سامانه پیامکی سورناتاپ

ارسال پیامک انبوه برای  مراکز آموزشی و مدارس:

در این مقاله به ارسال پیامک انبوه برای مراکز آموزشی و مدارس می پردازیم و امکانات پنل پیامکی سورناتاپ را در این شاخه بررسی می کنیم. مهدکودک ها، مدارس، دانشگاه ها و تمامی مراکز آموزشی خصوصی از مجموعه مشاغلی هستند که با توجه  به ضرورت اطلاع ­رسانی برای آنها، چه در مرحله ی جذب مخاطب و چه در مرحله­ ی ارتباط دو طرفه و اطلاع رسانی نیاز مبرم به سامانه­ ی پیامکی دارند. در مرحله­ ی اول یعنی تبلیغ برای جذب دانش­ آموز، دانشجو، هنرجو، زبان ­آموز و … این مراکز آموزشی  می ­توانند در مناطق مختلف شهرستان، به خصوص مناطق و خیابان­ های نزدیک به محل اسقرارشان به ارسال پیامک انبوه بپردازند.

در این مرحله مراکز آموزشی می ­توانند با یک پیامک کوتاه و جذاب و یک فرصت محدودیت ثبت­ نام، به معرفی مجموعه و اهداف خود می­پردازند و از این طریق افراد علاقمند فراوانی را می­توانند به سوی خود جذب نمایند. همچنین با استفاده از بانک مشاغل جامع سامانه پیامکی سورناتاپ می­ توانند علاوه بر پیامک زدن به برخی از مشاغل  جهت ترغیب آنها برای ثبت نام و شرکت در کلاس­های آموزشی، می­توانند از این بانک ­های اطلاعاتی جهت استخدام و تکمیل کادر اداری خود نیز استفاده کنند.

مثلا اگر به یک استاد دانشگاهی یا منشی یا نیروی خدماتی نیاز دارند می­ توانند آگهی و شرایط استخدام خود را به افراد هر یک از بانک ­های انتخابی مشاغل خود ارسال کرده و در کوتاه­ترین زمان فرد مورد نظر خود را استخدام کنند.

ارسال پیامک انبوه برای مراکز آموزشی و مدارس

دفتر تلفن جهت ارسال پیامک انبوه برای مراکز آموزشی و مدارس:

در مراکز آموزشی  بعد از ثبت افراد مختلف و تشکیل کلا­س ­ها در موضوعات و سطوح مختلف می­تواند، شماره­ی هر کدام از آنها را در یک بخش مجزا و با تفکیک موضوعی ثبت نماید تا در مواقع لزوم با دسته بندی دقیق، برنامه و تغییرات در کلاس را به افراد همان کلاس پیامک کنند.

همچنین در پیام­ های کلی مانند افتتاح شعبه، امکانات جدید آموزشی، تبریک مناسبت ­ها و… آن مجموعه می­تواند به تمامی اعضای خود به صورت کلی و یکجا پیامک ارسال کند. این مجموعه ­ها می­ توانند با ثبت تاریخ تولد هر یک از افراد کادر اداری و آموزشی در هنگام استخدام و ثبت نام و یا فعال سازی ماژول مناسبت­ ها در سامانه، روز تولد هریک از افراد را به صورت خودکار از طرف سامانه تبریک بگویند.

همچنین این مجموعه‌ها می‌توانند با انتخاب یک شماره رند پیامکی و با درج آن در تابلوی اعلانات، سایت شبکه‌های اجتماعی و سایر پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خود از مراجعه‌کنندگان و افراد تحت آموزش مجموعه، درخواست کنند تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به سامانه پیامکی مجموعه ارسال کنند.

ماژول پاسخگویی اتوماتیک:

در همین راستا با فعال سازی ماژول پاسخگویی اتوماتیک می‌توانند جواب بسیاری از سوال‌های تکراری مراجعه‌کنندگان یا تماس گیرندگان را یک بار برای سامانه تعریف کنند تا سیستم با دریافت عدد مربوط به هر کدام از پاسخ ها پیامک مربوطه را به مخاطبین ارسال کنند. به عنوان مثال آموزشگاهی می‌تواند برای سامانه تعریف کند که در صورت دریافت عدد ۱ آدرس و شماره تلفن‌های آموزشگاه، با دریافت عدد ۲ آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی، با دریافت عدد ۳ مدارک لازم جهت ثبت نام، با دریافت عدد ۴ شرایط ثبت‌نام و با دریافت عدد ۵ تاریخ برگزاری کلاس­ها را و برای مخاطب درخواست دهنده ارسال کند.

مدیریت:

در نهایت مدارس و مراکز آموزشی چند شعبه ­ای می­توانند با استفاده از بخش مدیریت، کاربران متعددی را در شعبه‌ها یا بخش‌های مختلف خود برای سامانه تعریف کنند تا هر کدام از آنها با نام کاربری و کلمه عبور مخصوص به خود و دسترسی‌های محدود یا نامحدودی که از طرف مدیر اصلی سامانه می‌تواند تعریف شود، بتوانند وارد پنل کاربری خود شده و کارهای مربوط به حوزه خود را انجام دهند.

گزارشات ورود و خروج و گزارشات مالی خرید اعتبار به صورت دقیق با درج تاریخ و ساعت در سامانه ثبت می‌شود تا در صورت نیاز کارمندان بخش حسابداری به راحتی به آنها مراجعه فرمایند.

وب سرویس جهت ارسال پیامک انبوه برای مراکز آموزشی و مدارس:

در صورتی که مجموعه آموزشی سایت اختصاصی و امکان ثبت­ نام آنلاین هم داشته باشد، برنامه نویس آن سایت می‌تواند با مراجعه به بخش تنظیمات برنامه نویسان سامانه سورناتاپ، پنل پیامکی مجموعه را به سایت اختصاصی آنجا وصل نماید تا در صورت ثبت نام یا خرید محصولات آموزشی، اطلاعات آن ثبت نام یا خرید از طریق پیامک به ایشان ارسال گردد.

توصیه می‌شود برای اطلاعات بیشتر از سایر امکانات سامانه پیامکی سورناتاپ، سایر مقاله‌های آموزشی در همین سایت را، مطالعه بفرمایید. برای خرید سامانه پیامکی سورناتاپ همین‌جا کلیک کنید و یا از طریق واتساپ با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *