریان خود درخواست نمایند تا نظرات و پیشنهادات خود را به آنها پیامک کنند تا در راستای بهبود هرچه بهتر از عملکرد خود تلاش نمایند. همچنین این امکان وجود دارد که مشتریان هر مجموعه بدون مراجعه حضوری اطلاعات اجاره یا فروش خانه یا مغازه خود را به همراه مشخصات به سامانه پیامک کنند تا کارشناسان فروش اطلاعات آنها را در فایل‌های مربوطه خود دسته‌بندی کنند.

ارسال پیامک انبوه برای مشاورین املاک

به طورکلی هر آژانس املاک با استفاده از موارد شرح داده شده و همچنین سایر امکانات سامانه سورناتاپ (برای اطلاعات بیشتر راجع به سایر امکانات سامانه پیامکی سورناتاپ به مقاله «استفاده از انواع امکانات پنل پیامکی سورناتاپ» مراجعه فرمایید.) با برنامه‌ریزی و تبلیغات هدفمند قراردادهای خود را به طور چشمگیری افزایش داده و سطح کلاس کاری خود را در نحوه‌ی ارائه خدمات و مشاوره و معرفی فایل‌ها، تا حد زیادی به نسبت رقبای خود، ارتقا دهد.

برای دریافت سامانه پیامکی سورناتاپ همین­جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *